1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

The Dutch Pokémon Club

Discussion in 'Clubs' started by Prof. 9, Jun 20, 2006.

?

What do you think of the Netherlands?

1. Yaaaaay! :D

62.3%
  2. Great! :)

12.2%
  3. Good. :

10.7%
  4. |Bad! :(

4.3%
  5. I hate them all! >:O

10.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Banana_Split

Banana_Split Darkness is Rising

Wat eten we vandaag?

Wij eten gebakken aardappeltjes met mayonaise, broccoli en biefstuk. jammie.

2. noobiess

noobiess 6 different pokemon Staff Member Moderator

Wat eten we vandaag?

Geen idee XD we'll see :p

edit: tomatte crevet met aardappelpuree en sla... hmmmmmm ....

Last edited: Aug 25, 2009
  3. Banana_Split

Wat eten we vandaag?
    Frieten met kroket, sla, mayonaise en appelmoes:D

4. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

Wat eten we vandaag?

vandaag was het chilli con carne met bruine bonen, m'n pa heeft het nog lekker pittig gemaakt ook, hmm^^

5. pokegamefreak

pokegamefreak Active Member

Wat eten we vandaag?
    stampot andijvie met shoarmavlees en lekkere puree :)

6. Riyu*

Riyu* 殺してあげる~

Examen geschiedenis was ok gegaan ^_^ Het was een mondeling examen, en het is blijkbaar een goed teken als je de prof aan het lachen krijgt, wat mij wel een paar keer gelukt is. Ik ga het niet supergoed gedaan hebben, maar ik denk dat ik er toch door zal zijn. Nog eens bedankt voor alle steun :3 <3

Nou, op naar Recht, en dan ben ik verlost~

Orange zal nu wel aan het shaken zijn op zijn concert :3

7. Orange

Orange Sweet & Fresh

http://www.youtube.com/watch?v=bzxsUtDT7A8&fmt=22

Goed om te horen dat het goed ging!

8. DialgaMan

DialgaMan Well-Known Member

Gaat er iemand morgen naar Walibi World O.O ?

9. Solstice

Solstice The Kyogre is back

Wat eten we vandaag?
    Had geen tijd om iets fatsoenlijks te eten, dus onderweg effe snel een broodje curryworst met mayo gehaald en vanavond nog een Groninger metworst naar binnen gewerkt omdat mijn vriendin hem niet lustte. En morgen... Geen idee. Ik weet niet eens waar ik dan ben.

Ik was van plan om te gaan, omdat het lekker dichtbij is. Nya, was. Want ik zit nu weer in Gent.

Regent en onweert het bij jullie ook zo erg? Ik hoorde dat het in Nederland flink tekeer ging. Niet veel later hier dus ook.

10. Banana_Split

Nee ik niet;) Ik heb niet zoveel met de Pokemon Day dit jaar - ik heb die ene film al gezien die er word gedraaid, ik heb geen games en nog geen Nintendo of iets in die richting, en ik denk dat het niet eens van me ouders mag ^^'.

11. noobiess

Ik had wel zo'n vermoeden dat het goed ging gaan :p

Ik ga niet naar walibi... Ik ben nog nooit naar zo'n event gegaan en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan... Ik heb er niet veel aan om de legendarische pokemon te krijgen, ik red mijzelf wel zonder.

Wat eten we vandaag?

Gisteren BBQ met superveel vrienden...echt heel tof :) Rare dinges gebeurt maar het was heel grappig XD En het ging nog verder met een picknick in het park maar daar had ik me voor overslapen :s (typisch mij :p) en dan ben ik nog naar hun huis gegaan, maar blijkbaar deden ze daar het ontbijt omdat het park helemaal nat was en dat is nu ook weer niet het gezelligste van de wereld.

12. MegaJunior

MegaJunior Pokemon Hunter

Ik heb jaren niet meer zo lekker geslapen vannacht. Serieus, jaren. Net verschoonde lakens, nieuw kussen, regen, onweer, bliksem, donder :)

Na een half uur woelen sliep ik al. Normaal duurt dat minimaal drie uur. Goh, wat heb ik lekker geslapen.

13. Riyu*

Riyu* 殺してあげる~

Dat is leuk om te horen, MegaJunior ^^ Slaap is heilig.

Ik had niet het gevoel dat het goed zou gaan, maar uiteindelijk had ik mega veel geluk met de vragen. Hopelijk ook met de punten.

En jaaa ik zit ook op kot in Leuven :) Moeten we samen maar eens iets gaan drinken xD

14. DialgaMan

Vandaag een EUSMR09 Regigigas gehaald en raar genoeg ook nog een EUSMR09 Pikachu

15. noobiess

Sgoed.
    Ik had nt hetzelfde gehad met mijn examen godsdiesnt. Wij moesten echt heel veel heiligen kennen en ik kende er 2. Welke vraagt hij toevallig... net die 2. De andere vragen zat ik echt helemaal naast maar dat was niet erg... Ik was zowat het 'onofficieel' lievelingetje. ik kreeg toch maar 85% (het meeste van het jaar denk ik :p)

16. Orange

Orange Sweet & Fresh

Gast! Lekker hoor.

Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen, was een beetje laat geworden dus ik was binnen vijf minuten knock out!

17. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

een euswie? wat mag dat dan voor een zijn?

het lijkt trouwens dat veel ensen hier redelijk geslapen heeft vannacht, ik moet eerlijk zeggen het klimaat was vannacht ook erg aangenaam.

18. DialgaMan

EUSMR09

Ik denk dat het voor Europe Summer 2009 staat :p

19. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

oh, op die fiets.
    is dat niet die event dat je gratis kon downloaden bij de walibi park voor 25 euro entree?

god wat was dat een ramp vorig jaar met die darkrai, als ik er nu nog aan denk dan groeien me de nekharen stijf>_<

Last edited: Aug 30, 2009
  20. Mistynia

Mistynia Funga Fufu

Ik heb meestal moeite om in slaap te komen als ik laat thuis ben gekomen van het stappen ^^; Maar goed, dat ben ik :D

Wat eten we vandaag?
    Wij zijn uit eten geweest. Wat ik had weet ik eigenlijk niet meer, maar het was wel lekker. Salade, patat en... nog iets... Ja.

Fijn dat er hier een paar die super coole vette Pikachu hebben kunnen krijgen! Oh ja, en die Regigigas.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page