• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

c0nnor

Rentoraa <3
wat is jouw meest gebruikte en meest gehate ssbm-character?
Meest gebruikte:Falco,gewoon een goeie character
En hij ziet er lauw uit

Meest gehate:Ganondorf
Hij is echt te sterk...

Wat is je top 3 favo nintendo character?
1.Falco
2.Link
3.Luigi

Wat is je favoriete legendary en waarom?
Ik denk Latios
Hij is blauw^^Is mijn favo kleur
 

pajama

SNAIL <3
Meest gebruikte:Ganonforf. Hij is gewoon geweldig en sterk en redelijk snel en hij kan wizard foot:D
Meest gehate:Falco Hij is gewoon te irritant
(misschien moeten c0nnor en ik wat minder tegen elkaar vechten.)

Wat is je top 3 favo nintendo character?
1.Ganon
2.Gengar
3.Ridley (hij heeft wel wat)

Wat is je favoriete legendary en waarom?
Entei. Ik vind hem gewoon cool (niet dat hij cool is maar je snapt me wel)

Oh en milotic111 Ik heb mijn katana in een winkeltje in rotterdam gehaald en ook al zijn ze levensgevaarlijk in het algemeen bij mij is de punt alleen scherp en ik zou hem nooit gebruiken voor slechte doeleinden :)

En ten slot ik was er ff niet omdat m'n internet het 2 dagen niet deed.
 

Incarnati0n

Just as planned.
whoa.. ik kan niet wachten tot ssbb uitkomt, kunnen we eens een online gevecht houden c0nnor en pajama (en alle andere die van melee houden). maar ik weet alleen niet meer of jullie een wii hadden of niet.

wat is je favoriete legendary en waarom?
deoxys, echt zo'n kwaadaardig alien.. ding
 

Shiny Bashamo

Isn't it cute ^^
wat is je top 3 nintendo personages?
1: Link
2: Wario
3: Samus aran

wat is je favoriete legendary en waarom?
Latios (met Soul dew)
hij past goed bij mijn andere nickname: SkyRazor;)

off-topic: De man met de bloedneus is opgepakt wegens vernieling van privéeigendom:O
off-topic2: de shop van Swellow_91 en mij loopt nog niet zo lekker >_< we hebben 1 request >_>

~SB~
 
Last edited:

Jurrit

<--Bends Your Spoons
Wat is je top 3 favo nintendo character?
1. Alakazam (Yeah! aanbid die snorremans <3 xD )
2. Link (de enige echt held van Nintendo,In mijn ogen)
3. Toad & en alle "Mushroom People" (ik heb gewoon iets met grooten,lopenden,pratenden Paddenstoelen.... )

Wat is je favoriete legendary en waarom?

Geen Idee eigenlijk, ik heb 't nooit zo gehad op de Legendary's
Maar dan ga ik denk ik toch maar voor Mewtwo, hij is gewoon vet!

(Blijf erbij dat 't een Design fout/misstap is dat hij niet alles kan =S, hij blijft een 'copie' van Mew, en die kan wel alles.. en hij moet nog een 'verbeterde' versie voorstellen ook, dus daar is wel vaag over gedacht =P )
 

pajama

SNAIL <3
off-topic2: de shop van Swellow_91 en mij loopt nog niet zo lekker >_< we hebben 1 request >_>

~SB~

Kan je me een link geven ik wil wel wat requesten:)

En om on-topic te blijven (voor zover dat kan) Ik zou graag online SSB gevechten houden maar aangezien ik pas in december van plan ben een wii te kopen........... Maar ja dat zien we dan wel weer.
 

Shiny Bashamo

Isn't it cute ^^
Last edited:

Prof. 9

Well-Known Member
Hoe ik aan m'n nickname kwam? Da's een lang verhaal...

Het begon allemaal zo'n vijftig jaar geleden. Mijn opa was in de snackbar met een loterijlot in z'n handen. Daarvan kocht hij een hot-dog. De man achter de balie perste een oude, stoffige groene knakworst tussen een beschimmeld broodje, moest toen opeens nodig z'n behoefte doen, dus ging hij naar het toilet en nam het broodje mee. Helaas viel het broodje net voordat hij wou doortrekken in de WC. De man viste hem er weer uit, na een waardeloze poging om het te verbranden met een brandblusser.

Mijn opa betaalde voor het broodje en zette zijn tanden erin. De arme ziel was helaas blind en kon dus niet zien wat voor lekkernij hij ging eten. Jammer genoeg braken zijn tanden af toen hij in een baksteen wilde happen in plaats van in zijn hot-dog, dus moest hij het met een soeplepel naar binnen werken.

