• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Wired

... In America!
@ fakers mod: Dat vind ik echt zwaar genaaid, om het zo maar eens te zeggen. Wij krijgen er meteen waarschuwingen voor of worden zelfs geband, en als een mod dat doet, is het meteen: Omigosh, you are sooo talented blablabla.

weet Serebii er al van?
en verder vind ik het ook stom dat we ons eigen avatar niet mogen uit kiezen.
 

Prof. 9

Well-Known Member
heey allemaal kan ik ook bij de dutch pokemon club komen en wie woont er in de buurt van Ermelo (Gelderland)
Natuurlijk! *voegt toe*

Ok, dit warn systeem werkt niet, maar ik heb al een nieuwe bedacht:
Je moet nog steeds 30/35/40 dagen wachten tot er een weg is, maar in plaats van het aantal dagen, zet ik er de datum neer waarop de warn weg gaat. MAARRR, als je wilt dat je warn weg gaat, moet je ZELF posten dat de tijd om is. Eigenlijk een soort filter dus, mensen die echt leden willen zijn komen er doorheen, SPAMmers en dat soort rotzooi (bijna) niet.

Ik ben in een goede bui vandaag. *strooit anti-warns in het rond*

EDIT: YAY YAY 50 LEDEN!!!!!
 

umbreunatic

Well-Known Member
weet Serebii er al van?
en verder vind ik het ook stom dat we ons eigen avatar niet mogen uit kiezen.

hij had het zelf op de site gezet, ik bedoel tussen de nep pokemon staan ook die van Purple Keckleon, en daar stond ook bij dat zij ze maakte.

Edit: mooi zo, en mij maakt ht niet uit hoe het gaat met die warnings, als het maar mogelijk is voor mensen die per ongeluk een warninkje (ja lekker Dunglish) krijgen.
 

Swellow_91

I won't give up!
Hallo iedereen! Kan ik lid worden van deze club? Nooit gedacht dat er zoveel Nederlanders Serebii.Net bezochten:D
 

Mistynia

Funga Fufu
Lol *geeft klopje op de rug* Op naar de 60 dan maar XD

Oh, dus Joe wist ervan? Lekker dan, gezien hij zelf altijd zegt dat hij die fakes haat. :$
 

umbreunatic

Well-Known Member
Lol *geeft klopje op de rug* Op naar de 60 dan maar XD

Oh, dus Joe wist ervan? Lekker dan, gezien hij zelf altijd zegt dat hij die fakes haat. :$

naja ik bedoelde iig dat hij daarna wist dat ze gemaakt waren door PK, en ik gok dat hij dat ook al wist toen ze als nieuwe pokemon bestempeld waren.
 

Dreamer

living in a dream
ik geloof idd niet dat Joe wist dat ze fake waren, maar dat purple keckleon er geen warning voor heeft gekregen (zover ik weet) vind ik wel belachelijk.
 

umbreunatic

Well-Known Member
^^^ik bedoelde eerder dat hij het warschijnlijk eerst niet wist en toen hij het wist het geen noodzaak voor hem was om te vertellen dat het fakes waren (dnek ik), omdat ze gemaakt waren door een Mod, vond hij het misschien wel leuk ofzo, ik bedoel ik heb niks gehoord over een warning voor PK dus ik denk dat Joe het te geinig vond om een warning te geven.
 

Hercule

average shiny hunter
dat geeft niet of wel?
maar over fakes zijn we toch nu wel uitgepraat.
wat vinden jullie ervan dat de amerikanen mew wel krijgen en wij weer niet :(
 

pajama

SNAIL <3
Ik denk dat wij uiteindelijk ook wel mew krijgen als de film hier uitkomt net zoals dat met deoxys is gedaan.
 

Prof. 9

Well-Known Member
Als ik Mew krijg (maakt niet uit hoe, misschien door het ruilen met iemand uit Amerika (als D/P uitkomt natuurlijk)), dan cloon ik hem in Emerald, stuur een paar Mew's terug naar D/P, en stuur ze dan naar jullie (als ik jullie friend codes heb natuurlijk) (maar dit is natuurlijk pas als D/P uitkomt)

Ook zou ik graag Celebi hebben, maar de twee enige manieren die ik kan verzinnen zijn (1) Japanse Coloseum Bonus Disk en (2) CHEAT CODES!! *oh yeah, uh-huh, oh yeah, uh-huh*
 

Dreamer

living in a dream
ooit wel...het zal miss nog wel ff duren, maar als we Diamond en/of Pearl eenmaal hebben zal het wel kunnen...maar in R/S/E zal het ons zonder cheats waarschijnlijk nooit lukken
 

Kazuki

Pokémon Ranger
Ik heb op Fr/Lg toch een Mew en Celebi via Action Replay gekregen. Er was echter niks aan en al de glithces die optraden hebben mijn spel niet al te veel goed gedaan. Het is imo toch leuker om bijv. Mew gwn met een Old Sea Chart op te halen.
 

Hercule

average shiny hunter
Ik heb op Fr/Lg toch een Mew en Celebi via Action Replay gekregen. Er was echter niks aan en al de glithces die optraden hebben mijn spel niet al te veel goed gedaan. Het is imo toch leuker om bijv. Mew gwn met een Old Sea Chart op te halen.

ik heb maar 1 voorwaarde voor een mew,
dat hij van farway island moet komen
ik hoop echt dat D/P gauw uitkomen
dan kan ik mijn shiny rayquaza aan iedereen geven die hem wilt hebben
 

Masumi

Fog Trainer
Man, wat is het lang gelelden dat ik hier wat heb gezegd. ^^;;

Het is niet eerlijk dat wij nooit een Nintendo event krijgen waarin we die ellendige tickets voor de eilanden kunnen krijgen.... ;____;
 
Status
Not open for further replies.
Top