• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Mistynia

Funga Fufu
w00t, nog meer leden. Het wordt hier alsmaar drukker en drukker ^^
 
lachen ik wil ook:p ik ben gronings(H)
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
Groningen, dat is in het norden, toch? ben ik niet lang geleden nog geweest. ik wil zoveel mogelijk zien nu ik daar de kans voor hebt.

ik las terug (1 pagina) een post waarin iemand typte gek te worden van al die americanen...we zijn niet allemaal slecht of gemean hoor :( ;)
 
Last edited:
holy****ing hell ja cker
 

Prof. 9

Well-Known Member
Welkom allemaal! *voegt toe*

~Dark_EZRA~ said:
holy****ing hell ja cker
~Dark_EZRA~, lees de regels op de eerste pagina, schelden is verboden. 1 waarschuwing. Sorry, maar er zijn regels.
 

larsson244

Boulder Trainer
Californian_DJ said:
Groningen, dat is in het norden, toch? ben ik niet lang geleden nog geweest. ik wil zoveel mogelijk zien nu ik daar de kans voor hebt.

ik las terug (1 pagina) een post waarin iemand typte gek te worden van al die americanen...we zijn niet allemaal slecht of gemean hoor :( ;)

dat was ik ik zeg neit dat ze gemeen zijn maar je wordt gek van ze
ik bedoel daty is een forum voor pokemon en dan maak je een homo club
dan denk ik echt is dat nou zo belangerijk?
 

Mistynia

Funga Fufu
Nou, moet wel anderen respecteren. Het gaat niet altijd hier over pokémon, en zijn nog meer andere clubs dat helemaal niets te maken heeft met Pokémon. En vaak worden dus diegene die homo zijn niet geaccepteerd en dus is er een homo/lesbienne club. Laat ze toch.
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
klopt, vooral in de United States is Homesexuality nog steeds iets wat niet echt geacceptert word. ik vind dit gewoon "belachelijk" (sp), en heb er zelf geen moeite mee. ik zie ook clubs waarover ik denk: "is dat nodig", maar wie ben ik om daar over te ordelen.

anyway, ik ben weer weg, mijn oom word boos. hij vind het onsin wanneer ik "uitslaap" (?)
 

Masumi

Fog Trainer
Precies. Van mij mogen ze homo zijn als ze daar gelukkig van worden. En, ja...Sommige clubs, maar goed ieder zijn eigen smaak. ^^
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
ja, een vriend van mij is homosexual, en het word hem behoorlijk moeilijk gemaakt soms. ik hoor wel eens dat San Francisco tollerant is als het om homosexuals gaat, maar in de reality valt dat toch tegen. meer tolerant dan de rest van de United States, maar op dat punt kunnen wij nog wel iets van Nederland leren.
 

umbreunatic

Well-Known Member
van mij mogen ze zo'n club hebben, maar daardoor plaatsen ze zich zelf wel in een hokje, zeg maar. En mm ja misschien is Nederland vrijer en misschien wel de koploper van alle landen ter wereld, maar nog altijd wordt het gebruikt als scheldwoord, het kan gewoon nog veel beter!

ook voor de andere vragen:
mijn favorite pokemon: umbreon,swampert, meganium,houndoom,nidoqueen en dewgong.
en mijn favorite type: dark.

verder nog want ik neem aan dat veel van jullie zullen kijken( verwachting:11,5 miljoen kijkers), veel plezier met het kijken van Nederland tegn Portugal.(misschien reageer ik hier nog een keer voordat de wedstrijd begint, als iemand anders iets heeft gezegd hierover of als er een nieuwe vraag is)
 
weetje wat kut is als het hier smiddags is is het op serebii in de nacht/avond:p
Dus als wij dan posten kunne we lang wachte op reactie
 
ons landje wint ook duh:D
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
Laten we hopen dat Nederland wint. Nadat america is uitgeschakeld support ik Nederland (altijd al een beetje gedaan).

ik denk zelf 2-1 in voordeel van Nederland.
 

Mistynia

Funga Fufu
Mh... Vanavond eh? Ik heb ook het gevoel dat het 2-1 wordt. Hopelijk geen penalty's nemen, want dat weet je het wel weer met Nederland -_-

En Japan is er al weer uit, maar op dat moment vond ik het zwaar balen! >:
 
Status
Not open for further replies.
Top