1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

Rate the above user's status

Discussion in 'Games' started by Pokegirl Fan~, Apr 26, 2018.

  1. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Caulifla v.s. _______

  2. Dragalge

    Dragalge Ancient Gilbert

    3/10

    Not relevant information on the whereabouts of me gold
     
    wolf jani and Pokegirl Fan~ like this.
  3. wolf jani

    wolf jani The 6th member to reach 20 000 posts

    10/10 Not gonna tell ya
     
  4. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Caulifla v.s. _______

    3/10 meh XY anime was bad imo
     
  5. wolf jani

    wolf jani The 6th member to reach 20 000 posts

    10/10 good for you
     
  6. xEryChan

    xEryChan The Archeologist Staff Member Moderator

    10/10. Yeah, I can only hope that Pokemon 2019 lives up to SwSh was really good before the fire happened and I lost my Switch
     
    wolf jani and mehmeh1 like this.
  7. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Caulifla v.s. _______

    7/10 its an ok phrase
     
  8. mehmeh1

    mehmeh1 One-one

    10/10
    Kakuna Ratatta
    Edit:Ninja'd
    8/10
    Great!
     
    wolf jani likes this.
  9. wolf jani

    wolf jani The 6th member to reach 20 000 posts

    8/10 I get what ya mean. Not sure if I agree on questionable tbh
     
    mehmeh1 likes this.
  10. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Caulifla v.s. _______

    3/10 SM anime>>>XY anime
     
  11. xEryChan

    xEryChan The Archeologist Staff Member Moderator

  12. AgentKallus

    AgentKallus Whovian

    8/10 What a wonderful phrase?
     
    mehmeh1 likes this.
  13. mehmeh1

    mehmeh1 One-one

    7/10
    Nah, that sounds uncomfortable
     
  14. xEryChan

    xEryChan The Archeologist Staff Member Moderator

    8/10. I gotta say, I am really enjoying Pokemon 2019 so far. Lets hope it stays that way.

    Hakuna Matata! Ain’t no passing craze
     
    Trey pokes, wolf jani and mehmeh1 like this.
  15. mehmeh1

    mehmeh1 One-one

    9/10
    yay!
     
  16. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Caulifla v.s. _______

  17. wolf jani

    wolf jani The 6th member to reach 20 000 posts

  18. mehmeh1

    mehmeh1 One-one

  19. AgentKallus

    AgentKallus Whovian

    I've only seen the first six episodes as the others haven't aired in the UK yet, but still that seems a fair assessment. 8/10
     
    mehmeh1 likes this.
  20. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Caulifla v.s. _______

Share This Page