• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Flamegon

magma lover
mijn 2 beste vrienden gaan naar een andere school om zich te specliseren in weet ik veel wat dus ik ben ook best zenuwachtig.
 

Mistynia

Funga Fufu
Helaas niet altijd...maar goed, dat was toen, en dit is nu

Is dat zo? Nah, je hebt wel een beetje gelijk. Want toen pas met mn Vmbo-T opleiding begon, had ik niet verteld dat ik van animé, tekenen etc. hou, toen ik dat later vertelde (dus in de 2/3de klas) vonden ze dat raar en begonnen ze er vreeeeemde dingen over te zeggen. Je kan eigenlijk wel zeggen dat ze me ermee begonnen te pesten >_>

En nu had ik het wel meteen verteld (met mn opleiding), en nu accepteren ze dat gewoon. Het kan ook zijn dat ik gewoon geluk ermee heb gehad...
 

umbreunatic

Well-Known Member
Is dat zo? Nah, je hebt wel een beetje gelijk. Want toen pas met mn Vmbo-T opleiding begon, had ik niet verteld dat ik van animé, tekenen etc. hou, toen ik dat later vertelde (dus in de 2/3de klas) vonden ze dat raar en begonnen ze er vreeeeemde dingen over te zeggen. Je kan eigenlijk wel zeggen dat ze me ermee begonnen te pesten >_>

En nu had ik het wel meteen verteld (met mn opleiding), en nu accepteren ze dat gewoon. Het kan ook zijn dat ik gewoon geluk ermee heb gehad...

Ik denk dat je best geluk hebt gehad, want meeste mensen vindne pokemon nog steeds iets voor peuters, maar ik denk ook dat dat smanehangt met de leeftijd, ik bedoel de mensen waarmee je nu werkt zullen vast wel ouder zijn dan die anderen.

En dreamer wees echt gewoon jezelf, en btw kom Jij nog online, ik zie je nooit (echt offtopic) maar ik moet je weer eens spreken(over msn misschien?)
 

Dreamer

living in a dream
hahaha, ik heb het erg druk gahad de laatste dagen. maar ik heb zal binnenkort echt wel weer op msn zijn.

en mezelf wezen...dat os nogal moeilijk zoals ik je (umbreunatic) al een verteld heb.

@mistynia: ik las dat jij van tekenen houdt, wat teken je zoal? zelf teken ik ook graag :)
 

Dreamer

living in a dream
dacht dat jullie dit misschien wel interresant vonden:

Pokémon Mystery dungeon: red rescue team (GBA) en Pokémon mystery dungeon: blue rescue team (DS) komen in nederland op 10 November uit
 

Prof. 9

Well-Known Member
...
...
YAAY!! Eindelijk!! Mysterious Dungeon! Je bedoelt 10 november 2006, toch???

*praat in zichzelf: Must know... must know...*
 

pajama

SNAIL <3
wheeeeeee ik wil hem zo graag hebben. Ik hoop dat hij niet tegelijkertijd met de wii uitkomt want dan heb ik misschien niet genoeg geld:(
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Mysterious Dungeon lijkt me wel leuk, maar ik weet zeker dat ik, hem niet koop. De reden daarvoor is geld, er zijn veel leuke spellen die ik gekocht heb of van plan ben te kopen en dan moet je sommige laten vallen.
Pokemon Diamond is een uitzondering, die koop ik zeker, wat er ook tussen komt.
 

Hercule

average shiny hunter
Grappig dat we in het nederlands mogen posten hier
maar verder goedenavond mensen
ik heb diamond en pearl en final fantasy 3 allemaal besteld
ik hoop dat het een beetje opschiet
 

Prof. 9

Well-Known Member
Jij wil vast lid worden *voegt toe*
Hoezo heb je D/P al besteld? Die komen volgend jaar pas uit! Als we geluk hebben tenminste!
 

