1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

Serebii Premier League

Discussion in 'Official Tournaments' started by goldfan, May 13, 2008.

?

Should we accept wars against other leagues/clans?

Poll closed May 27, 2008.
  1. Yes - It'll add something new

    77.8%
  2. No - We don't need anything extra

    22.2%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hauntershadow92

    Hauntershadow92 The Mono-type Man

    Damn ok. I'll start the battles tomorrow. I got a lesson tonight. Maybe if I have time, I'll PM someone.
     
  2. Hauntershadow92

    Hauntershadow92 The Mono-type Man

    Damn ok. I'll start the battles tomorrow. I got a lesson tonight. Maybe if I have time, I'll PM someone.
     
  3. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    I'' be available tommorow from 5pm onwards.
     
  4. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    I'' be available tommorow from 5pm onwards.
     
  5. Hauntershadow92

    Hauntershadow92 The Mono-type Man

    Will you be available at like 9:00 tonight? That is 3 and a hald hours from now.
     
  6. zapdragon14

    zapdragon14 High as the sky 8D

    Ugh, sorry you guys, If any of my opponents are online now i'd apreciate a battle since I'll be away through all of next week =/
     
  7. DaveTheFishGuy

    DaveTheFishGuy Fish Trainer

    Goldfan and I just battled, and he managed to win.

    Just to let you guys know.

    How are your battles going?
     
  8. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    Be available for most battles this weekend. Hasn't it been like a week? Is GF permanently banned? If so, I don't see this going anywhere with no updates tbh.
     
  9. Hauntershadow92

    Hauntershadow92 The Mono-type Man

    I'm quitting this. I don't have the time.
     
  10. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    adios, looks like we got space in the DDnite division, Dif can join now:p
     
  11. DaveTheFishGuy

    DaveTheFishGuy Fish Trainer

    I think Gold said he's back on Sunday, or something like that. He'll have to sort out any replacements.
     
  12. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    Well none of my other opponents have got back to me and I'm bored, Dave wanna battle?
     
  13. DaveTheFishGuy

    DaveTheFishGuy Fish Trainer

    Sure, why not? SPL teams, or just standard?
     
  14. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    your choice, not bothered really.
     
  15. DaveTheFishGuy

    DaveTheFishGuy Fish Trainer

    OK then. Standard good?

    See you on then!
     
  16. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    Yup, see you there.
     
  17. DaveTheFishGuy

    DaveTheFishGuy Fish Trainer

    Dude! That was such an ace battle! Thanks for that! I remember battling you when I was still new here, and you trashed me (I think). This shows that I've improved since I started on here. Any criticisms you'd like to make? That was my last PP for Earthquake as well, that's how close it was!
     
  18. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    Not really, Hax got me in the end, I would've put a stop to your late game sweep had WoW hit, just once. I still think that Skill>Hax, but boy, that battle should've been mine, if just one WoW hit, I would've completely walled you, but GG, I need to pray to the Hax God in future.
     
  19. DaveTheFishGuy

    DaveTheFishGuy Fish Trainer

    Yeah, but doesn't Hax get everyone eventually? Funny that, 'cos I was praying for WoW to miss :D

    This means that the Hax God is gonna cause me to lose my next 10 or so battles though....

    One quick question, did you like my lead? That's the first time I've managed to use him effectively, and I think he did pretty good. His last move is Fire Blast.

    Again, good match, and thanks!
     
  20. Luneth

    Luneth Tehpwnzar

    Yeah it was good, I underestimated how useful Gengar was, but it was irrelavant in the end, cos if WoW hit it would've been game over, but your lead was definetly good.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page