1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

Character crush?

Discussion in 'Pokémon Animé Discussion' started by Misty punk, Sep 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MinunTheFighter34

    MinunTheFighter34 I drink soysauce.

    You perverted beast!He must be hanged!

    Im also looking at you, Dattebayo.
     
  2. txdaan

    txdaan Who reads this is...

    i like may, she is just... cute, funny, pretty... but i dont really have a crush on her, im not hopeless or something o_O but if she would be real i'd freak out if she was my age, my face would be like: <3_<3
    dawn is nice too, but i like may more
     
    Last edited: Dec 27, 2007
  3. Hotshot

    Hotshot Don't ask questions.

    Yeah. Well, it's kinda hard for some people to believe....
     
  4. Question: Was the dream in anime style and you were an anime character? Or did Dawn and May look like real people just dressed in the anime outfits? I'm curious o_O

    Roark's my favorite, but I already have a boyfriend. Sorry Roark. (Gary looks almost exactly like a boy that I used to like in the eighth grade, though.)

    Believe it or not, but I actually know someone who looks exactly like Harley, except for different clothes. He lives on my block, but his name is Harvey. Once, during Halloween, he had a bowl of candy out on the steps that said take one, and as I went for the candy, the decoration (him) moved and scared my brothers and I. He likes to play the guitar a lot. I don't have a crush on Harley or Harvey, though.
     
  5. Xashlei

    Xashlei probably elsewhere

    My current crush in Pokemon is Wally, but he's not in the anime... so... Richie.
     
  6. Elitex Darkray no luxray

    Elitex Darkray no luxray Luxray master!

    My girlfriend is gonna pwn me but.. Dawn is hot....
     
  7. Desert Flower

    Desert Flower Sandstorm Trainer

    Steven Stone. He's ultimately the reason I became a type specialist. Long story, but in the end it was him who inspired me to love the rock, ground, and steel types so much.

    I really like Lance too, although not as much as Steven. And I like Roark enough to be good friends with him. It'd be fun to train in the mine together.
     
    Last edited: Dec 30, 2007
  8. Reign G

    Reign G Roggen and Rolan

    May and Dawn, but mostly May. Before anyone goes "Ew, they're ten!" on me, let me get this said. I AM THIRTEEN.
     
  9. Misty punk

    Misty punk Jiggwypuffles! FTW!

    Hello!
    I still think Ash is fine. Just said that so this post is alright.

    I didn't know in the first post I put the word 'crush' in green.
    I'm scared.
    Also now everyone has either crush or character in green.
    WHY GREEN!!!????

    lol
    I am actually scared.
     
  10. blob

    blob Well-Known Member

    Gary when I was 9/10 and Brock when I was 17. (18 now).
     
  11. natsumara

    natsumara Felicity and Risu!

    are we alowed to choose pokemon as well?....no? ok then...
    I guess i like nurse joy she seems nice and caring ... uhm
    .....oh! her name is ... EEK i forgot its some weird name though
    anyway shes the lady in floaroma town that teaches everyone how
    to make poffin. and since i feel strange not listing a guy i also like
    ash though hes kinda annoying hes still funny and willing to help
    everyone ^^
     
  12. Littlemyuu

    Littlemyuu Orig. Solar-Sceptile

    i had an crush on James..i dunno why :/
    i think cuz his hair...
     
  13. Glacier99

    Glacier99 Ice cold...

    Joy
    Jenny
    Jessie
    May
    &
    Dawn
    ARE MINE
     
    Last edited: Jan 20, 2008
  14. KetchupO

    KetchupO tωisted

    Drew!

    Drew is totally HOT :eek:
    and OMG so's Tucker!
    Tucker is awesome :eek:
    and ahhh...Brawly!!

    *faints*
     
  15. Ash & pikachu

    Ash & pikachu Member

    Rofl, Dawn. I wanna take her butt and WHAM!
     
  16. aerisLana

    aerisLana i cannot believe

    My one and only love, and he's Harrison, from the Silver Conference. I liked him for his blue eyes, and his very calm attitude. But most of all, he really looks CUTE! So cute, that I wish he was alive >.<. I felt sad when he was not shown again after the "Johto Photo Finish" episode... I hope he'll appear again in the future episodes... *sighs* :(

    Trust me, you don't know how much I love this guy... T_T
     
  17. Alfonso

    Alfonso Derpgull

    Haha, good man. Makes a change from the usual sort of posts I see. ;) Blush blush happy happy, etc. :<

    Yeah, Roxanne. Wish my teachers had been like that when I was at school. >_> Even now my University lecturers are just stern old Chinese guys and weird fat American women who pester students to join facebook.
     
  18. Kenpachi

    Kenpachi Flawless Technique

    Flannery and Pike Queen Lucy
     
  19. Homsar36

    Homsar36 Well-Known Member

    Yeah me too. I moved on to real peopel as well, but it's nice to dream...
     
  20. Homsar36

    Homsar36 Well-Known Member

    Hahaha, a friend of mine had a crush on Onix and she was scared of Zubat, so she would yell "Onix save me!". I had a crush on Misty, no one else, but not anymore, after she got Togepi that crush quickly faded.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page