1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

Rate the above user's status

Discussion in 'Games' started by Pokegirl Fan~, Apr 26, 2018.

  1. TheCharredDragon

    TheCharredDragon Sexy Akechi is A Sketchy Catchy

    9/10 No I don't. I don't want 'em to rot before I eat 'em.
     
    mehmeh1 likes this.
  2. mehmeh1

    mehmeh1 CHAZZ IT UP!

    10/10
    Happy birthday pancake detective
     
    TheCharredDragon likes this.
  3. TheCharredDragon

    TheCharredDragon Sexy Akechi is A Sketchy Catchy

    7/10 Those feel like lyrics. Are they lyrics?
     
    mehmeh1 likes this.
  4. mehmeh1

    mehmeh1 CHAZZ IT UP!

    9/10
    Christina, aka, Celeb Seventeen, aka ZA ZOMBIE is the best assistant
    Yup, from the current pokemon opening
     
  5. TheWanderingMist

    TheWanderingMist Kanae, Keeper of the Gates Emblazoned

    Googling was no help there, I see.
    -------------------------------------------------------

    5/10. I don't understand the reference.

    ------------------------------------------------------

    EDIT: Ninja'd. Ah, are those the English dub lyrics or translated Japanese ones?

    5/10. Openings have been not good since a long time ago.
     
  6. Dragalge

    Dragalge Leaked footage

    9/10

    Oho
     
  7. mehmeh1

    mehmeh1 CHAZZ IT UP!

    3/10
    once more, nah, I liked seeing communism the falinks for the first time in-game rather than on a trailer.
    translated japanese ones from this cover
     
  8. TheCharredDragon

    TheCharredDragon Sexy Akechi is A Sketchy Catchy

    8/10 On one hand, I would actually find that funny as that I'm sure a lot of people would be salty about it while I just enjoy the reveals, on the other hand I don't like salt and it is nice to be surprised on Pokémon. Like Falinks and the fossil mons of Galar for example in my case.

    It's called "being lazy". plus i was 99% sure meh would answer my question

    EDIT: Dang it! Ninja'd!

    7/10 Lyrics sound nice. Haven't heard the song tho.
     
    mehmeh1 likes this.
  9. mehmeh1

    mehmeh1 CHAZZ IT UP!

    9/10
    Hmm, what's the regular schedule tho? Testing out the phone microwave?
     
  10. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Baseball is back!

    8/10 sounds nice
     
  11. TheCharredDragon

    TheCharredDragon Sexy Akechi is A Sketchy Catchy

    10/10 If it's Larry the Leprecaun, then I wholeheartedly agree.
     
    mehmeh1 and Pokegirl Fan~ like this.
  12. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Baseball is back!

  13. Mr.Munchlax

    Mr.Munchlax Pokeball Rank Trainer

    9/10 I think that's something everyone would like. I'd love to see stuff like Dragonball Z, Hamtaro, & Tenchi again
     
    Pokegirl Fan~ likes this.
  14. mehmeh1

    mehmeh1 CHAZZ IT UP!

    9/10
    Yup, I want to transfer quite a few of my mons
     
    Mr.Munchlax likes this.
  15. 345ash-greninja

    345ash-greninja Assassin Kid

    8/10. Sounds great, cool quote
     
    mehmeh1 likes this.
  16. xEryChan

    xEryChan King of the Pirates Staff Member Moderator

    7/10. It’s cool that you enjoyed it
     
  17. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Baseball is back!

  18. mehmeh1

    mehmeh1 CHAZZ IT UP!

    8/10
    Never had toonami, but I still wish old stuff got more reruns
     
    Pokegirl Fan~ likes this.
  19. 345ash-greninja

    345ash-greninja Assassin Kid

    8/10. Same as before, cool quote.
     
    mehmeh1 likes this.
  20. Pokegirl Fan~

    Pokegirl Fan~ Baseball is back!

Share This Page