• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Banana_Split

Darkness is Rising
Dat ziet er toch nog best bloederig uit voor een bultje op je lip :S

Mijn avond?
Tja... had de verkeerde boekenlijst gekregen dus moet nog een week wachten op me boeken en kan daardoor bijna geen huiswerk maken, dus dat is opzich wel fijn - alleen moet ik het straks weer allemaal inhalen. Dus geen huiswerk voor gisteravond maar heb gecomputerd, tv gekeken en heel vies Ben & Jerry ijs gegeten.
 

noobiess

6 different pokemon
Die operatie zag er leuk uit :p. Ik ben gistere was ijzer gaan lossen :p mijn onderkant van mij beugel is er al af. Ik ben nooit bang geweest van een tandarst of orthodont maar deze keer dus wel. Die begon plots met een boor over mijn tanden te gaan. Ze heeft zelfs mijn tandvlees geraakt X(
Maar eigelijk maakte het niet veel uit want je ziet er toch niets van. En daarbij heeft ze nog een soort lijm met daarin een ijzerdraad aan de achterkant van mijn tanden gedaan --> pijnlijk. Ik heb overal sneeën in mijn tong en elke keer als ik mijn tong over mijn lippen laat gaan ofzo ziet het helemaal rood.

Vandaag ben ik naar het stad (antwerpen) gegaan voor een vriendin in te schrijven. Ik ben mijn gsm kwijtgespeeld en ik had net herlaad X(. Waarom werke die stomme karma-regels niet bij mij X(.
 

Banana_Split

Darkness is Rising
Lekkere orthodontist dan! Lijkt me niet lekker - ik heb dan ook helemaal niks met tandartsen enzo.. brr doodeng. Is dat normaal dat je dan sneeën hebt in je tong? Misschien dan toch naar een andere orthodontist, haha.
 

noobiess

6 different pokemon
Mijn zus had net hetzelfde...alleen iets minder :p zij bloedde niet...
Op zich is de orthodont bij mij niet zo erg... Je mag een deel van de les missen en, zij zit dan misschien een minuutje aan je tanden te prutsen.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Die operatie zag er leuk uit :p.

het is dat ik het stukje niet meer had anders dan had ik het opgestuurd naar je.

Die operatie zag er leuk uit :p. Ik ben gistere was ijzer gaan lossen :p mijn onderkant van mij beugel is er al af. Ik ben nooit bang geweest van een tandarst of orthodont maar deze keer dus wel. Die begon plots met een boor over mijn tanden te gaan. Ze heeft zelfs mijn tandvlees geraakt X(
Maar eigelijk maakte het niet veel uit want je ziet er toch niets van. En daarbij heeft ze nog een soort lijm met daarin een ijzerdraad aan de achterkant van mijn tanden gedaan --> pijnlijk. Ik heb overal sneeën in mijn tong en elke keer als ik mijn tong over mijn lippen laat gaan ofzo ziet het helemaal rood.

dat zal vast en zeker zo'n assistent zijn, daar heb ik ook nog wel een paar lekkere littekens van over. dat gereedschap is perfecte marteltuig in de verkeerde handen :(
 

noobiess

6 different pokemon
Ja eerst was het de nieuwe assistente en daarna de echte (maar ze was terwijl aan het bell en dat is geen perfecte combinatie :p)

Mijn gsm is terecht... Ik heb er naar gebeld en iemand had hem meegenomen.. Ik mag hem morgen gaan halen.. Dankje karma en geen hard feelings dat je mij even vergeten was :p (ben je gek als je tegen je karma praat?)
 

Mistynia

Funga Fufu
het was best wel even intensief ik moet het eerlijk toegeven. kijk bij mij zit het namelijk zo, je kan me in een put gooien met de meest gevaarlijke beesten zonder dat het misgaat maar een scalpel en naald en draad wordt ik gek van, ik heb het daar echt niet op>_<

die natte doek die op m'n hoofd zat was ook om de kans te verminderen dat ik flauwviel, het werd me even wazig namelijk:p
Ik snap je helemaal. Ik heb het ook niet op dat soort dingen. Of verhalen over dat soort dingen. >_>

Maar hoe gaat het nu? Al geheeld?

Mh, zo te zien is niet iedere tandarts zo leuk. De mijne.. Ik kan altijd wel met hem lachen. Hij is zo'n twee meter lang en we zitten alleen maar geintjes met elkaar uit te halen, lol. Eindelijk eens een leuke tandarts. Plus, he saved my *** toen ik een wortelkanaal behandeling moest hebben terwijl hij op dat tijdstip geen spoedgevallen aannam... Hij heeft het er nog altijd over. Mh, dat was ook al weer 5 jaar geleden.
 

Orange

Sweet & Fresh
Ik snap je helemaal. Ik heb het ook niet op dat soort dingen. Of verhalen over dat soort dingen. >_>

Maar hoe gaat het nu? Al geheeld?

