• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

noobiess

6 different pokemon
da's balen, maar eigenlijk geeft het wel aanleiding tot onderzoek, wetenschappers hebben recentelijk de genen van huisdieren weten te veranderen waardoor mensen er geen allergische reacties op geven, er zit alleen een nadeel aan, een zo'n speciale kat of hond kost op moment meer dan het huis van de gemiddelde werkende man.

Ik weet het ook dat er zo'n dingen bestaan :p En ik ken mensen die er zo'n kat hebben (en niet zo onozel vele betaalt hebben maar als de antiallergische katten kweken dan krijgen ze ook een alnti-allergische kat) . Dus het is gewoon een kwestie van tijd dat anti-allergische katten ibjna evenveel voorkomen als gewone katten... (hoop ik toch)..
Maar ik zit nu tog op kot en ik kan het een kat niet aandoen om in zo'n kleine ruimte 24/24 te zitten.

Het enigste probleem is dat er veel meer factoren in allergiën die zih afspelen en wij totaal no geen weet van hebben. Nu hebben ze gewoon ervoor gezorgd dat die katten anti-allergische huidschilfers en speeksel hebben (waar de meestem ensen allergisch aan zijn).

sinterklaas (deze gast) houdt ook van kinderen.

beide gevallen strooien met snoepgoed over de kinderen, de kinderen zitten op beide personen z'n schoot, en drie keer raden waar die winterpeen op is gebasseerd:p
lol, ik hou m'n mond nou.
Waarom klikte ik zlefs op die link XD alsof ik niet wist wie sinterklaas was: p
 

(s.i.e)

★skydragon★
Ik weet het ook dat er zo'n dingen bestaan :p En ik ken mensen die er zo'n kat hebben (en niet zo onozel vele betaalt hebben maar als de antiallergische katten kweken dan krijgen ze ook een alnti-allergische kat) . Dus het is gewoon een kwestie van tijd dat anti-allergische katten ibjna evenveel voorkomen als gewone katten... (hoop ik toch)..
Maar ik zit nu tog op kot en ik kan het een kat niet aandoen om in zo'n kleine ruimte 24/24 te zitten.

Het enigste probleem is dat er veel meer factoren in allergiën die zih afspelen en wij totaal no geen weet van hebben. Nu hebben ze gewoon ervoor gezorgd dat die katten anti-allergische huidschilfers en speeksel hebben (waar de meestem ensen allergisch aan zijn).

het is een start en dat is al goed. hoewel persoonlijk vind ik het maar een raar idee dat er met de genen wordt gerommeld. dat zijn van die dingen die eeuwen later misschien tot problemen kan leiden zonder dat we ervan wisten.

Waarom klikte ik zlefs op die link XD alsof ik niet wist wie sinterklaas was: p

nou ja het kon toch wezen?
ik weet niet wat daar over de grens bij jullie de tradities zijn dus ik nam het zekere voor het onzekere.
 

noobiess

6 different pokemon
nou ja het kon toch wezen?
ik weet niet wat daar over de grens bij jullie de tradities zijn dus ik nam het zekere voor het onzekere.

XD natuurlijk kennen wij dat... Maar ik denk dat het polulairder is in nederland dan in belgië. Ik denk ook dat in nederland sinterklaas elk jaar met de stoomboot aankomt voor de kindjes.. (helemaal niet zeker of het nu in belgië of nederland is).

het is een start en dat is al goed. hoewel persoonlijk vind ik het maar een raar idee dat er met de genen wordt gerommeld. dat zijn van die dingen die eeuwen later misschien tot problemen kan leiden zonder dat we ervan wisten.
Ik zal waarschijnlijk diegene zijn die met de genen gaat zitten rommelen...
Maar je hebt wel gelijk... Maar ik denk (ik hoop) dat de meeste wetenschappers niet alleen nadenken over het heden beter te maken maar ook een beetje rekening houden met de toekomst :p...
Ik zal in ieder geval wel zo een zijn :p
 
Om dit nog een beetje te bumpen: Hebben jullie al kaarten van die nieuwe set gekocht of zijn jullie dat van plan? Ik ben iig vanmiddag even naar de top1toys gefietst voor 2 pakjes en ik heb een Arceus dus ik ben blij. ;D
 

Banana_Split

Darkness is Rising
Om dit nog een beetje te bumpen: Hebben jullie al kaarten van die nieuwe set gekocht of zijn jullie dat van plan? Ik ben iig vanmiddag even naar de top1toys gefietst voor 2 pakjes en ik heb een Arceus dus ik ben blij. ;D

Nouja ik ben het zeker wel van plan, maar ik ga denk ik het theme deck Stormshaper kopen, omdat ik dan eindelijk een beetje een deck heb en ik ben ook zeker wel van plan een normaal pakje te kopen... maar hopelijk krijg ik al een normaal pakje bij de surprises van sinterklaas thuis, dus ik wacht nog even. Ik hoop vooral een Zapdos G te krijgen. Welke kaarten heb je gekregen?
 
Nouja ik ben het zeker wel van plan, maar ik ga denk ik het theme deck Stormshaper kopen, omdat ik dan eindelijk een beetje een deck heb en ik ben ook zeker wel van plan een normaal pakje te kopen... maar hopelijk krijg ik al een normaal pakje bij de surprises van sinterklaas thuis, dus ik wacht nog even. Ik hoop vooral een Zapdos G te krijgen. Welke kaarten heb je gekregen?

