• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Solstice

The Kyogre is back
Ach, zeik niet man. Als dat het ergste is heb je een geweldig leven. Mijn kutleven daarentegen ¬¬
 

(s.i.e)

★skydragon★
Ach, zeik niet man. Als dat het ergste is heb je een geweldig leven. Mijn kutleven daarentegen ¬¬

het is kloten wat je hebt solstice dat geloof ik graag, maar beperk de negatieve taalgebruik richting anderen wel een beetje.

contact zoeken met verschillende neutrale mensen van zowel zorginstellingen als familie en vrienden die dit probleem mogelijk konden beinvloeden is de beste oplossing voor problemen. dat is wat ik je kan zeggen
 
Last edited:

Riyu*

殺してあげる~
Ik luister zowat naar alles, maar VGM en Jpop/rock komen het meeste voor in mijn playlists xD Ik kan het wel op m'n zenuwen krijgen van rap en r&b, of andere muziek waar je je verstand op nul voor moet zetten om ervan te kunnen genieten.

En... Kippenpoten op een pizza? ...ew o_O Nice way to ruin some great italian food ;_;
 

(s.i.e)

★skydragon★
En... Kippenpoten op een pizza? ...ew o_O Nice way to ruin some great italian food ;_;

helaas wel, ik heb gelukkig een oplossing daarvoor dat scheelt alweer, vanavond eten we namelijk pizza bij de italiaan^^

over pizza's gesproken:

wat is jouw favoriete pizza:
die van mij blijft de klassieke pizza met kaas, salami, tomaat, en natuurlijk de bodem, oregano is er ook altijd lekker bij dat is een feit.
 

pokegamefreak

Active Member
He, ben er ook weer. Ik moest nog weer eens even logeren.

Wat is jouw favoriete muziek genre?
Dance is mijn favoriet. Verder hou ik ook nog van house, rock en R&B.

wat is jouw favoriete pizza
Pizza Magharitha, de pizza met alleen kaas en tomaat. Ik vindt de smaak daarvan zo lekker!!! Verder is pizza salami en pizza mozzerella ook lekker.
 
Last edited:
Hallo iedereen!

Sorry dat ik zo lang afwezig ben ik heb erg veel te doen :/

Wat is jouw favoriete muziek genre?

Ik hou erg veel van rock en van liedjes uit de 80's. Ik luister ook erg veel naar Roxette, Bryan Adams en Within Temptation.

Wat is jouw favoriete pizza?

Een tonijn pizza (sorry ik weet de naam niet). Ik ben namelijk erg gek op tonijn.

Op tien augustus ga ik samen met mijn moeder voor twee nachten naar Keulen. Voor de rest blijf ik gewoon thuis =P
 

Riyu*

殺してあげる~
helaas wel, ik heb gelukkig een oplossing daarvoor dat scheelt alweer, vanavond eten we namelijk pizza bij de italiaan^^

Mmm lekker xD Smakelijk, als je dan nog niet gegeten hebt :3

Wat is jouw favoriete pizza?

Goh, moeilijke. Meestal neem ik in een restaurant of pizza hut een magharita omdat die meestal de goedkoopste zijn en ik vind ze wel lekker *is greedy* maar meestal koop ik die om zelf in de oven te zetten van Dr. Oetker. Daar eet ik graag de 4-kazen, mozarella en pollo versie van xD

...Nu heb ik zin in pizza. ^_^;
 

Banana_Split

Darkness is Rising
wat is jouw favoriete pizza:
De zelfgemaakte, zo'n pizza met een dikke korst van een pak Dr. Oetker. Hmm. Verder is de originele kant-en-klare pizza van Dt. Oetker ook lekker, maar haalt het niet bij de zelfgemaakte^^
 

sinnedinho

Well-Known Member
Ik was 2 weken geleden op vakantie in Italië, op een grote massacamping dan helaas weer wel, maar in het restaurant hadden ze pizza met patat. Dus gewoon patat op de pizza. Het is meteen mijn favoriete pizza geworden =D
 

Orange

Sweet & Fresh
Mmm lekker xD Smakelijk, als je dan nog niet gegeten hebt :3

Wat is jouw favoriete pizza?

