• Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

Search results

  1. K

    I will just assume you've not done the BP for me that I asked. lol The Charmander.. never mind...

    I will just assume you've not done the BP for me that I asked. lol The Charmander.. never mind...
  2. K

    Hey you, did you forget me? :P Or just can't be bothered with the IV breeding? lol

    Hey you, did you forget me? :P Or just can't be bothered with the IV breeding? lol
  3. K

    Hey again. =) Just been checking up for you all day. hehe We've got a bad case of time...

    Hey again. =) Just been checking up for you all day. hehe We've got a bad case of time difference! Anyways.. My internet has been off for a while, we changed internet providers. Finally, now everything is sorted.. nothing more can possibly go wrong! ^^ Unless you don't have my Skarmory anymore. haha
  4. K

    Damn dubble post.. -_-'

    Damn dubble post.. -_-'
  5. K

    Hi there. =) Did you get my PM? Or do you prefer strangers like myself don't PM you at all? ^^...

    Hi there. =) Did you get my PM? Or do you prefer strangers like myself don't PM you at all? ^^ In that case, sorry!
  6. K

    I'm on WiFi now anyhow whenever you're ready to trade and get rid of that Skarmory. ^^ Oh I...

    I'm on WiFi now anyhow whenever you're ready to trade and get rid of that Skarmory. ^^ Oh I guess I missed ya!
  7. K

    I suppose Scizor is alright. :P Although he was a 2nd gen evolution, when they could afford...

    I suppose Scizor is alright. :P Although he was a 2nd gen evolution, when they could afford better animators probably! Purugly is awfully ugly though. lol It looked so promising with Glameow! Delcatty is cute. =] Actually I'd like one of those Skitty's... Need some good IV's though.. LF...
  8. K

    Aha.. damned! :P I do like them pokemon but I've never done any competitive battling, so I guess...

    Aha.. damned! :P I do like them pokemon but I've never done any competitive battling, so I guess I don't really know what's popular. ^^ Yeah... I don't really like Scizor though, they ruined Schyther! Just like they ruined Magmar, Electabuzz, Lickitung, Rhydon and Magneton. -_-' I've been...
  9. K

    I have plenty of pokemon to replace Butterfree with. ^^ I've got enough to change combinations...

    I have plenty of pokemon to replace Butterfree with. ^^ I've got enough to change combinations and set ups so I'd manage. hehe. I do like Heracross and Scyther a lot though! And Venomoth. ^^ I do always use pokemon I like though... And my fave Eeveelution... Jolteon, Flareon and Vaporen. =)
  10. K

    hehe yeah I love the Eevolutions too! =) And I seem to have a looong few days of growing berries...

    hehe yeah I love the Eevolutions too! =) And I seem to have a looong few days of growing berries ahead of me then. lol And yeah Butterfree is kinda hard to make any use of. lol But I'm trying anyways. =)
  11. K

    Hehe yeah they probably have. ^^ Ah I'll try that fertilizer then! :P someone said it takes 32...

    Hehe yeah they probably have. ^^ Ah I'll try that fertilizer then! :P someone said it takes 32 hours to grow those EV reducing berries and you have to water them every 8 hours. :S I like to use pokemon people consider weak. ^^ Most of the time anyways. Never use legendaries or anything like...
  12. K

    Hehe seems you've been subjected to some prejudice stuff regarding religions! ;) And yeah, now...

    Hehe seems you've been subjected to some prejudice stuff regarding religions! ;) And yeah, now I've just got to plant the berries and grow more..! lol like... 25 of each! *sigh* I'd like to remove all my pokemon's EV's since I don't actually know their IV's! And after that I'm going to remove...
  13. K

    I'm in the same position as you. :P Just about to finish off my team with their final moves and...

    I'm in the same position as you. :P Just about to finish off my team with their final moves and now.. going to do a little work on EV's since they've gained the wrong ones during leveling up. lol I will eventually though! :P So... you've helped me a great deal with my goal! ^^ Thank you very...
  14. K

    Oh lol it might be me as well I dont know... although I have turned off all possible firewalls...

    Oh lol it might be me as well I dont know... although I have turned off all possible firewalls everywhere including the router itself. lol Was a whole lot of work to figure out of how it all worked. :P Do you ever battle people?
  15. K

    hehe no problem at all, thank you too! :D

    hehe no problem at all, thank you too! :D
  16. K

    Thanks so much, and thanks again for all the trouble you've gone through for my sake. =] If...

    Thanks so much, and thanks again for all the trouble you've gone through for my sake. =] If there's anything I can do for you.. just ask!
  17. K

    Okay then. ^^ I'll be waiting on WiFi again then! And btw, that's some very skillfull pokemon...

    Okay then. ^^ I'll be waiting on WiFi again then! And btw, that's some very skillfull pokemon breeding right there.. ! Good job ! :D I'm so happy with them, they're just like I wanted them! Thank you so much ..
  18. K

    Actually, yeah that'd be very nice, if you really don't mind it! Would it be hard to do ? And...

    Actually, yeah that'd be very nice, if you really don't mind it! Would it be hard to do ? And take long?
  19. K

    Okay then.. :D I really, really appreciate your help with this, you've been very patient with me...

    Okay then.. :D I really, really appreciate your help with this, you've been very patient with me and generous! I'm on WiFi now.. I just added some items I've gathered playing Platinum so far to the trash Pokes. ^^ I hope it helps a bit..! I added the FC that was in your signature =]
  20. K

    Alright, my FC: 4812-6221-0327, what did you want in return? :o you saw my list of haves in that...

    Alright, my FC: 4812-6221-0327, what did you want in return? :o you saw my list of haves in that PM right? ^^
Top