Mh, zo te zien is niet iedere tandarts zo leuk. De mijne.. Ik kan altijd wel met hem lachen. Hij is zo'n twee meter lang en we zitten alleen maar geintjes met elkaar uit te halen, lol. Eindelijk eens een leuke tandarts. Plus, he saved my *** toen ik een wortelkanaal behandeling moest hebben terwijl hij op dat tijdstip geen spoedgevallen aannam... Hij heeft het er nog altijd over. Mh, dat was ook al weer 5 jaar geleden.

Waarom moest jij als 15-jarige een wortelkanaalbehandeling hebben? :O

En (s.i.e), nice! Nog betere detailshots, of niet?
 

Riyu*

殺してあげる~
Wauw (s.i.e), ziet er inderdaad eng uit o_o Ik zou zelf ook een natte handdoek op m'n hoofd houden om niet flauw te vallen hoor, ik ben iemand die niet zo goed tegen bloed kan XD Het is tegenwoordig al flink verbeterd hoor, maar ik tril nog altijd als ik een spuit in m'n arm geduwd moet krijgen. Vroeger wilde ik dus altijd dierenarts worden, maar ik heb dat dus uit m'n hoofd gezet for obvious reasons.
Over spuiten heb ik trouwens nog een grappig verhaal. Vroeger (toen ik 5 jaar was of zo) moest ik eens naar de dokter voor een spuitje in m'n kont, maar ik spartelde zo tegen dat de dokter zijn vrouw moest gaan halen om me tegen te houden, want hem en m'n ma alleen waren niet genoeg om me stil te houden XD
Jaja, die artsen. Nooit goede vrienden van me geweest. Morgen moet ik weer naar de huidarts om een wratje te laten bevriezen. Ik wou dat ik ook zo'n tandarts had als jij, Mistynia ;_;

Trouwens, heb je al een kot noobiess? Zo ja, waar ergens? :eek:

Morgen de resultaten van m'n herexamens, brrrr.
 

Solstice

The Kyogre is back
ik ben iemand die niet zo goed tegen bloed kan
En toch heb je er een aantal liters van.

Anyway, ben voor de tweede keer gearresteerd. Ditmaal geen vandalisme maar voor het wurgen van m'n vriendin. Ben toen België uitgezet.
Ben trouwens naar een andere tandarts gegaan. De laatste was zomaar tijdens het vullen ermee gestopt. Kon/kan niet eens m'n kaken op elkaar doen.
 

Riyu*

殺してあげる~
Maar een geluk dat ik er een aantal liters van heb xP

Je hebt je... vriendin gewurgd? Was er iets gebeurd of zo? :(
Gestopt tijdens het vullen? Wat een leuke tandarts. Ach wat vind ik het erg voor je, echt balen :( Hopelijk komt het snel weer goed. *hugs*
 

(s.i.e)

★skydragon★
Anyway, ben voor de tweede keer gearresteerd. Ditmaal geen vandalisme maar voor het wurgen van m'n vriendin. Ben toen België uitgezet.
Ben trouwens naar een andere tandarts gegaan.

mijn god solstice jij ontzettende rund ben je soms gek geworden???
ze was je vriendin man!

dude, ik heb het beste met je welzijn voor en de anderen hier ook voor zover we mogelijk zijn maar als jij langzamerhand veranderd in een crimineel die gevaarlijk kan wezen voor de omgeving en daarover praat in een pokemonclub met jonge members alsof het een theeleut is dan voel ik me hier niet meer op mijn gemak en de anderen ook niet.

ik begin zo'n gevoel te krijgen dat jij naast ontspoord en impulsieve agressie kan tonen in geval van stress en/of onrust ook niet echt inziet wat je doet, weet je dat daar TBS op kan staan?
 
Last edited:

noobiess

6 different pokemon
Trouwens, heb je al een kot noobiess? Zo ja, waar ergens?

Morgen de resultaten van m'n herexamens, brrrr.

Ja :) ergens op de naamsesteenweg in heverlee... dicht bij het station ervan.

Maar mijn moeder is compleet gek aan het worden. Zij probeert echt alles tip top in orde te krijgen en ik moet elke dag bellen naar mensen van leven om informatie te krijgen over boeken enzo. Ik ben echt de dagen aan het aftellen.
Ik weet alleen niet wanneer ik weet welke boeken ik kan gaan afhalen...
Ik zal toyen voor morgen :p

Gisteren ben ik mijn gsm terug gaan halen en ik heb er een uur over gedaan om het adres te vinden. Waarom staan niet alle straten van antwerpen op een plannetje van antwerpen X(
En vandaag verjaardagsfeestje van een goede vriendin :) Gaat fun worden ;o
 

Mistynia

Funga Fufu
Waarom moest jij als 15-jarige een wortelkanaalbehandeling hebben? :O
Omdat mijn gebit mij niet accepteerd, of ik accepteer mijn gebit niet. Het zit in de famillie, zwakke tanden (vooral kiezen) plus mijn vorige tandarts heeft het heel lang gewoon slecht behandeld telkens, zo bleek.