Goh, moeilijke. Meestal neem ik in een restaurant of pizza hut een magharita omdat die meestal de goedkoopste zijn en ik vind ze wel lekker *is greedy* maar meestal koop ik die om zelf in de oven te zetten van Dr. Oetker. Daar eet ik graag de 4-kazen, mozarella en pollo versie van xD

...Nu heb ik zin in pizza. ^_^;

Je wordt met de dag leuker.

Mijn absolute topper is de mozarella van Dr. Oetker.

En pizza's met pittige salami.
 

Solstice

The Kyogre is back
Pizza
Denk dat BBQ Chicken en spinazie m'n favorieten zijn. Maar bijna elke pizza gaat er wel prima in.

...Behalve nu dan want ik heb anorexia.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Pizza
Denk dat BBQ Chicken en spinazie m'n favorieten zijn. Maar bijna elke pizza gaat er wel prima in.

...Behalve nu dan want ik heb anorexia.

je moet me niet verkeerd opvatten voor wat ik nu zeg solstice maar ik vind dat dit soort woorden onderhand meer horen bij de professionele hulp dan in plaats van op een pokemonforum, een moeilijke periode hebben is bespreekbaar omdat veel mensen het kennen en ervaren hebben maar anorexia is iets waar depressieve mensen of mensen met een lage eigenwaarde langzaam dood aan gaan of onherstelbare schade van zullen oplopen.

ik heb geen flauw idee wat anders ik moet zeggen dan dat ik medelijden met jouw situatie heb:(
 
Last edited:

noobiess

6 different pokemon
wow lang hier niet geweest :p Ik ben net terug van Italië :)

Favoriete pizza

Mijn favoriete pizza is griekse pizza!!! Hmmmmm... Eigleijk lust ik elke pizza wel maar ik neem eigelijk altijd een andere omdat ik het altijd leuk vind om nieuwe dingen te proberen. Maar gewoon voor thuis snel iets te kunnen eten is het altijd griekse pizza.

In Italië zijn we ook pizza gaan en we zaten recht onder een lantaarnpaal dus wij werden constant beschoten door vogelstront. Dus we moeste echt onze pizza's beschermen met als gevolg dat heel mijn familie was ondergescheit (behalve ik :D). En as je nu moet kiezen tussen vogelpoten of vogelstront heb ik mijn keuze al snel gemaakt XD

favoriete muziek

Niet echt een voorkeur. Ik hou niet echt van echt te barbieachtige liedjes en jump. Voor de rest heb niets tegen de andere stijlen. Ik denk dat mijn ipod wordt geregeerd door de meer happy liedjes, sum 41 en Natacha bedingfield. Ik zou ook eens heel graag er een chinees liedje inzetten nu ik officieel mijn doel van chinees heb bereik (200 woorden)(lijkt echt weinig als je dat zo zegt maar het is soms wel echt moeilijk om de woorden uit elkaar te houden).
Ja in italië had ik ook het lumineuse idee om de chinese touristen( die je wel in elke touristische stad masaal vind) af te luisteren om te zien of ik er iets van verstond. Ben ik obsessed? :p (ik heb wel al lang niet meer verder geleerd maar nu zit ik aan het hoofdstuk eten en elke keer als ik het leer geraak ik afgeleid :p )

ps: to solstice
Je moet dat echt niet doen. Echt daar kun je later echt heel veel spijt van hebben. En je moet het echt niet doen voor een mooier uiterlijk te hebben. Te dun is echt niet mooi, het is trouwens bewezen dat mensen eerder 'dikker' dan het schoonhidsideel mooier vinden als 'dunner' dan het schoonheidsideaal. En ik denk dat er nog meer mensen niets geven om het uiterlijk (zoals mij :) ) .
 

