• We are currently experiencing a flood of requests from bots scraping the forums. Unfortunately it has gotten to the point where it is negatively impacting the site. As a result the forums may be slow and you may periodically experiance an error message. We are aware of the problem and apologize for the inconvenience.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

Mon dessin ^-^

Raunchy_fad

Ooh, maaaan!
Grr! Français! Tu sais, j'étais dans l'école Français pour huit ans, puis j'ai même pas d'idée comment conjuguer des verbes ou distinguer si les mots sont masculin ou feminin. Je suis désolé s'il y a des gros fautes grammaticales içi ou la. C'est la merde, mon amie!

Mais a propos le dessin, je pense que c'est bon(bonne?), oui, mais je pense que tu dois ajouter des ombrages dessous les plis des robes, oui? Ton dessin, ça regarde tres plat. Mais j'aime les lignes, je pense que tu est très bon a dessiner, mais essaiye un peu plus avec tes couleurs.

Mon dieu! Je veux l'anglais encore!

***Alrighty, you guys, I'm far too lazy to translate that text so use Babelfish or something lame like that. Uuugh, to many verbs. Why in French are there so many blasted VERBS!?

Alecat

I'm Back!
There are heaps of verbs in English, too... Ahh, my French is awful (at least I can understand Raunchy's reply!) but I will attempt a reply in French...

J'adore! C'est très chouette.

J'aime bien les coeurs, et les yeux du couleurs différente! Elles sont belle.

Alright, I give up. That's all I can do with my greatly diminished vocabulary... but anyway, great work. :)

Francesc

Natsu no Maboroshi
Il regarde très bien dessiné, et j'aime le modèle que vous avez employé. Très bon, gardez-le vers le haut :)

Umi Mizuno

☠ one girl army
You guys, speak English or your posts count as SPAM. >>

dark girl, your art is nice but you really should work on your coloring, because your coloring looks like you colored it in different directions. And the eyes on the Umbreon like figure looks weird.

pokefan90

<<Evil???
Times like this make me glad I understand some french.

En francais: J'aim c'est bon et original, pu vous nesesites mas colur, c'est un tres bon dessin, Je tros nesesit estudier mon francai oui? comm'est qhe vous faire le francais C?

In english: I like it, it's good and original, but you need more colour, it's a very good design, I really need to study my french, don't I? How do you make the french C?