• Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

Search results

  1. B

    sry dont think so....wat was it

    sry dont think so....wat was it
  2. B

    Pokémon HeartGold/SoulSilver General Discussion Thread

    hey guys...i was wondering how many pokemon you can store in your pc in hgss i want to know becuz i always have the problem of running out of spaces in the previous versions... anyone got an answer for sure?
  3. B

    The Shiny Pokemon Club

    edit: sry my computer lagged and double posted...how do you delete posts???lol edit2: i got it lol haha sry poke-glitch so umm my first shiny was in pearl version...a pineco at a chain of 0...i just got really lucky at that time =] but now i chain alot and caught like 18 over the last...
  4. B

    The Shiny Pokemon Club

    I bluejay12357 hereby acknowledge that I have read all of the Forum and Club rules and agree to abide by them. ya i like the RNG method too...but i have a question about it. is there like anyway to use the RNG method without consuming rare candies? cuz its so hard to get rare candies lol
  5. B

    Masuda Method Discussion [Or, how to get Shinies Easier]

    o ok thnx then i should stop here b4 i get complaints
  6. B

    Masuda Method Discussion [Or, how to get Shinies Easier]

    haha ya i just didnt read it on the forums so i was worried...and im surprised theres like no official thread discussing it btw i call it the platinum loop cuz thts wats its called in japan =P
  7. B

    Masuda Method Discussion [Or, how to get Shinies Easier]

    guys i know a method to get a shiny egg 100% this works on the japanese versions for sure but im not sure on the english versions its called the plantinum loop(but idk if im allowed to discuss this cuz im surprised ive never read about this method anywhere on this forum)...
  8. B

    im sry...can we trade another time? my wifis ****ed up and i dunno how to fix it...i have to w8...

    im sry...can we trade another time? my wifis ****ed up and i dunno how to fix it...i have to w8 til my dad gets home
  9. B

    2750 2662 1990 but hold up gimme 5 min

    2750 2662 1990 but hold up gimme 5 min
  10. B

    o btw its UT right?>

    o btw its UT right?>
  11. B

    deal...fc and name?

    deal...fc and name?
  12. B

    "Is my pokemon hacked?" (A Hack-Check Thread)

    ill take one if theyre not rare =P
  13. B

    "Is my pokemon hacked?" (A Hack-Check Thread)

    ya i went on bulbapedia but it didnt help me with how rare it is.... thnx though i checked some japanese sites but they also tell me nothing... i guess its just taht rare =]
  14. B

    "Is my pokemon hacked?" (A Hack-Check Thread)

    i have a question and i didnt know where to put it so i'll put it here... i have a mitsurin celebi(japanese) that i got and its 100% legit...but i cant find any information on it... so itd be nice if someone tells me how rare this thing is cuz then id really appreciate it...thanks =]
  15. B

    aiight watd you want for that

    aiight watd you want for that
  16. B

    sry i traded already ;(

    sry i traded already ;(
Top