• We're currently experiencing a minor issue with our email system preventing emails for new registrations and verifications going out. We're currently working to fix this
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

Search results

  1. T

    Battle Me Thread! - Neverused (NU) Battles

    Looking for an NU battle, message me
  2. T

    do you still do 5th gen battles?

    do you still do 5th gen battles?
  3. T

    do you still do 5th gen battles?

    do you still do 5th gen battles?
  4. T

    I didn't even really get into football seriously until like this past season

    I didn't even really get into football seriously until like this past season
  5. T

    haha oh well I'm sure they'll get back there some day. If teams like the Lions, Broncos, and...

    haha oh well I'm sure they'll get back there some day. If teams like the Lions, Broncos, and Bills can be kind of successful last season the bears will too sometime
  6. T

    Oh you're talking about the city's crime rate I'm assuming

    Oh you're talking about the city's crime rate I'm assuming
  7. T

    Tough how?

    Tough how?
  8. T

    God I love chicago. I have family out there and its so fun to visit and have fun in the city.

    God I love chicago. I have family out there and its so fun to visit and have fun in the city.
  9. T

    Thank you so much windstorm that's the point Ive been trying to make the whole time. I don't...

    Thank you so much windstorm that's the point Ive been trying to make the whole time. I don't care if he's beaten me or I've beaten him its a game that's for fun and we've both beaten and lost to each other numerous times!
  10. T

    Sonny Sonny Sonny, no one is hating on you at all. I didn't diss your pokes I simply said I...

    Sonny Sonny Sonny, no one is hating on you at all. I didn't diss your pokes I simply said I DON'T LIKE THEM. My opinion. I don't like rapid spinners that are weak to rocks which is legit. And dude teams lose, a lot of my teams have super good records, and were undefeated. I took 4th gen a little...
  11. T

    oh so I'm guessing you live in chicago huh?

    oh so I'm guessing you live in chicago huh?
  12. T

    Sonny I'm not mad at all cause I win plenty of games...and its just a game! Like it really isn't...

    Sonny I'm not mad at all cause I win plenty of games...and its just a game! Like it really isn't serious at all for me. Stop being such a little kid and get that through your mind. You are literally basing your life's existence on the fact that you beat someone in pokemon. Cool bro...lol
  13. T

    What part of them do you wanna change?

    What part of them do you wanna change?
  14. T

    Ok Sonny if you say so I really could careless this is dumb and childish whatever you wanna say

    Ok Sonny if you say so I really could careless this is dumb and childish whatever you wanna say
  15. T

    Oh from the way you talked about the Giants I assumed that was your team. The bears aren't too...

    Oh from the way you talked about the Giants I assumed that was your team. The bears aren't too bad though, that defense is good with urlacher running it
  16. T

    I know I've faced you in NU and UU in 5th gen and beaten you once in both. And you beat the NU...

    I know I've faced you in NU and UU in 5th gen and beaten you once in both. And you beat the NU team I brought after the second time you saw it. You already know I was talking about 5th gen...cause let's be honest you never beat me in 4th gen (maybe once) so clearly I was talking about 5th
  17. T

    ehh don't necessarily have a team. I definitely like certain players and want to see the...

    ehh don't necessarily have a team. I definitely like certain players and want to see the Panthers and Cam Newton do well next year. I also like Tim Tebow...I know I know lol I gotta be a fan though. He's pretty good...well decent at least
  18. T

    I've beaten you in NU also that's the reason you knew my team the second time cause I used the...

    I've beaten you in NU also that's the reason you knew my team the second time cause I used the same one. Ok Sonny believe what you want lol I have other things to do then argue with you over a simple game...so have fun with that cause you're so superior to us all
  19. T

    We are both tied in wins and you know it. But if you don't wanna say so it's fine idc that much haha

    We are both tied in wins and you know it. But if you don't wanna say so it's fine idc that much haha
  20. T

    dude first off I'm not windstorm so idk why you're talking to me like that. I definitely have...

    dude first off I'm not windstorm so idk why you're talking to me like that. I definitely have beaten you twice too so we're even. I don't assume that people have the same sets as me cause I don't even use that poke. I told you all the ones I see are that set. You can chill out I'm sorry I don't...
Top