• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

milotic111

<-- Solves any case!
Welke pokemon moet andere types hebben?

Geen flauw idee, ik vind dat de meesten echt goed gekozen zijn.

En totodile lover, granbull heeft geen darktype.
 

Swellow_91

I won't give up!
Wat vind je van je leven op dit moment?
Gaat wel, wat grieperig op het moment.

@ T-L; Granbull is ook puur Normal...

heb je metroid prime hunters, en zo ja wat is je friend code?
Heb ik niet.
 

Mistynia

Funga Fufu
*gaat in meneer Aard's voorleesstoel zitten*
heeel lang geleden, in een ver land, was er een karper. iedereen vond hem zwak en zielig. om te bewijzen dat hij niet zwak was, zwom hij tegen een hele hoge waterval op. de goden zagen hoe hij tegen de stroming opzwom, e het hem uiteindelijk lukte om de top te berijken. eenmaal daar veranderde de goden hem in een gygantische vliegende waterslang. in deze vorm nam de karper wraak door steden en dorpen te vernietigen met zijn enorme kracht.
Ah, dit wordt dan weer een mooi bedtijd verhaaltje als ik kinderen heb.
Mythische verhalen zijn echt mooi :)
 

umbreunatic

Well-Known Member
Welke pokemon moet andere types hebben?
Snubbel moet ook nog het type Dark erbij hebben ik plaats van dat grandbull dat alleen heeft.

Granbull is geen Dark pokemon, uhm ik denk dat alles wel goed is zoals ze het gedaan hebben in de pokemonwereld, soms lijkt iets vreemds maar dan komt het door legendes, mythen enzo.
 

Shiny Bashamo

Isn't it cute ^^
welke pokémon moeten andere types hebben?
zoals al eerder gezegd moet er eens een puur Flying type komen.
verder vind ik het jammer dat er nu weer een Fire Fighting als starter is ze hadden er ook eens een ander type voor kunnen gebruiken

~SB~
 

Swellow_91

I won't give up!
verder vind ik het jammer dat er nu weer een Fire Fighting als starter is ze hadden er ook eens een ander type voor kunnen gebruiken
Inderdaad, een Fire/Ghost zou wat zijn...

@ grimmorph en zijn verhaal; een perfecte vertaling van een post van Vycksta. Mijn complimenten:)
 

pajama

SNAIL <3
Inderdaad, een Fire/Ghost zou wat zijn...

@ grimmorph en zijn verhaal; een perfecte vertaling van een post van Vycksta. Mijn complimenten:)

Hallelujah iemand anders die een ghost starter wil :)

En grimmorph's vertaling klopt niet helemaal.
Het begin is perfect maar het einde klopt niet. Gyarados movepool heeft geen flying aanvallen omdat de vliegende slang uit de mythe zijn krachten alleen voor verwoesting gebruikte en dus zijn (bijna) al zijn moves destructief.

Dit is wat ik eruit kon halen tenminste:p
 

umbreunatic

Well-Known Member
Oh jullie zijn ook al in de mythes gedoken. Toch niet te ver hoop ik. Ik bedoel niet zover dat je zegt deze pokemon zou niet mogen bestaan etc etc..

en tegen Shiny Bashamo, voor die aap was het denk ik dat of alleen Fire, en dan denk ik toch dat we blij moeten zijn met dat. Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat die Fire starter calm mind kan leren, een move die over het algemeen alleen door Psychotische pokemon kan worden geleerd. Maar ja, het lijkt erop dat de Fire starters altijd wel iets moois krijgen wat andere starters niet krijgen. Alhoewel krijgt Feraligatr ook een mooie moveset nu.
 
Last edited:

Prof. 9

Well-Known Member
OK! eindelijk een plek waar ik niet steeds in het engels hoef te praten. Zet mij maar bij de club!
Tuurlijk! *voegt toe*

Wow... dat heb ik nooit van Gyarados geweten... ik vond hem altijd gewoon een vette Pokémon...

