• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Prof. 9

Well-Known Member
Sie, leuk dat je graag post 9001 wilde hebben, maar daarvoor hoef je toch niet te dubbelposten?

*rent weg voor de duizenden DBZ fans*
 

Tropios

':o Me is stinky??'
wees gerust ik zal niet zo gaan praten ^^
 

noobiess

6 different pokemon
het valt wel mee, iedereen hier kent noobiess al voor een tijdje.

nietwaar noobiess? :p

Tja :p
Ik probeer al... dat is ook al iets (ik probeer ook algemeen nederlands te praten maar soms moet ik vannalesz hertypen omdat ik erna pas realiseer dat ik antwerps aan het praten ben :p

Bijna mijn eerste week op kot voorbij :) En (vanaf nu) nog heelhuids :p
(wel al een auto aangereden maja... dat is nu niet abnormaal voor mij)
 

(s.i.e)

★skydragon★
Sie, leuk dat je graag post 9001 wilde hebben, maar daarvoor hoef je toch niet te dubbelposten?

*rent weg voor de duizenden DBZ fans*

*tovert*

Tja :p
Ik probeer al... dat is ook al iets (ik probeer ook algemeen nederlands te praten maar soms moet ik vannalesz hertypen omdat ik erna pas realiseer dat ik antwerps aan het praten ben :p

verschil in culturen is een kostbaar goedt noobiess, zoals ie nu gaat is het goed^^
 
Last edited:

(s.i.e)

★skydragon★
Oh-em-gee, (s.i.e)! Jij mazzelkont! Gewoon even de 9000ste post meepikken, huh?

Dat het tot zo ver heeft kunnen komen :') Op naar de 10000, huh?

om eerlijk te zijn ik had het niet eens door tot profmans een duikvlucht op m'n post deed^^

maargoed ik heb die dubbelpost vanwege regels verwijderd dus profmans heeft hem nu. aangezien het nummertje 9000 is krijgen we nog taart van onze heersers?
 
Last edited:

Orange

Sweet & Fresh
om eerlijk te zijn ik had het niet eens door tot profmans een duikvlucht op m'n post deed^^

maargoed ik heb die dubbelpost vanwege regels verwijderd dus profmans heeft hem nu. aangezien het nummertje 9000 is krijgen we nog taart van onze heersers?

http://i33.*******.com/2s6pz43.jpg

Je hoort de man!
 

Mistynia

Funga Fufu
Ik kreeg nou nooit zo'n taart van mijn moeder... :( *neemt een stukje*

(s.i.e) said:
om eerlijk te zijn ik had het niet eens door tot profmans een duikvlucht op m'n post deed^^
Haha, dat kan ik begrijpen. Ik wist ook helemaal niet dat we er dicht bij zaten :D Wat dat betreft is Prof heerlijk oplettend :)
 

Riyu*

殺してあげる~
Hoi~ Wat heb ik jullie gemist!
Ik ben weer terug van m'n weekend abunai en week Leuven, en zoals verwacht ben ik vrij moe xD Zo te zien heeft de club de 9000 posts gepasseerd, hiep hiep hoera! Taart! OMNOMNOMNOMNOMNNOM

http://i33.*******.com/2s6pz43.jpg
Waarom lijkt het hier alsof Ash & Pikachu overal herpes hebben :(

Anyway, Abunai was aan de dure kant voor wat we ervoor terug kregen, er was niet veel te doen en ik vond de locatie vrij klein :/ Het was bijna even groot als F.A.C.T.S. vorig jaar. Ik heb me toch goed vermaakt met cosplayen en zo. Ik zal later nog wel foto's uploaden maar nu ben ik te lui. x) Hier alvast een van mijn Ema Skye cosplay: http://img.photobucket.com/albums/v329/liesakimoto/abunai 2009/Afbeelding907.png (retarded, I know)
 

Solstice

The Kyogre is back
Nu weet ik ook hoe Riyu eruit ziet. Kan me niet herinneren dat ik je gezien heb op Abunai.
Heb je toevallig nog een jongen gezien die een zwart shirt met een draak erop droeg? Ik weet niet of je ook op zondag geweest bent, toen had ik ook nog eens mijn mitella om.
 

