• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

(s.i.e)

★skydragon★
zoals dit:
FC twente is kampioen:

andere mensen reageren daarop en laten hun mening achter etc, op een of andere manier doen we dat hier altijd.
 

Sandslash007

Champion Jan
oke dan , mijn top 6 favoriete pokemon
1 sandslash
2 ampharos
3 absol
4 pachirisu
5 meganium
6 salamence

en welke zijn de jou ? :D

Hoe Vinden Jullie De Nieuwe Pokemons ? ik vind de middelste ( mijn gedacht : grass ) zo het mooiste , wat denken jullie ?
 
Last edited by a moderator:

(s.i.e)

★skydragon★
Hoe Vinden Jullie De Nieuwe Pokemons ?
die zorark... zoaroak... wat z'n naam ook is ziet er wel grappig uit en de zwartgekleurde teasers op de front page valt nog te bezien, ze worden in ieder geval met de generatie anders om het netjes te zeggen.
 

Mistynia

Funga Fufu
Hoe Vinden Jullie De Nieuwe Pokemons ?
Ik wed dat de starters een water soort is, een vuur en gras soort!

Okay, lame joke, I get it >.< Iig, we zullen nog wel zien hoe het verder gaat. Ik ben wel heel benieuwd hoe de starters eruit komen te zien!
 

noobiess

6 different pokemon
Ik zal de belgische activiteit nog wat meer laten stijgen SIE :)

Ik had het heel druk tegnewooridg, daarom kwam ik hier niet echt veel nietmeer.

5th gen

Zoark en zorua (of hoe je die namen ook schrijft) lijken me wel ok, alhoewel ik veel betere versie had gezien van andere mensen (toen alleen de silhouette er nog maar was)
Nu zijn er weer zo'n mensen die al fake pokemon maken op basis van de silhouetten, en ze zien er eigenlijk wel goed uit. Dus ik vrees dat nintendo ook deze keer deze fake pokemno niet kan overtreffen. Maar we zullen wel zien. (die fakemon zijn trouwens te zien op pokebeach)
Ik denk persoonlijk dat de rechtse de grass is (en dan een vogel, waarschijnlijk een pauw (wat eigenlijk wel grappig is want ik ben nu ook een paar fakemon aan het maken en daar heb ik ook een pauw als grass-beginner). Ik denk dat De middelste dan de vuur is, een konijn ofzo (ik hoop egt geen varken, want dat zou te spoink-achtig zijn). En de laatste een otter-achtige pokemon ofzo (of een vogelbekdier)

Maar om eerlijk te zijn, vind ik de silhouetten niet zo mooi. Maar ik weet niet hoe het komt, maar ik ben meestal op zo'n dingen gewoon niet echt positief ingesteld :p
 
Last edited:

Mistynia

Funga Fufu
Nou... hier zijn ze dan:

Pokmon5thgen.jpg

Piplup lijkt wel een BEER! :D

pokemonblackandwhitescreens.jpg

Ah! De trainers! Ah! De schoenen van het meisje zijn leuk! :3

Nieuwe regio= Isshu Region? Die blijft niet echt hangen bij mij, vrees ik.
 

Sandslash007

Champion Jan
Nou... hier zijn ze dan:

Pokmon5thgen.jpg

Piplup lijkt wel een BEER! :D

pokemonblackandwhitescreens.jpg

Ah! De trainers! Ah! De schoenen van het meisje zijn leuk! :3

Nieuwe regio= Isshu Region? Die blijft niet echt hangen bij mij, vrees ik.

Iedereen vind de water pokemon lelijk , ik niet...
Ik vind dat Vuurvarken het mooiste , dan die water ( beer ) ??? , en dan die gras....

hopelijk leuke evoluties ;)
 

noobiess

6 different pokemon
redelijk logishc nieuw onderwerp
5th gen beginners. Wat vind je ervan?

Ik kan alleen maar zeggen: I told you so. I vond persoonlijk zoveel ideeën van mensen van pokébeach beter. Alles waari k voor vreesde is eigenlijk gebeurt. Dat varken zou direct een prevolutie kunnen zijn van grumpig. Als je psoink niet zou kennen zou je dat ook denken. Die otter zier er slecht uit maar ik denk dat hij wel leuke evolutie kan hebben. Ik dnek als ze nu gewoon die dikke neus hadden weggedaan was het denkik nog wel goedgekomen. En die slang/reptiel... Ik ivnd hem lelijk maar veel mensen vinden hem precies goed dus ik mag niet klagen. Hier denk ik eigenlijk ook dat de evolutie ervan goed kan zijn. Dus latne we hopen :p

Plannen grote vakantie

bijna examens en dan weer grote vakantie :)
Het jaar is echt voorbij gevlogen.
Dus wat gaan jullie allemaal doen?
Ik ga heel veel met mijn vrienden omgaan. Ik zit mijn eerste jaar op kot dus heb er een paar moeten achterlaten, maar met de grote vakantie ik zo zo vaak bezoeken dat ze er zot van worden.
 