Welke Pokémon moeten andere types hebben?
Groudon zou toch wel een Ground/Fire type moeten zijn...
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
Sorry milotic en swellow was ik vergeten *gaat naar de serebii dex*

Nieuwe toppic*

Wat vinden jullie de leukste pokemon van het vuur type?
(misschien is die toppic al geweest weet ik niet meer)
Ik denk dat ik dan toch flareon het leukst vind <3
 
Last edited:

Swellow_91

I won't give up!
Wat vinden jullie de leukste pokemon van het vuur type?
Ik heb het over het algemeen niet zo op vuur pokémon, maar ik vind Cyndaquil en Flareon het beste uitzien.

^^ We praten hier over vanalles en nog wat.
 

c0nnor

Rentoraa <3
Wat vinden jullie de leukste pokemon van het vuur type?
Ik vind Arcanine
Ik vind hem echt cool eruitzien
En hij leert extremespeed*Mijn favo move*
 

Orange

Sweet & Fresh
ik wil graag lid worden want ik vind dit echt fantastisch
maar wa valt ier allemaal te doen?

Ja, dat mag!

Echter, voordat je met volle overtuiging gaat posten, lees het volgende nog even:
Prof. 9 said:
Regels:
NIET DUBBELPOSTEN AUB!!
Geen SPAM
In deze club zijn posts met maar 3 woorden of minder ALTIJD SPAM!! Niet doen dus!
Niet schelden
Respecteer de andere leden
Vraag niet of je co-owner mag worden!

Maar ook dit en deze pagina ook.

Welkom bij de club en we hopen dat je het naar je zin zult hebben!


Wat vinden jullie de leukste pokemon van het vuur type?
Arcanine!

Een ontzettend stoer beest met hoge stats. :D
 

Jurrit

<--Bends Your Spoons
Wat vinden jullie de leukste pokemon van het vuur type?

Eigenlijk vind ik vuur(samen met ijs) de 2 'meest vergeten types' van Pokemon
(er komt bijna niks leuks in =S, zie de 4e gen dan.. de starter Line, een Opgevoerde Magmar en de 'eerste' Legend met 2 Genders en dat was 't.. mag wel wat meer aandacht in van mij )

Maar Favo Fire?

Ik ga voor Ninetales (Dies gewoon Cute xD )
 

Orange

Sweet & Fresh
Wat vinden jullie de leukste pokemon van het vuur type?

Eigenlijk vind ik vuur(samen met ijs) de 2 'meest vergeten types' van Pokemon
(er komt bijna niks leuks in =S, zie de 4e gen dan.. de starter Line, een Opgevoerde Magmar en de 'eerste' Legend met 2 Genders en dat was 't.. mag wel wat meer aandacht in van mij )

Maar Favo Fire?

Ik ga voor Ninetales (Dies gewoon Cute xD )

Vuur is ook gewoon een vervelend type. Dat komt vooral omdat er juist zoveel water-types zijn.
 

pajama

SNAIL <3
Mijn favo vuur poke is zonder twijfel entei. Maar daarna komt zeker flareon. Ik kan gewoon niet begrijpen waarom ze deze 2 pokemon zo erg vern**ken ik bedoel ze hebben allebei geweldige att maar een zeer smalle physical move pool. En ik snap nog steeds niet waarom flareon geen flare drive kan. Hij heet FLAREon.
 

Jurrit

<--Bends Your Spoons
Vuur is ook gewoon een vervelend type. Dat komt vooral omdat er juist zoveel water-types zijn.

En natuurlijk om dat de 'Bekendste' Vuur pokemon (de starters) altijd tegen die (bijna Irritant wordende =P) eerst Steen Gym aankijken xD

Waarom hebben ze niet 't Jotho voorbeeld gehouden en geen Steen als eerste gym =P
 
Status
Not open for further replies.
Top