Twee seconden later moest mijn opa braken. Ik was toevallig net binnengekomen om hem te waarschuwen voor moordlustige eenden die buiten rondliepen, toen dat gebeurte. Omdat hij mij niet kon zien, kreeg ik de volle lading.

Ik was verblind door de stukjes knakworst in mijn ogen, en rende in paniek naar buiten, zo het laboratorium van een verstrooide professor in. De professor was negentig jaar oud. Toen ik eindelijk de kots van mijn opa uit mijn gezicht wist te krijgen (door er met een spons over te wrijven) zag ik de professor boos naar me kijken. Hij schopte me zijn lab uit, en ik ging naar huis. Toen startte ik zomaar mijn computer op, en klikte toevallig op de "Register"-knop op SPPf. Toen noemde ik mezelf Prof. 90, maar de nul heb ik weggelaten. Ik hou niet van grote getallen, die verwarren me =)
...
Hoera voor willekeurigheid!
...
Natuurlijk kan ik ook serieus zijn. Het is heel simpel - Blastoise is m'n favoriete Pokémon, en z'n nummer is 9. Vandaar Prof. 9. En het Prof gedeelte vondt ik gewoon leuk klinken.
 

Caterpie Master

Oh My! Noodlesoup!
Het begint hier op Pokemopolis te lijken...
Hoera voor onzin!
Mijn fave legendary....hmm......tsja.........eeh.............
.........
Ik ga toch maar voor Rayquaza.
Sky Tower is een leuk dungeon :p (slappe reden)
 

Swellow_91

I won't give up!
ondertussen hebben we 3 requests maar zijn allemaal Banners >_< dus werk voor Swellow.
Hmm, het lijkt erop dat mijn simpele banners in de smaak vallen:)

Wat is je favoriete legendary en waarom?
Alhoewel iedereen weet wat voor een hekel ik aan de meeste legendaries heb kies ik voor Celebi, The timeless Savior.. Die pokémon is gewoon zo lastig te krijgen dat het langzaam een obsessie wordt.
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
Wat is je top 3 favo nintendo character?
Uuuh..telt pokemon ook mee?

Wat is je favoriete legendary en waarom?

Myuu dat wisten jullie al:p en waarom weet ik eigelijk niet ze is gewoon zoo sgattig:p

Swellow:je maakt zeker mooie banners! je moet een shop beginnen;)

*EDIT* zie dat je al een shop met SB hebt. heb gelijk een banner besteld :D
 
Last edited:

milotic111

<-- Solves any case!
@ pajama, ik snap wel dat je het niet zou gebruiken voor slechte doeleinden, maar ik vroeg me af of zulke dingen wel in Nederland verkocht werden, omdat ze in het algemeen zo gevaarlijk zijn.

@ swellow, heeft jullie shop ook tc's nodig, dan wil ik me wel beschikbaar stellen.
 

pajama

SNAIL <3
@ pajama, ik snap wel dat je het niet zou gebruiken voor slechte doeleinden, maar ik vroeg me af of zulke dingen wel in Nederland verkocht werden, omdat ze in het algemeen zo gevaarlijk zijn.

Ja ze worden op best veel plaatsen verkocht. Bij de meeste dumps kan je ze ook kopen maar dan zijn ze niet van de kwaliteit als die ene die ik heb :) En ze worden meestal ook niet scherp geleverd. Dat mijn punt scherp is komt volgens mij ook alleen maar omdat het er mooi uitziet ;)
 

Buuz

Smash Trainer
wat is jouw meest gebruikte en meest gehate ssbm-character?
Meest gebruikte:
Mario, is gewoon handig en cool.

Meest gehate: Pichu, kleine onhandige ***muis die zichzelf verwondt.

Wat is je top 3 favo nintendo character?
1. Mario
2. shiny Grovyle
3. Leon Scott Kennedy (Resident Evil 4)

Wat is je favoriete legendary en waarom?
Deoxys, omdat hij m'n zeldzaamste pokemon is!
 

milotic111

<-- Solves any case!
Ja ze worden op best veel plaatsen verkocht. Bij de meeste dumps kan je ze ook kopen maar dan zijn ze niet van de kwaliteit als die ene die ik heb :) En ze worden meestal ook niet scherp geleverd. Dat mijn punt scherp is komt volgens mij ook alleen maar omdat het er mooi uitziet ;)


Ik zie net dat ik een topic niet heb beantwoord
Top 3 nintendo caracters
1. Link
2. Midna
3. Dode krijger die je hiddenskills bijbrengt./ganondorf

(Ben op het moment verslaafd aan twilight princess)

@ pajama: Wij hebben tuis ook 2 indonesische zwaarden in decoratieve shede, ik denk dat ze nogal bot zijn en heb ze eerlijk gezegd maar eenmaal uit de shede gezien.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top