Mistynia

Funga Fufu
Misschien heeft ie wel een fake besteld 0_o

Mwa, ik zie nog wel of ik Mysterious Dungeon ga kopen. ^^

Dreamer said:
@mistynia: ik las dat jij van tekenen houdt, wat teken je zoal? zelf teken ik ook graag
Haha, nou het is niet zo speciaal hoor! ^^ Ik teken gewoon animé en manga. Maar ik wordt er zelf rustig en ontspannen van, dus ik vind het heerlijk ^^
 

Dreamer

living in a dream
ja, ik heb hetzelfde met tekenen. het is voor mij ook een manier om me te uiten.

en je kunt diamond en/of Pearl al wel bestellen, maar dan alleen maar de japanse versie

ik bedoelde inderdaad 10 november 2006, het stond op de nederlandse nintendo site.

release datum voor Pokémon ranger is nog niet bekend, ik verwacht ranger rond kerstmis, en D/P rond juni volgend jaar...

mystery dungeon blue heb ik al lang besteld, ranger ook. dungeon red koop ik wel als ie hier uit is, en Diamond en Pearl importeer ik beide (tenzij ze hier begin juni uitkomen, dan wil ik er een voor mijn verjaardag, en importeer ik er dus maar een.)

oh, umbreunatic, je hoeft niet japans te zijn om japans te kunnen lezen hoor, ik ben gewoon nederlands, en ik kan ook japans lezen.

EDIT: kreeg net een brief thuis: hoef 23 augustus pas naar school...2 dagen langer vakantie :)
 

Dreamer

living in a dream
als je het eenmaal doorhebt is het echt niet zo moeilijk. het lijkt moeilijk omdat het een hele andere vorm van schrijven is dan wij gewend zijn, maar het is in feite een simpele taal. (een van de makkelijkste aziatischa talen om te leren als je het mij vraagt.

trouwens, ik was net op een online game store, en daar vond ik het volgende:

15-08-2006 Freedom Wings
15-08-2006 Micro Machines V4
15-08-2006 Hardcore Pool
25-08-2006 Madden 2007
25-08-2006 Deep Labyrinth
05-09-2006 Harvest Moon DS
15-09-2006 Garfield the Bound For Time
15-09-2006 Egg Monster Hero
15-09-2006 Warioland DS
15-09-2006 Mage Knight Destiny's Soldier
15-09-2006 Mario Basket 3 on 3
15-09-2006 Phoenix Wright 2
15-09-2006 Xenosaga I & II
15-09-2006 Tenchu DS
15-09-2006 Dynasty Warriors
15-09-2006 Black & White Creatures DS
15-09-2006 Shin Megami Tensei DS
15-09-2006 Bomberman Story
15-09-2006 Baten Kaitos DS
15-09-2006 Custom Robo DS
15-09-2006 Boktai
15-09-2006 Azure Dreams
12-10-2006 Baas in Eigen Bos
20-10-2006 Guru Guru Naget
20-10-2006 Labyrint
03-11-2006 Harlem Globetrotters World Tour
09-11-2006 Settlers 2 10th Anniversary
10-11-2006 Monster Puzzle
10-11-2006 Cooking Mama
15-11-2006 Pokemon Pearl
15-11-2006 The Legend of Zelda DS
15-11-2006 Pokemon Ranger
15-11-2006 Dragon Quest Monsters
15-11-2006 Final Fantasy Crystal Chronicle...
15-11-2006 Final Fantasy III
15-11-2006 Pokemon Diamond
15-11-2006 Children of Mana
15-11-2006 Castlevania DS 2
16-11-2006 Rayman Raving Rabbids
16-11-2006 Asphalt 2 Urban GT
30-11-2006 Catz 2006
30-11-2006 Dogz 2006
07-12-2006 Star Wars Lethal Alliance

vreemd, nietwaar?

EDIT: ik heb het maar naar een mod gestuurd,. om histerische reacties te voorkomen. misschien is het verstandig als het totdat ik weet of het officieel is het alleen maar onder members van deze club blijft.
 
Last edited:

Flamegon

magma lover
Hmm dat zal de janpanse release wel zijn(ik dacht dat die in oktober was maarja)

Wel cool dat baiton kaitos ook uitkomt voor de ds(ben meer een handheld gamer dan console gamer ben ook beter op handhelds)
 

Dreamer

living in a dream
nee, de japanse release van Diamond en Pearl is op 28 September 2006. en Pokémon ranger is daar al maanden uit.
 
Status
Not open for further replies.
Top