• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Prof. 9

Well-Known Member
Tuurlijk! *voegt toe* Ik dacht dat ik de meeste Nederlanders al had gezien... fout dus. Er zijn er echt meer dan ik dacht!
 

tijntje_7

I'm an idiot
wat kun je hier eigenlijk doen ik zou best lid willen worden maar ik weet niet wat te doen antwoord graar op de vraag
 
Last edited:

Mistynia

Funga Fufu
Woopie! Ik wil ook wel lid worden! XD Euh, als het kan ^^

Wat is/zijn je favoriete Pokémon?
Manene (hoe heet ie trouwens in het Engels? Mini Mime? XD)
Espeon
Flygon

Wil je dat een Pokémon spel ook in het Nederlands speelbaar wordt?
Ik ga mee met nee. Het engels klinkt gewoon veel beter. ^^ Dat ben ik gewoon gewend bij de Pokémon spellen ^^
 

Silver Raven

Pure Pwnage
Mistynia said:
Woopie! Ik wil ook wel lid worden! XD Euh, als het kan ^^
Natuurlijk mag je dat! Als je maar in Nederland woont.

tijntje_7 said:
wat kun je hier eigenlijk doen ik zou best lid willen worden maar ik weet niet wat te doen antwoord graar op de vraag
Nou je kan hier nederlands praten want dat kan je nergens anders en euuuu.... Kan iemand me helpen?

Ik weet een snel onderwerp!

Wat denk jij dat de uitslag van Nederland-Argentinië zal worden?
Ik denk 2-1 voor Nederland. Anders dan dat kan het ook 3-1 voor argentinië worden.
 
Last edited:

Mistynia

Funga Fufu
Yay! En ja, ik woon in Nederland... Met het heerlijke zomerse weer ^^;;;;

Wat denk jij dat de uitslag van Nederland-Argentinië zal worden?
Mh... Nederland zal toch niet zo'n z'n best doen, dus... 1-0 voor Nederland.
 

Masumi

Fog Trainer
Hmmm...Ik ga ook voor de 1-0 voor Nederland.

Enne...Nah. Ik heb liever Pokemon in het engels. Het is al erg genoeg dat Jetix the volgende Power Rangers gaat uitzenden in het Nederlands... ^^;;;
 

Silver Raven

Pure Pwnage
Het is al erg genoeg dat power rangers nog WORDT uitgezonden :p

Nog steeds 0-0 voor de rust.... Dat belooft wat te worden....

EDIT: 0-0 na de rust...
 
S

Shadow_Hitokiri

Guest
is deze club alleen voor nederlanders aangezien ze in Nederland wonen of het voor de nederlandstaligen, want ik woon in België
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Hallo!
Ik zou ook graag lid willen worden. Fijn dat er een Nederlands gedeelte is hier^^
Wat is/zijn je favoriete Pokémon?
Espeon
Ho-oh
Bulbasaur

Wil je dat een Pokémon spel ook in het nederlands speelbaar wordt?
Nooit! Engels past perfect.
 

Masumi

Fog Trainer
Jetix komt nu met de hele "Doel Deoxyss" onzin... (heeft een pest hekel aan de Nederlandse versie...)


En we motten eigenlijk maar es op weg naar Pokemon 9. ^^;; Ik heb de 8e film ook al gezien. ^^
 

Littlemyuu

Well-Known Member
Ik Heb de 8e film ook al gezien die is best leuk maar ik moet het toch eens in het engels zien ^^
maar ik vind het ook best jammer dat jetix wat achter loopt met pokemon...

Wil je dat een Pokémon spel ook in het Nederlands speelbaar wordt?:
nou Nee het lijkt me niet zo leuk..miss voor de jongere spelers


Maile~
 
Last edited:

Prof. 9

Well-Known Member
Magmar And Electabuzz Lover said:
Nou je kan hier nederlands praten want dat kan je nergens anders en euuuu.... Kan iemand me helpen?
Nou, nee, je hebt het eigenlijk al verteld, gewoon een Nederlandse club. Toch niks mis mee?
tijntje_7 said:
wat kun je hier eigenlijk doen ik zou best lid willen worden maar ik weet niet wat te doen antwoord graar op de vraag
Geloof het of niet, hij zit op dit moment naast me en wil lid worden. Geen probleem. *voegt toe*
Mistynia said:
Woopie! Ik wil ook wel lid worden! XD Euh, als het kan ^^
Oke! *voegt toe*
Shadow_Hitokiri said:
is deze club alleen voor nederlanders aangezien ze in Nederland wonen of het voor de nederlandstaligen, want ik woon in België
Het is voor mensen die in Nederland of Vlaamderen wonen. Woon je in Vlaamderen, zo ja wil je lid worden?
MegaJunior said:
Hallo!
Ik zou ook graag lid willen worden. Fijn dat er een Nederlands gedeelte is hier^^
*voegt toe* Welkom bij de club.
Magmar And Electabuzz Lover said:
Het is al erg genoeg dat power rangers nog WORDT uitgezonden :p
Helemaal mee eens!
SoLaR-ScEpTiLe said:
maar ik vind het ook best jammer dat jetix wat achter loopt met pokemon...
Ja, daar zouden ze echt eens aan moeten werken! In Amerika hebben volgens mij al Pokémon Chronicles...

Wat denk jij dat de uitslag van Nederland-Argentinië zal worden?
Geen idee, het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, ik geef niks om voetbal...

Ik heb Doel Deoxys al lang gezien. In de Nederlandse versie. Ik was naar de Pokémon Dagen geweest...
 

Mistynia

Funga Fufu
Masumi said:
Hmmm...Ik ga ook voor de 1-0 voor Nederland.

Enne...Nah. Ik heb liever Pokemon in het engels. Het is al erg genoeg dat Jetix the volgende Power Rangers gaat uitzenden in het Nederlands... ^^;;;
Huh? Wat zeg je nou? De Power Rangers in het Nederlands? Dat vond ik vroeger altijd leuk XD

En vanaf film vijf ging het idd mis met de Nederlandse stemmen. OMG, ik respecteer de engelse stemmen nu zoveel meer... Geef mij maar gewoon de Japanse versies, veel leuker! ^^
 

SilverVappy

Digitality...
Wil je dat een Pokémon spel ook in het nederlands speelbaar wordt?
Engels is goed genoeg voor mij ^^ ik vind de nederlandse vertalingen van aanvallen al behoorlijk lame worden...
 

Masumi

Fog Trainer
Yup, Jetix zend opeens alles in het Nederlands uit..zelf the cartoons die ik in het Engels veel leuker vond... ><

Ik ben het met iedereen eens. Ik heb het spel liever in het Engels.
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
de stemmen zijn beter in het engels. ik snap niet waarom ze niet de engelse versie uitzenden

(typen van nederlands lukt me wel, mijn moeder heeft me geleerd, ze is nederlands)

ik woon een yaar in holland, en download alle episodes omdat jetix hier erg achter is.

ik hoop dat ik niet veel spel-fouten maak.
 

Masumi

Fog Trainer
Wow, je komt dus uit San Francisco? Tof, zeg! :D

Maar ik ben het helemaal met je eens, de Engelse versies zijn VEEL leuker. ^^
 

SilverVappy

Digitality...
Ik vond de 1e film nooit echt geweldig, maar toen ik hem laatst op RTL 4 in het engels zag leek de film ineens veel beter...

Advanced Challenge was ook nou niet bepaald het best gedubte seizoen ooit met oa. 'messcherpblad'... Doe mij maar de engelse stemmen ^^
 

Prof. 9

Well-Known Member
Californian_DJ said:
de stemmen zijn beter in het engels. ik snap niet waarom ze niet de engelse versie uitzenden

(typen van nederlands lukt me wel, mijn moeder heeft me geleerd, ze is nederlands)

ik woon een yaar in holland, en download alle episodes omdat jetix hier erg achter is.

ik hoop dat ik niet veel spel-fouten maak.
Wil je lid worden? Lijkt me wel. *voegt toe* Oh, en als je een Nederlands woord niet begrijpt, kun je het vertalen bij Interglot

Nieuw onderwerp!
Wat is je favoriete Pokémon-type?
Ik weet het, het is een beetje n00b-achtig, maar ik kon niks beters bedenken... >_<
 
Status
Not open for further replies.
Top