1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

The Dutch Pokémon Club

Discussion in 'Clubs' started by Prof. 9, Jun 20, 2006.

?

What do you think of the Netherlands?

1. Yaaaaay! :D

62.3%
  2. Great! :)

12.2%
  3. Good. :

10.7%
  4. |Bad! :(

4.3%
  5. I hate them all! >:O

10.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mistynia

Mistynia Funga Fufu

....

Prft... Buwhahahaha! Humor! :D Oh... geweldig :D Poezen... :')

Hoe lang zit je gemiddeld achter je PC per dag?
    In vakanties 5 uur per dag en tijdens schooltijd 3 uur. Maar net zoals als Banana_Split verschilt dat nogal.

2. noobiess

noobiess 6 different pokemon Staff Member Moderator

Ik zit meestal niet lang op de computer. Maar tegenwoordig heb ik niets anders te doen (of gewoon geen zin om iets te actief te doen) dus zit ik op de computer. Dus nu zou ik zeggen, ongeveer 4 uur. En normaal zit ik er misshcien ongeveer een half uur à een uur op. Soms is het wel wat meer als ik wat meer tijd heb.

3. Riyu*

Riyu* 殺してあげる~

Euhm... Ik studeer meestal tot 4 - 5 uur in de namiddag, en dan zit ik tot 10 uur of zo op de pc. Kan uitlopen... Go figure. Naargelang ik mij verveel of niet. Op de pc teken ik meestal... Of kijk ik wat series :D

4. noobiess

Wow dat is lang! :p En dan denk ik soms dat ik er veel te lang op zit. Maar ik ken ook zo iemand die heel de dag door series zit te zien (vooral dan animés).

Ik wil een nieuwe vraag maken:
    Naar welke festivals ben jij gegaan/ga je naartoe?

Ik ben eigenlijk nog nooit naar een festival geweest (en dat vind ik heel jammer). Ik heb gewoon het tijd/het geld om naar een festival te gaan. Dus ik hoop dat ik volgend jaar wel de mogelijkheid heb om dat te doen :)

5. pokegamefreak

pokegamefreak Active Member

Ongeveer 3 tot 4 uur. Ga dan vaak naar dit forum en ga muziek downloaden voor op mijn mobiel. Ook msn ik wel maar heb daar vaak geen tijd voor omdat ik moet sporten :X

Ik ga vaak naar bevrijdingsfestival en ik ben zaterdag naar citymoves in zwolle geweest. Dat is een groot dancefestival met bekende dj's zoals armin van buuren.

6. Riyu*

Riyu* 殺してあげる~

Da's alleen in de vakantie hoor xD tijdens schooltijd zit ik alleen in het weekend voor de pc.

Nog nooit naar een gegaan. Ben wel naar Made in Asia gegaan in Brussel XD En ik ga in september naar Abunai. Maar dat zal wel niet meetellen aangezien dat cons zijn. :p Rock Werchter zou ik nog wel naartoe willen gaan... Vind het alleen veel te duur voor wat het is.

7. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

lol, poesje miauw, kom eens gauw, ik heb wat lekkere melk voor jou:p
    anyway, heeft iemand ook nog naaiwerkjes liggen of is het wel goed zo?

heu, pff, ik ga eigenlijk nooit zo vaak naar festivals. ik ga wel eens naar concerten enzo maar daar blijft het ook bij.

het is m'n werk en het is m'n hobby, veel dus ik zal het eens even optellen.
    ...... gemiddeld 9 uur per dag. van 9 uur tot en met half 4 ben ik op werk ermee bezig en van vier tot maximaal 8 ben ik met eigen dingen bezig. het varieerd dagelijks in ieder geval, ik neem geregeld pause en ik heb ook dagen dat ik met andere dingen bezig ben zoals opa bezoeken.

Last edited: Aug 12, 2009
  8. Solstice

Solstice The Kyogre is back

Geen...

Veel te lang. De computer staat aan zolang als dat ik wakker ben.

9. noobiess

Dat wist ik wel,maar dan nog, voor de vakantie is het nog altijd veel.

Waarschijnlijk de laatste keer dat ik bij die vriendin haar huis kon gaan :'( Nu moet ik een andere bezigheid zoeken om te doen. Waarschijnlijk ga ik eindelijk is proberen om mijn team af te maken op pokemon daimond (want ik denk dat ik er nu al 2 jaar HEEL passief aan bezig ben :p )

Last edited: Aug 13, 2009
  10. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

11. Banana_Split

Banana_Split Darkness is Rising

Ik vond ze altijd wel grappig, van die chiwauwa's (of hoe schrijf je dat), maar nu niet meer o_o'.

Ben eigenlijk nooit echt naar festivals gegaan, wel een keer naar een concert - vorig jaar naar Concert at Sea geweest (ikwoon in Zeeland).. Dat is eigenlijk alles.

12. Hunter_RuLe

Hunter_RuLe < Guess who's back?

Heey iedereen, na een vrij lange afwezigheid ben ik toch weer teruggetrokken naar deze magische plek. Gelukkig zijn er nog veel bekende gezichten ^^

Ik ben net terug van twee weken Egypte. Heb ik veel gemist of was het hier ook zo'n beetje komkommertijd?

