1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

The Dutch Pokémon Club

Discussion in 'Clubs' started by Prof. 9, Jun 20, 2006.

?

What do you think of the Netherlands?

1. Yaaaaay! :D

62.3%
  2. Great! :)

12.2%
  3. Good. :

10.7%
  4. |Bad! :(

4.3%
  5. I hate them all! >:O

10.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noobiess

noobiess 6 different pokemon Staff Member Moderator

Soms is de politie volgens mij heel incompetent! Ze kunnen misschien zich wel wat beter bezihouden met iets anders dan een omgevallen paaltje. Er zijn heel veel mensen die hun hulp kunnen gebruiken.
    Ik heb precies alleen het deel gemist waar je je vriendin wurgt. (maar van wat ik nu heb gehoord zou ik als ik jou was heel veel tijd met haar besteden zodat ze ziet da er wel iemand om haar geeft)

2. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

ik zal eens kijken wat ik kan doen, maar pin me er niet op vast. ik probeer ook alleen maar uit te zoeken hoe de vork in de steel zit.

het stijgt mij een beetje boven het hoofd hier, wat is nu waar en wat is er nou verzonnen om aandacht te gadderen?

Last edited: Sep 12, 2009
  3. noobiess

En riyu? hoe waren je schoolresultaten?

Ik denk niet da hij het om aandacht te trekken doet... ergens snap ik soliste volledig

4. MegaJunior

MegaJunior Pokemon Hunter

Natuurlijk is het wel om aandacht te trekken, daarom postte hij de grof aangedikte samenvatting eerst zodat we ernaar gingen vragen.

5. Mistynia

Mistynia Funga Fufu

Juist, ik heb ook het gevoel dat het om aandacht gaat. Tuurlijk, we kunnen het allemaal mis hebben, maar dit is wel erg wtf-ish.

En noobiess, kun je echt zeggen dat je Solstice kan begrijpen? En dus ook volledig? Ik kan me dus niks voorstellen bij het verhaal. Laat staan dus begrijpen.

6. noobiess

Nee begrijp me niet verkeerd... Ik begrijp dat sommige mensen met problemen zo'n dinges sturen om hun hart te luchten...

Ik denk ook altijd possitief... Ik geloof hem... Als het niet waar is zla ik het wel merken... maar ik denk dat ik het niet leuk zou vinde als iemadn denkt dat je verhaal niet waar is als het wel waar is...zeker als het om zo'n serieuse zaken gaan...

En natuurlijk zulle er sommige dingen een beetje aangedikt worden maar ik geloof niet dat iemand dat niet doet... bewust of onbewust...

7. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

perfect gedrag voor in een club voor pokemonfans van alle leeftijden, gaat dat niet tegen de algemene clubvoorwaarden in?

8. Solstice

Solstice The Kyogre is back

M'n hele leven is wtf-ish...

En dit verhaal is waar. Ik heb echt geen fantasie, laat staan dat ik zoiets verzin.

9. Ledyba

Ledyba I sleep with bugz.

Hallo!!

Kan ik bij deze club?

Alvast bedankt!

10. Banana_Split

Banana_Split Darkness is Rising

Het verhaal van Solstice klinkt redelijk bizar, maar als Solstice zegt dat het echt waar is... Ik bedoel niet persé dat ik Solstice snap en ook helemaal 100% geloof (want het is redelijk bizar als je vriendin drie keer in twee dagen zelfmoord wil plegen), maar als hij zegt dat het echt waar is... En ik vind het een beetje vroeg om hem er meteen van te beschuldigen dat hij tegen de algemene clubvoorwaarden in is gegaan en dat we hem maar meteen uit de club moeten zetten. We hebben geen bewijs dat het een verzonnen verhaal is, en als je vindt dat Solstice om aandacht vraagt, kan je 'm ook gewoon negeren.
    Solstice: ik wil niet vervelend doen, maar je hebt nog steeds niet gezegd waarom je je vriending bijna had gewurgd...

11. Mistynia

Mistynia Funga Fufu

Ah ja, in dat geval kan ik het ook wel begrijpen. Mensen gaan vaak naar het internet om hun hart te luchten, en meestal ook omdat het nergens anders kan. Ik weet natuurlijk niet of Solstice het met iemand anders buiten het internet erover kan hebben, laat staan zijn hart te hebben gelucht.

