• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Dreamer

living in a dream
dat hangt ervan af. ranger heeft nog geen europesche release datum, alleen maar de US datum van 30 october...(en ik ben verre van geduldig hoor :p)

EDIT: ik kan wel geduldig zijn...als het echt moet.
 

Lovely--Misty--Fan

Wer'e looking at you
ik hoop maar dat het wel snel komt... ik denk dat die van ons in december ofzo gaat uitkomen
 

Lovely--Misty--Fan

Wer'e looking at you
hopen maar dat het spel snel uitkomt... ik denk in december ofzo
 

Dreamer

living in a dream
Ranger bedoel je? het zou kunnen, zelf verwacht ik ranger niet eerder dan begin januari, als het verschil in data ongeveer het zelfde is als bij dungeon, dan kunnen we ranger rond de 23e-24e december verwachten (rond kerst :)), maaar zelf denk ik dat ze wachten tot net na de kerstdagen...daarvoor zou het te veel werk zijn imo.

Diamond en pearl...als 15 november klopt verwacht ik ze hier in maart-april. als de us release pas in 2007 is dan verwacht ik ze in amerika in februari, en hier rond juli.

EDIT: niet dubbelposten
 

Lovely--Misty--Fan

Wer'e looking at you
sorry voor het dubbelposten maar toch handig als ze het voor de kerst doen dan verdienen de mensen meer geld :p

want poké-fans willen dat spel toch niet rond de kerst in de winkel laten staan?
 

Dreamer

living in a dream
nee, uiteraard niet. maar om het 1 dag voor kerst uit te brengen is misschien minder slim, en om het een week of 2 van te voren uit te brengen...ik betwijfel of dat gaat lukken...ik hoop het natuurlijk wel...ranger zal ik voor de verandering eens niet importeren...net als mystery dungeon red.(wat denk ik de laatste GBA pokémon game ooit zal zijn)
 

Prof. 9

Well-Known Member
Lovely--Misty--Fan said:
ik hoop maar dat het wel snel komt... ik denk dat die van ons in december ofzo gaat uitkomen
Lovely--Misty--Fan said:
hopen maar dat het spel snel uitkomt... ik denk in december ofzo
Niet dubbelposten, en al helemaal niet als allebei de posts bijna dezelfde tekst bezatten. 1 Warning.
 

Hercule

average shiny hunter
De dungeon spellen sla ik over
die koop ik wel wanneer ze goedkoper zijn

offtopic: Er nu een warning gegeven dus.
hoeveel heb je er nodig om gebanned te worden?
en hoe kan je dat doen, ben je mod van deze club ofzo:
 

umbreunatic

Well-Known Member
Hij is de maker van de club, dus the owner. Ik dacht dat als je er 4 had je gebanned wordt. Trouwens ik had nog een vraag over de warnings, die ik al eerder gesteld heb, maar misschien was prof. 9 toen met vakantie ofzo, of is er geantwoord toen ik weg was, hier ik bedoel dan alleen de forums verdwijnen na een bepaalde tijd de warnings, is dat ook zo in deze thread?
 
Last edited:

Prof. 9

Well-Known Member
Tja... dat systeem kan ik wel gebruiken... maar dan moet ik elke dag weer updaten hoeveel dagen nog... nou ja, als het dan moet: iedere 30 dagen 1 warning weg. Zo goed?
 

umbreunatic

Well-Known Member
Tja... dat systeem kan ik wel gebruiken... maar dan moet ik elke dag weer updaten hoeveel dagen nog... nou ja, als het dan moet: iedere 30 dagen 1 warning weg. Zo goed?

ja inprincipe kun ja vast ingesteld tijden doen, dus per maand ongeveer (die dertig dagen), en niet een maand na de warning, al vind ik wel dat als je nog weet dat iemand de dag ervoor die warning had gekregen, en er maar 1 had, dat die de warning nog maar een maand houdt :D
 

Prof. 9

Well-Known Member
Weet je wat, ik doe het anders: Eerst gooi ik ALLE warns weg. Dan gebruik ik het volgende systeem: Als je een warn point krijgt, gaat die na 30 dagen weg. Krijg je er nog een, terwijl de 30-dagen periode nog niet voorbij is, dan duurt het 35 dagen voordat er EEN warn point weg is. En bij dre warn points duurt het 40 dagen. Dus als je een warn point krijgt, geen nood: als je niks uitvreet tijdens de 30-dagen periode heb je zo weer een schone lei.
 

Lovely--Misty--Fan

Wer'e looking at you
O gelukkig dan weet ik dat ook weer!
maarre heb ik nu nog een waarschuwing??
 

umbreunatic

Well-Known Member
Weet je wat, ik doe het anders: Eerst gooi ik ALLE warns weg. Dan gebruik ik het volgende systeem: Als je een warn point krijgt, gaat die na 30 dagen weg. Krijg je er nog een, terwijl de 30-dagen periode nog niet voorbij is, dan duurt het 35 dagen voordat er EEN warn point weg is. En bij dre warn points duurt het 40 dagen. Dus als je een warn point krijgt, geen nood: als je niks uitvreet tijdens de 30-dagen periode heb je zo weer een schone lei.

ik neem aan dat je een soort van aftel systeem gebruikt achter de naam, en dat dat (want dat is teveel werk) niet dagelijks word veranderd, maar dat je het wel toepast als dagelijkse verandering. Ik bedoel daarmee als je een dag niets verandert dat je de volgende dag (in het geval van goed gedrag) er twee afhaalt.
 

Prof. 9

Well-Known Member
Ja, maar als het kan, wordt het WEL dagelijks veranderd, als het een dag niet kan, trek ik er de volgende dag twee af, da's waar.

EDIT: Stelling toegevoed, nu kan iedereen zeggen wat hij/zij van ons mooie landje vindt.
 
Last edited:

Olivier!

You can change this?
Yay bedankt, nu ga ik weer shinys zoeken :D
kheb al een Fearow en een Tentacruel, nu wil ik een Caterpie of Weedle :D
 
Status
Not open for further replies.
Top