(s.i.e)

★skydragon★
het zal mij benieuwen hoe het uit zal pakken met die 5th gen, een ding is duidelijk de starters zijn erg gebaseert op zekere typetjes die je terugvind op het speelplein.

waterbeer: verlegen dik ventje
vuurvarken: spontane speelse gast
hagedis: verwende betweter
 
Last edited:

Sandslash007

Champion Jan
even nog eens iets posten hier , Is iedereen dood ? :eek: ;028;
 

Mistynia

Funga Fufu
even nog eens iets posten hier , Is iedereen dood ? :eek: ;028;

Stervende :3

Ik zie echt belachelijk veel fan-art op het internet over Black & White (Ik doe het ook, mind you). Ik vind het zo leuk om te zien, dat het al zo groot is. POkémon never dies, I tell you.

Zin in het WK?
Hoeveel zin ik er ook in heb (EK's, WK's... geweldig!) Denk ik eerlijk gezegd dat Nederland het niet ver zal schoppen. Ten eerste is het daar gewoon te warm voor die gasten (en oh oh, wat kunnen ze daar niet tegen) en gewoon omdat er ieder moment een bom op kan vallen vergroot ook niet onze kansen.

Ah! Ik hoor een toeter!
 

Sandslash007

Champion Jan
Stervende :3

Ik zie echt belachelijk veel fan-art op het internet over Black & White (Ik doe het ook, mind you). Ik vind het zo leuk om te zien, dat het al zo groot is. POkémon never dies, I tell you.

Zin in het WK?
Hoeveel zin ik er ook in heb (EK's, WK's... geweldig!) Denk ik eerlijk gezegd dat Nederland het niet ver zal schoppen. Ten eerste is het daar gewoon te warm voor die gasten (en oh oh, wat kunnen ze daar niet tegen) en gewoon omdat er ieder moment een bom op kan vallen vergroot ook niet onze kansen.

Ah! Ik hoor een toeter!

IK volg het WK/EK eigelijk niet , ik volg alleen de belgische compititie...
 

(s.i.e)

★skydragon★
heeft een van jullie trouwens nog de laatste tijd gesproken met solstice? het is me opgevallen dat die gast al meer dan 2 weken zijn PS3 nonstop online heeft staan en op life with playstation zit?
 

Hunter_RuLe

< Guess who's back?
Stervende :3

Ik zie echt belachelijk veel fan-art op het internet over Black & White (Ik doe het ook, mind you). Ik vind het zo leuk om te zien, dat het al zo groot is. POkémon never dies, I tell you.

Zin in het WK?
Hoeveel zin ik er ook in heb (EK's, WK's... geweldig!) Denk ik eerlijk gezegd dat Nederland het niet ver zal schoppen. Ten eerste is het daar gewoon te warm voor die gasten (en oh oh, wat kunnen ze daar niet tegen) en gewoon omdat er ieder moment een bom op kan vallen vergroot ook niet onze kansen.

Ah! Ik hoor een toeter!

Haha, het klopt dat erg hier maar weinig meer gebeurt :]

Toch heeft de B&W aankondiging me wederom weer gehyped, al die fanart is idd best tof. Zo zag ik al een hele coole line van de grass strarter waarin het een grass/dragon werd <3

Zin in het WK?
We zullen er vast wel weer een feestje van maken, ookal zullen we ergens rond de kwartfinale wel gaan verliezen van Spanje ofzo. In Zuid-Afrika is het trouwens klimaat technisch gezien winter in Juni, dus van de hitte zullen de jongens niet veel last hebben want het is er daar dan namelijk kouder dan hier.
 

Mistynia

Funga Fufu
heeft een van jullie trouwens nog de laatste tijd gesproken met solstice? het is me opgevallen dat die gast al meer dan 2 weken zijn PS3 nonstop online heeft staan en op life with playstation zit?
Mh, ik spreek hem nooit, dus ik weet van niks... Maar als ik het zo van jou lees, is dat wel... vreemd. Nonstop online> Dat is toch bijna niemand? (toch?)

Hunter_RuLe said:
In Zuid-Afrika is het trouwens klimaat technisch gezien winter in Juni, dus van de hitte zullen de jongens niet veel last hebben want het is er daar dan namelijk kouder dan hier.
Oh ja, dat is ook zo! Mh, dan gaat het er dus vooral om of ze het volhouden tot het einde of niet ^^
 

Sandslash007

Champion Jan
ik kijk momenteel , gitatina en de krijger van de lucht ... de 11de film
 

(s.i.e)

★skydragon★
Mh, ik spreek hem nooit, dus ik weet van niks... Maar als ik het zo van jou lees, is dat wel... vreemd. Nonstop online> Dat is toch bijna niemand? (toch?)

hij is de enige van de +80 mensen op m'n friendlist die dat doet. ik snap af en toe niks van die gast.
 

Sandslash007

Champion Jan
;0 ik krijg net een warning van serebii voor double post in deze thread ??? :s
 
Status
Not open for further replies.
Top