Op een normale collegedag kan dat al snel oplopen tot 3 á 6 uur per dag, vooral 's avonds laat staat dit ding bijna altijd aan. Daar staat dan wel weer tegenover dat ik vóór vandaag al zeker zo'n 20 dagen geen computer heb aangeraakt. Mja binnekort zal ik wel weer addict worden :'P

13. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

het ging redelijk rustig hier, solstice was de laatste tijd een beetje down vanwege wat gebeurtenissen bij hem in de leefomgeving maar hij werd gelukkig weer een beetje getroost door de poes van zijn nieuwe vriendin (hint) en ehm... ja dat was het eigenlijk zo'n beetje op het gebied van merkwaardig spul, voor de rest was het hier eigenlijk gewoon een beetje klessebessen met mekaar je kent het:)

maargoed hoe was de vakantie in egypte? die temperatuur daar is wel even wennen met het klimaat of niet?

Last edited: Aug 14, 2009
  14. Hunter_RuLe

Okeey, the usual dus.

Ja Egypte is het erg warm deze tijd van het jaar, t kwam er eigenlijk nooit onder de 35 graden en zeewater ook standaard op 28 graden. Maar het is daar wel veel minder vochtig waardoor je het dus minder snel benauwd krijgt dan een warme dag in Nederland. Heb er wel goede tijd gehad en weer lekker veel gedoken ^^

Btw er waren ook veel poesjes daar, van alle soorten =)

15. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

dat geloof ik graag, toch best wel jammer dat ze bijten en krabben als je er wat probeert in te stoppen en laat staan er slechts naar kijkt. dat is mij al een paar keer gelukt=/

maargoed hitte hitte en nog eens hitte dus, ik weet een plaats te vinden in heel egypte waar het best wel koud kan zijn en dat is in de piramides en grafkelders, als het niet voor de doden zou wezen dan zou ik er zelf in gaan slapen met een slaapzak.

had je trouwens nog gedoken met luchtflessen of gewoon met bril en snorkel?

16. Hunter_RuLe

Uiteraard met luchtfles, duikpak, lod en de hele mikmak. Anders noem je dat gewoon snorkelen =P

17. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

naj kon wezen, sommige mensen gebruiken meerdere termen voor dat soort dingen.

ik heb zelf ook wel eens gedoken met de fles, ik moet zeggen die dingen leken wel massief, ik had gewoon moeite om met die luchtflessen de boot op te klimmen, ik moest namelijk met blote voeten een ijzeren trap op dat deed best wel pijn door al dat gewicht>_<

was dat bij jou ook het geval of viel het wel mee?

18. Mistynia

Mistynia Funga Fufu

:D Goed, okay, ik denk teveel door. Je kan ze beter katten noemen wil je me niet op het verkeerde pad brengen. Of mijn onschuldige zieltje vuil maken. *gaat in een hoekje zitten en lacht zich rot*

Maar fijn dat je er weer bent, Hunter_RuLe! Je hebt idd niet veel gemist, maar ik ben blij dat je een leuke vakantie hebt gehad. Desondanks moet je ons toch wel een beetje gemist hebben...? :3

Als het maar gratis is *gets shot* Ik ga naar bevrijdingspop, feestweken en ook idd naar cons. Ik wil ooit nog eens naar Lowlands en Pinkpop, maar die kaartjes vind ik toch soms te duur ;_;

19. Hunter_RuLe

Het is al goed hoor, alleen vinden de meeste duikers snorkelen niet zo heel tof, moet je veel zwemmen om minder te zien en meeste duikers zijn een beetje lui xD

De flessen zijn behoorlijk zwaar ja, maar ik doe m'n jacket en fles dan ook pas aan vlak voor we daadwerkelijk het water in gaan om te duiken. Ik duik al wel een paar jaar, en heb daar nooit echt moeite mee gehad. Maar met blote voeten op zo'n ijzer trapje de boot in klimmen lijkt me idd niet zo fijn. Ik heb altijd speciale waterschoenen onder m'n vinnen aan, dus gebeurt mij dat niet. Trouwens zo'n fles weegt echt niet zo heel veel ten opzichte van je lichaamsgewicht hoor ^^

Edit: Bedankt voor het warme welkom Mistynia! Natuurlijk heb ik jou ..uhh.. jullie wel een beetje gemist ^^ En over die poesjes, ik zei toch al dat er verschillende soorten waren, waar de kat er één van is ;)

Last edited: Aug 15, 2009
  20. Solstice

Solstice The Kyogre is back

Ligt eraan hoeveel je weegt :p

Verdorie, m'n vriendin is vandaag in elkaar geslagen op het strand. We deden helemaal niks en ineens werden we uitgescholden voor dikkerds en klaagden ze over seksuele intimidatie terwijl we niet eens bij hen in de buurt waren geweest. Toen ging m'n vriendin gewoon rustig vragen wat er aan de hand was en ineens begon zo'n vent op haar in te meppen.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page