Dat... Lees ik, ja. :eek:

12. Riyu*

Riyu* 殺してあげる~

Of het nu is om aandacht te zoeken of niet, het is duidelijk dat Solstice problemen heeft en hiervoor graag ergens terecht wil. Ik denk niet dat hij er veel bij zou winnen als hij dit allemaal verzonnen zou hebben, behalve wat aandacht en veel onbegrip. In ieder geval was dat wel erg balen, Solstice. :/

Ik ben door mijn herexamens geworsteld, 12/20 voor geschiedenis, en 9/20 voor recht. Omdat iedereen 3 buispunten heeft mag je max. 3 punten onder de helft zitten, dus ik ben er voor alles door en moet niets overdoen of meenemen naar het volgende jaar. ^^
    Nogmaals bedankt voor jullie steun :3 <3

En wow noobiess, Heverlee is ver :eek: vooral aan dat kleine stationnetje daar. Da's echt een deel van Leuven waar ik nooit kom XD Zit je dan dicht bij de faculteit waar je moet zijn of moet je echt naar het centrum komen met de bus of zo?

13. noobiess

Wow ik dacht al dat je erdoor was... Jij was waarschijnlijk zwaar aan het feesten omdat je erdoor was :p want als je hoort dat je erdoor bent, is het mededelen aan je landgenoten op een pokemnsite niet het eerste waar je aan denkt XD
    Maar proficiat :)

Ja ik zit heel dicht bij mijn campus (arenberg). Ik kan wel begrijpen dat je amper in heverlee komt... Jij moet echt midden in het centrum zijn.
    Ik zal misschien ook niet zo veel in leuven zelf zitten.
    Zo ver is het nu weer ook niet... Als je goed doortrapt op je fiets duurt het niet zo lang. Maar als je (zoals mij) 90% van de tijd een platte band heb kan een klein bergje wel is lastig zijn :p

Heb jij HG/SS?

Ik heb het gedownload en op een ds-kaartje kunnen zetten. Het loopt soms wel vast maar dat is blijkbaar normaal. Het leek me gewoon eens leuk om dat te spelen (zeker in het chinees). Ik versta er eigleijk niet van wat ze zeggen maar ik leer wel paar dingen bij :p
    Normaal ben ik wel niet zo'n fan van illegaal downloaden omdat ik wel respect heb voor de mensen die hier maandenlang hebben voor zitten werken, maar deze keer ben ik zo'n beetje falliet dus het moest wel. En het is ook niet dat the pokemon company er weinig aan verdient. Het is nog altijd het populairste spel voor de ds (denk ik toch :p)
    Momenteel heb ik een snelle slowpoke en een feraligatre die een chinees tekentje noemt dat op een smiley lijkt :p

Last edited: Sep 15, 2009
  14. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

Heb jij HG/SS?
    alles op z'n tijd, ik geef voorang aan modern wafare 2 & ratchet & clank a crack in time, beide zijn voor de PS3 en bovendien duur, duur, duur.

15. Solstice

Dat wel, maar toch... Het is iets wat ik kwijt moet. En meestal gebeurt er niet zoveel in m'n leven, dus als er wel iets is dan vertel ik het...
    Ik vind het leuk om vage, rare en/of shockerende dingen te vertellen, maar ik verzin niks.

Dat klinkt vriendelijk :/
    Maar goed, ik hield haar vast met m'n arm op haar sleutelbeenderen, dus net onder haar keel. Blijkbaar is dat ook al wurgen ofzo?

16. Banana_Split

Banana_Split Darkness is Rising

Ik snap het;) Ja sorry typfoutje...

17. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

dames en heren zojuist het ik het ultieme kado gekregen van mijn oudste broer, hij is recentelijk terug van vakantie in denemarken en heeft mij een doosje guf meegenomen:p

Last edited: Sep 15, 2009
  18. pokegamefreak

pokegamefreak Active Member

Wow solstice, wat een verhaal. Ik heb zoiets nog nooit gehoord maar het zal wel waar zijn. Ik heb nog nooit zoveel vreselijke dingen gehoord in één verhaal

Misschien een hele domme vraag maar wat is guf?

Heb jij HG/SS?
    Nee, ik kon hem wel downloaden via de computer, maar ik snap dat toch niets van de storyline (kom niet op het woord :p) en dan vindt ik dat het leuke van het spel verpest wordt dus wacht ik nog een half jaar.

19. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

het is meegenomen van vakantie maar volgens mij is het makreelpate in tomatensaus, ik ga het vanmiddag op brood doen, ik zie wel hoe het smaakt.

20. Solstice

Riyu*, op welke dag ging je ook alweer naar Abunai? Ik ga elke dag, maar heb verder (nog) niemand om mee samen te gaan.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page