Die lightning Arceus dus en Makuhita, Burmy sandy, 2 verschillende Tangela, Buneary, Electrike, Nosepass, Wingull, Croagunk, Beedrill G normaal en glimmend, Luxio, Wormadon trash, 2 Ponyta, Shelgon, Haunter, Aerodactyl en een Probopass die nog mooi is ook. ;D
 

noobiess

6 different pokemon
Wow al lang niet meer hier geweest.
Ik ben tegenwoordig ook zo ontzettend druk met preofexamens enzo.
Met het visje gaat het minder goed :s hij begint weer ondersteboven te liggen.
 

Banana_Split

Darkness is Rising
Die lightning Arceus dus en Makuhita, Burmy sandy, 2 verschillende Tangela, Buneary, Electrike, Nosepass, Wingull, Croagunk, Beedrill G normaal en glimmend, Luxio, Wormadon trash, 2 Ponyta, Shelgon, Haunter, Aerodactyl en een Probopass die nog mooi is ook. ;D

Mooie vangst dus;)

En noobiess, veel sterkte met de vis ;)
 

noobiess

6 different pokemon
amai de seriemoordenaar is weer bezig?


zo daar was ik weer even, zeg hebben jullie wel eens gehoort van kabouter wesley?
http://www.youtube.com/watch?v=xRbQq...eature=related
Kabouter wesley is zo grappig! Maar sinds hij niet meer in de humo is, lees ik het nooit meer.

Heb net 2 proefexamens achter de rug :)
1 ging redleijk goed, de andere... minder :p Maar ik had 2 keerm ijn opgave verkeerd gelezen. Hoe om kan je izjn.
Dus ik heb het redleijk druk gehad.

En hoe ist het met de andere nederlanders/belgen?
 
Nederbelgen is de nieuwe term!

Er zit veel minder verschil tussen ons dan de meeste mensen denken. Ik had ook zo'n quiz op Sporcle waar telkens maar reacties op blijven komen van Amerikanen die denken dan Vlaams een aparte taal is.
 

(s.i.e)

★skydragon★
amai de seriemoordenaar is weer bezig?
honderd procent mijn beste man. pas maar op het thema van vanavond is bonsaiboom kunst met gedroogde herfstblaadjes.

Nederbelgen is de nieuwe term!
XD
hoor je dat noobiess? aanvaardt uw nieuwe heer en meester.

Er zit veel minder verschil tussen ons dan de meeste mensen denken. Ik had ook zo'n quiz op Sporcle waar telkens maar reacties op blijven komen van Amerikanen die denken dan Vlaams een aparte taal is.

ach wat weten die yanks nou van de rest van de wereld, als je ze vraagt waar europa ligt dan wijzen ze de tsjoektsjenzee aan na 10 minuten.
 
Last edited:

noobiess

6 different pokemon
Nederbelgen is de nieuwe term!

Er zit veel minder verschil tussen ons dan de meeste mensen denken. Ik had ook zo'n quiz op Sporcle waar telkens maar reacties op blijven komen van Amerikanen die denken dan Vlaams een aparte taal is.

Eigelijk is de nederbelgen de naam voor de mensen die naar nederland wouden trekken voor belgië en nederland gesplitst was ofziets... (alé de mensen die er naar getrokken waren maar dat het gewoon nog niet officieel was dat nederland en belgen gesplits was)
Dat is tog iets dat ik herinner uit mijn geschiedenislessen

Zit jij ook op sporcle, MathijsP? :p
Dat is echt de beste site ooit. ik ben er zo slecht in maar is wel hilaisch grappig.
Ik wil er wel altijd een eigen quiz of zetten maar ik heb egt geen idee hoe...
 
Zit jij ook op sporcle, MathijsP? :p
Dat is echt de beste site ooit. ik ben er zo slecht in maar is wel hilaisch grappig.
Ik wil er wel altijd een eigen quiz of zetten maar ik heb egt geen idee hoe...
Ja ik zit op Sporcle en ja, het is gewoon ownage. ;444;
Een quiz maken is best simpel btw, maar dan moet je wel een account hebben. Als je dan op die grote create knop drukt wijst het zich in grote lijnen vanzelf. Kijk anders ook maar hier voor uitleg:
http://www.sporcle.com/faq_create.php
http://www.sporcle.com/create/cheatsheet.pdf
 

noobiess

6 different pokemon
Thanx.
Ja ik heb een acount maar had gewoon geen idee hoe je hetm oest doen.
Ook eigleijk niet echt lang naar gezocht :p

Net 4 uur practicum fysica gehad X( Doodgaan
 

Orange

Sweet & Fresh
oja, klaas is er weer, gaan we nog lootjes trekken met de club hier?

Weet je, ik vind dit helemaal geen slecht idee en wil hier best iets voor organiseren.

Moeten we wel verzinnen wat we aan elkaar gaan geven. We kunnen ook de vorm vrijlaten en een ieder iets laten doen wat 'ie zelf mooi vindt!

Interesse?
 
Status
Not open for further replies.
Top