• Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

Search results

  1. M

    Baseball cap... So, you know her?

    Baseball cap... So, you know her?
  2. M

    ... Oh sweet mother of god... Not only is this the first time I used that expression but I saw...

    ... Oh sweet mother of god... Not only is this the first time I used that expression but I saw Wesley wearing a hat sideways...
  3. M

    LOLZ! Indeed, large but sloped back? Anyway, I gotta go... be back in a few hours...

    LOLZ! Indeed, large but sloped back? Anyway, I gotta go... be back in a few hours...
  4. M

    What? Err... Small and kinda narrow... Unlike my big manly nose. :P Yes, sending pm...

    What? Err... Small and kinda narrow... Unlike my big manly nose. :P Yes, sending pm...
  5. M

    >_< Whoa! That's odd... Well, I hope you didn't make friends with her, 'cause she's fourth tier...

    >_< Whoa! That's odd... Well, I hope you didn't make friends with her, 'cause she's fourth tier, I resently got solid proof.
  6. M

    Lauren Dee? Don't think she was in Pine Ridge.

    Lauren Dee? Don't think she was in Pine Ridge.
  7. M

    Just becasue they think of me as a 'friend' (they have WAY to many) doesn't mean I'm not ready...

    Just becasue they think of me as a 'friend' (they have WAY to many) doesn't mean I'm not ready to stab them in the back at any moment!... I guess we're not so different after all... You wouldn't know her. :p I have updated my tiers and am now tyoing them out for you!
  8. M

    I will later, as I have homework to do... I don't know why you'd want to get even close to them...

    I will later, as I have homework to do... I don't know why you'd want to get even close to them. I am disgusted by them to my core. Infact, one of them is the reason of been lonely and angry at everything for about the past year. >:S This song would probably be my favorite discription of...
  9. M

    Hmm... Tell me about the people of this land! Have you discovered any more classes of people...

    Hmm... Tell me about the people of this land! Have you discovered any more classes of people? What is the general mentality of the people there? Yes, more than one, and I doubt there is a virgin amoung them. Hmm... Possibly Jessica Pines. I don't think I want to expliot them... *Shudders*...
  10. M

    Oh! I just realized I have failed to inform you you one a subject! I actually have many...

    Oh! I just realized I have failed to inform you you one a subject! I actually have many female 'friends' now-not true friends like you and Austin, mind you... Although I wouldn't date most of them... Digging into their personalities the term 'popular' would be the polite way of saying what...
  11. M

    Calcium ftw!

    Calcium ftw!
  12. M

    BAH! Curses thee!

    BAH! Curses thee!
  13. M

    Indeedly-do!

    Indeedly-do!
  14. M

    Yes, it would be...

    Yes, it would be...
  15. M

    Ahhh... Don't tell me it's me. O_o

    Ahhh... Don't tell me it's me. O_o
  16. M

    Holy crap! I never thought of that was possible (Dur...)!

    Holy crap! I never thought of that was possible (Dur...)!
  17. M

    Your Dad's Ex-Wive's Daughter?! I had to capitalized every word in that sentence...

    Your Dad's Ex-Wive's Daughter?! I had to capitalized every word in that sentence...
  18. M

    Exactly. >:D It would appear that Pippy Longstocking has become a vampire.

    Exactly. >:D It would appear that Pippy Longstocking has become a vampire.
  19. M

    Lulwut? Er... Antartic Bacteria?

    Lulwut? Er... Antartic Bacteria?
  20. M

    ROFL! EPICLY EPIC! Anyway, I gotta g- *explodes.*

    ROFL! EPICLY EPIC! Anyway, I gotta g- *explodes.*
Top