Mistynia

Funga Fufu
Zo te zien heb je een leuke vakantie gehad, noobiess! En de rest ook, natuurlijk ;)

Wat is jouw favoriete muziek genre?
Alles wat goed klinkt. Britney Spears kan ook wel eens een goede plaat maken, Eminem liedjes zijn makkelijk te onthouden etc. Maar mijn voorkeur gaat uit naar J-rock/pop en gewone Rock. Oh, en soms wel eens Metal :D

Favoriete pizza
Uhm.. Ik ben niet zo'n pizza liefhebber... Kijk me niet zo aan! Als ik eens onverwachts pizza eet (dat zou dan bij een vriendin zijn), dan is het met salami, veel kaas, zachte bodem en wat groente erop :)
 

(s.i.e)

★skydragon★
he mensen ik heb hier even een vraag, heeft iemand toevallig Wii sports resort gekocht met een vipkaartje die niet wordt gebruikt?
ik ben namelijk punten aan het sparen voor een aparte DS lite op nintendovip en ik hoef nog 150 van de 30.000 punten:p


vakantietijd is topictijd trouwens, ik zal er nog een toevoegen dat zitten we weer even goed.

de amsterdamse gayparade, uw mening & gedachtes?
ik zag er gisteren nog wat stukjes erover op het nieuws, het lijkt me best wel een gezellige spul daar, toch vond ik het onzettend pretbedervend dat een of andere oelewapper weer rare texten op de muur heeft liggen kalken over homo's zijn dit en homo's zijn dat, en wat nog erger was is dat het weer op het nieuws moest, voor die gast en zijn vriendjes is dat alleen maar mooier. maargoed naast al dat ik zag dat gerard joling ook meedeed, hij had een grappig kostuum aan maar ik zag dat hij na een tijdje al weer moe was.
 
Last edited:

pokegamefreak

Active Member
de amsterdamse gayparade
Vindt dat er de laatste tijd iets te veel drukte om homos wordt gemaakt. Ik snap wel dat je homos niet moet discrimineren, maar het wordt toch wel iets te veel in het nieuws gebracht en het wordt door sommige homos wel iets te bond gemaakt. Met die tekst die iemand op de muur had gezet over homos vindt ik nergens op slaan, maar ik had zelf wel gedacht dat er meerdere teksten over de gayparade op de muren van amsterdam zouden staan. Ik vindt het wel raar waarom de organisatie van het evenement daar nou z'n drukte om moest maken, omdat dat over al gebeurd. Zo kunnen er ook slechte teksten staan bij christelijke feestdagen of bij arrestaties van criminelen, maar die teksten komen ook niet in het nieuws. Toch zou ik er wel heel graag heen zijn gegaan om de gezelligheid en het lijkt voor mij meer op een groot Amsterdams feest.
 

Riyu*

殺してあげる~
Welkom terug noobiess, leuke vakantie gehad? Proficiat met die 200 woorden trouwens. XP Ik vind je niet gek hoor, ik heb dit ook met Japanners (alleen ga ik de mensen niet bepaald stalken xD)

Pizza
...Behalve nu dan want ik heb anorexia.

Ik ben het eens met iedereen hier, dit moet je echt niet doen Solstice :( Het is erg rot dat je door een moeilijke periode gaat, maar dit is het echt niet waard. Misschien moet je toch eens overwegen om hulp te vragen, want je kan echt ongewenste schade oplopen door zo'n dingen :(
Het is wel moeilijk om mensen te helpen via forum, maar ik weet zeker dat de meeste mensen hier je zo veel mogelijk willen helpen. Als je een luisterend oor nodig hebt, bijvoorbeeld, kan je altijd bij ons terecht. :) *hugs*

Uhm.. Ik ben niet zo'n pizza liefhebber...

Ö Mistynia lust niet zo graag pizza?! Wel, ieder z'n eigen ding xD Wat is je favoriet eten dan? ^^ Buiten pizza, mogen ze mij altijd wakker maken voor wat curry rijst. Mmm!

Edit @ (s.i.e): Bedoel je van die kaartjes waar een PIN nummer opstaat? Dat je moet wegkrassen, en die bij games zitten? Als dat zo is heb ik er nog wel een stuk of 4.
 
Last edited:

(s.i.e)

★skydragon★
Edit @ (s.i.e): Bedoel je van die kaartjes waar een PIN nummer opstaat? Dat je moet wegkrassen, en die bij games zitten? Als dat zo is heb ik er nog wel een stuk of 4.

jazeker, als je de codes wil opsturen met de naam van de games erbij dan zou dat erg aardig wezen als je dat kon:)
die dingen worden me een beetje schaars om aan te komen de laatste tijd alle hulp is welkom.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top