Riyu said:
Morgen de resultaten van m'n herexamens, brrrr.
Succes! I'll be rooting for ya!

En gefeliciteerd met je kot, noobiess! Dat moet vast heerlijk voelen (buiten het feit dat je moeder is gek geworden omdat ze alles perfect wilt hebben :p)!

@Solstice: Vind je het heel erg als ik me nu dood schrik? Wat de **** is er in godsnaam gebeurt dat je zo iets kan doen?! Ik wil niet te snel oordelen over iemand, maar dit is wel heel erg....
 

noobiess

6 different pokemon
Vraagje Riyu: ik ga zo naar een onthaalweekend van mijn rcihting maar ik heb al van veel mensen gehoord daar het gewoon een grote zuippartij is... Het probleem is alleen: ik drink niet :p Ik heb er geen problemen mee dat ze wat drinke maar als ze puur voor het drinken naar dat onthaalweekend komen vind ik dat er wel een beetje over :p
Ik zorg niet graag voor zatte mensen. En ik wil ook niet mensen voor het eerst leren kennen als ze zat zijn...
Stel je voor dat er iemand dan naar je toekomt om je te ontmoeten en direct al op je schoenen kotst... Dat is voor mij niet echt een defenitie van gezeligheid :p
 

pajama

SNAIL <3
is dan voel ik me hier niet meer op mijn gemak en de anderen ook niet.

Praat alsjeblieft voor jezelf en niet voor anderen/mij. Heb ik een gigantische hekel aan.

HG/SS
Ik moet zeggen dat Heart Gold me best bevalt. De 3D effecten haalt het retro gevoel drastisch omlaag helaas maar de muziek is leuk en geodude die achter je aanloopt is leuker.
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Anyway, ben voor de tweede keer gearresteerd. Ditmaal geen vandalisme maar voor het wurgen van m'n vriendin. Ben toen België uitgezet.
Ben trouwens naar een andere tandarts gegaan. De laatste was zomaar tijdens het vullen ermee gestopt. Kon/kan niet eens m'n kaken op elkaar doen.

Doe dan eens een keer volwassenen en vertel op een normale manier wat er aan de hand is of blijf weg.
Als je doorgaat op deze manier lijkt het me het beste je gewoon uit de club te zetten. Je bent toch geen klein kind?
Denk je dat je normaal kunt uitleggen wat er gebeurd is en wat je dwarszit?
 

Solstice

The Kyogre is back
Oké ¬¬

M'n vriendin zit sinds een paar weken in een psychiatrisch ziekenhuis voor haar borderline. Ik was dinsdagavond bij haar geweest en ben toen naar haar kot gegaan. Sprak haar op msn en ze zei dat ze zelfmoord wou plegen. Ik ben toen in paniek naar buiten gerend en gestruikeld over de losse stoeptegels. M'n knie lag open en m'n elleboog is gebroken.
Ben toen weer terug naar binnen gegaan en las dat ze het niet heeft gedaan. Echter, later wou ze het weer doen en ben ik weer naar buiten gegaan, dit maal wel rustig. Ik ben toen rustig naar een bushokje gegaan en heb daar een half uur gezeten, van 0:15 tot 0:45. Toen stopte er een auto, ik dacht iemand die de weg wou vragen. Toen stonden er ineens 4 agenten voor m'n neus en werd ik opgepakt. Ik zou om 0:30 een paaltje omver hebben geschopt bij het ziekenhuis van m'n vriendin. Rond 2:30 lieten ze me vrij.
Ben de volgende middag met m'n vriendin naar de dokter gegaan. Afspraak gemaakt om de volgende ochtend foto's te laten maken van m'n arm. Maar tegen het einde van de middag wou m'n vriendin weer zelfmoord plegen. Heb haar tegen kunnen houden om niet van 3 hoog uit het raam te springen. Toen wou ze voor de trein springen. Heb haar tegengehouden, vlak voor het stationsgebouw. Toen kwam er zo'n flikker naar me toe die me in elkaar wou trappen. Even later werden we meegenomen door de politie. Ik werd vrijgelaten, maar moest zo gauw mogelijk het land uit. M'n vriendin werd naar de gesloten afdeling gestuurd.
Vandaag is ze weggegaan uit dat ziekenhuis. Ze kon er niet meer tegen. Ze mocht niks meer. Geen verlof of contact met mij. Morgen komt ze dus weer naar Nederland.
Ben vandaag dus eindelijk naar het ziekenhuis geweest en heb nu drukverband om m'n elleboog.
 
Status
Not open for further replies.
Top