Riyu*

殺してあげる~

(s.i.e)

★skydragon★
Ik kreeg nou nooit zo'n taart van mijn moeder... :( *neemt een stukje*

nou, maar om eerlijk te zijn als ik moest kiezen tussen die kitserige ashtaart en m'n ma's zelfgemaakte appeltaart met rozijnen en jam dan wist ik het wel, die van m'n ma is hollands traditioneel en teringlekker^^

Haha, dat kan ik begrijpen. Ik wist ook helemaal niet dat we er dicht bij zaten :D Wat dat betreft is Prof heerlijk oplettend :)

wat je leuk vind ben je goed in, als je goed kijkt het is een teken van liefde:p
 
Last edited:

noobiess

6 different pokemon
Wow riyu... hoeveel verschillende costums kan je anahebben op een paar dagen :p
Het leek me daar precies wel leuk :p
Hoe was je eerste week leuven...
Mijn was tof... maar vermoeiend... En ik kwam dan net thuis en moest al direct weg naar dep ingpong (en normaal doe ik het tegenwoordig inder graag, maar ik heb het egt hard gemist... ik stond er te happy :p (laatste match wel verloren omdat k echt TE moe was) Sebiet oook nog eens pingpongen, dus wish me luck
 

Mistynia

Funga Fufu
He is watching us every movement.
Eek! Dat is best creepy! 0_o

(s.i.e) said:
nou, maar om eerlijk te zijn als ik moest kiezen tussen die kitserige ashtaart en m'n ma's zelfgemaakte appeltaart met rozijnen en jam dan wist ik het wel, die van m'n ma is hollands traditioneel en teringlekker^^
Tja, als je het zo stelt. Maar ik wilde nooit een Pokémon taart. Ik wilde een Sonic taart :D Maar de zelfgemaakte kwarktaart van mijn moeder vind ik ook lekker ^^

(s.i.e) said:
wat je leuk vind ben je goed in, als je goed kijkt het is een teken van liefde:p
Snif.. Wat mooi gezegd!

@Riyu: Wat zie je er op alle drie foto's cute uit! Je kostuums zijn ook erg goed! Heb je ze zelf gemaakt? Ik had ook naar Abunai willen gaan.. Maar ach... Het kon niet, ik ben gewoon arm xD Ach, ik ga weer naar Chibicon 2010 *heeft kaartje al gekocht* ^^
 
Last edited:

Riyu*

殺してあげる~
Mijn eerste week in Leuven was ook vermoeiend hoor, leuk dat alle leerkrachten er direct van het begin al willen invliegen. De zwaarste dag was toch vrijdag; daar hebben we geen enkele les, alleen accountancy (boekhouden) van 14u tot 17u. Leuk dat je dan in het spitsuur op een trein naar Antwerpen Centraal mag, dat hebben ze echt leuk geregeld. Maar goed. De lessen Japans waren wel leuk, maar het niveau ligt ook wel een stuk hoger nu (en dat is ook zeer voelbaar ^^; ).

Dank je, Mistynia! Ik heb ze inderdaad alledrie zelf gemaakt, behalve de labojas van Ema dan (makkelijk als je in een universiteitsstad zit, kan je die gewoon in de dichtsbijzijnde winkel halen ^^) Ema's schoenen waren wel een hel, ze zijn niet van mij en zijn een tikkeltje te klein en ik had geen pleisters bij. Gevolg: mijn voeten lagen in het begin van de dag al helemaal bloederig open xD Gelukkig heb ik nu compeed pleisters! Wat zijn die dingen hemels!

Ik ga spijtig genoeg niet naar Chibicon; ik denk niet dat ze mij ooit nog op een Nederlandse con zien. Abunai was zeer duur voor wat ik eraan gehad heb, en als dit een van de grootste cons in Nederland is was ik toch wel zeer teleurgesteld. Er waren wel wat workshops en de cosplay show enzo, maar er was ZO veel volk dat alles direct vol zat, en we mochten zelfs niet gaan staan bij de compo. Dit werd ons altijd zeer leuk vermeld door de gophers: "VOL, PECH GEHAD!" We hebben dus niets kunnen doen wat we wilden doen, dus ja. Abunai lijkt meer op een groot uitgevallen vriendenfeestje dan een con, zeker als je de gophers met elkaar bezig ziet. Volgende keer ga ik wel naar Japan Expo in Parijs of zo xD
 
Status
Not open for further replies.
Top