• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Orange

Sweet & Fresh
Hoe werkt dat dan hier?

*heeft totaal geen idee xD*

Ik maak een lijst met mensen die interesse hebben, zorg dat de lootjes verdeeld worden en dan laat ik 't aan de mensen zelf over.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Ik maak een lijst met mensen die interesse hebben, zorg dat de lootjes verdeeld worden en dan laat ik 't aan de mensen zelf over.

niet zo snel, vergeet de details over de manier van uitwisseling niet en houd rekening met de online privacyrichtlijnen, adressen kunnen dus niet zomaar worden uitgewisselt.
misschien is het handig om er een extra dikke post vol van te maken samen met een lijst van geregistreerden, wat mogelijk is, en wat ze willen hebben etc.
 

noobiess

6 different pokemon
lijkt leuk...
Misschien kunne we iets virtueel geven :p want ik denk dat niet veel mensen willen dat iedereen hun adres weet...

vis is aant het betere :)

hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar
eerste kerstdag met familie en neiuwjaar weeti k nog niet.. vorig jaar bij een vriendin en dat was wel leuk..dus het zou leuk zijn om dat ngo eens te doen..
 

Orange

Sweet & Fresh
niet zo snel, vergeet de details over de manier van uitwisseling niet en houd rekening met de online privacyrichtlijnen, adressen kunnen dus niet zomaar worden uitgewisselt.
misschien is het handig om er een extra dikke post vol van te maken samen met een lijst van geregistreerden, wat mogelijk is, en wat ze willen hebben etc.

Komt voor elkaar kerel, bedankt voor de feedback.
 

(s.i.e)

★skydragon★
hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar

2006: kreeg meerdere vuurpijlen tussen de spaken van de fiets door jonge kinderen zonder toezicht.
2007: stadionnetje ontvlamt in gezicht en 1 bankstel volledig afgebrand door diezelfde koters
2008: kreeg bijna een wesp in het gezicht maar verbrande trui in plaat daarvan.

MET OUD EN NIEUW BLIJF IK NU LEKKER BINNEN!!!!

maar met kerst daartegenover maak ik me geen zorgen over, de complete familie komt bij mekaar dus dat woerdt gezellig^^
 
lijkt leuk...
Misschien kunne we iets virtueel geven :p want ik denk dat niet veel mensen willen dat iedereen hun adres weet...
Maar 1 of 2 personen toch in principe?

Hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar?
Met kerst gaan we naar Londen dit jaar en op het laatst vliegen we nog terug naar NL om het kerstdiner bij mn opa en oma mee te pikken. Terwijl we voorgaande jaren juist naar een of ander vakantiehuisje gingen om datzelfde diner te ontlopen...

Oud en nieuw... doen we nooit wat bijzonders. We wonen ook een stukje buiten de stad/het dorp dus er is weinig vuurwerk te zien. Misschien ga ik wel gewoon vroeg slapen...

*sigh*
 

Solstice

The Kyogre is back
Hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar?
1e kerstdag: Gewoon thuis. We zullen wel een of ander kerstdiner hebben, of gourmetten/fonduen/barbecueën.
2e kerstdag: Misschien 's middags iets doen, maar 's avonds ga ik een meeting houden in Stairway To Heaven.
Nieuwsjaarsdag: Waarschijnlijk ga ik niet slapen en neem ik de eerste trein naar België voor de verjaardag van m'n vriendin.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar?
1e kerstdag: Gewoon thuis. We zullen wel een of ander kerstdiner hebben, of gourmetten/fonduen/barbecueën.
2e kerstdag: Misschien 's middags iets doen, maar 's avonds ga ik een meeting houden in Stairway To Heaven.
Nieuwsjaarsdag: Waarschijnlijk ga ik niet slapen en neem ik de eerste trein naar België voor de verjaardag van m'n vriendin.

heee solstice, hoor jij niet in de zak van klaas opweg naar spanje te zijn nou?
 

noobiess

6 different pokemon
I wil wel eens in de zak van sinterklaas zitten,
Ik heb nhem nog nooit van binnenaf gezien :p

Net terug van les en heb effe pauze.... om chemie te leren X(
 

Orange

Sweet & Fresh
hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar

2006: meerdere vuurpijlen tussen de spaken van de fiets van de dorpsgek.
2007: vuurwerk naar de dorpsgek gegooid, zijn bed is in rook opgegaan.
2008: weer vuurwerk naar de dorpsgek gegooid, het is een traditie. weinig succes, zijn gebreide trui vloog wel in de fik.
2009: hopelijk kunnen we 'm dit jaar echt pakken. vuurpijlen liggen al klaar!
 
What the...?

EDIT: Ik bedoelde dus dat dat best wel asociaal is. Ik bedoel, hij is toch ook nog gewoon een mens?
 

(s.i.e)

★skydragon★
hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar

2006: meerdere vuurpijlen tussen de spaken van de fiets van de dorpsgek.
2007: vuurwerk naar de dorpsgek gegooid, zijn bed is in rook opgegaan.
2008: weer vuurwerk naar de dorpsgek gegooid, het is een traditie. weinig succes, zijn gebreide trui vloog wel in de fik.
2009: hopelijk kunnen we 'm dit jaar echt pakken. vuurpijlen liggen al klaar!

wat krijgen we nou, woon jij in een dorp orange?

What the...?

EDIT: Ik bedoelde dus dat dat best wel asociaal is. Ik bedoel, hij is toch ook nog gewoon een mens?

laat mij het u kort uitleggen: orange humor, niemand snapt het behalve hijzelf.
 

pokegamefreak

Active Member
hé, ben er weer. Ik heb even mijn avatar veranderd voor de genen die me niet herkennen. Ik had eerst die pikachu avatar. (verander mijn avatar misschien nog wel)

hoe vier jij kerstmis/nieuwjaar
Bij kerst: Thuis blijven en gezellig met mijn ouders en zussen gourmetten.
Bij oud en nieuw: Thuis blijven en gezellig met mijn ouders en zussen wat vuurwerk afsteken. Verder niet zo veel bijzonders
 

noobiess

6 different pokemon
Mijn visje is beter en beter aan het worde :) I hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt :)

eurosong
praficiat Nederland :) Jullie hebben gewonnen. En wij zijn dan nog 4des geworden, wat ook geen slechte plaats is. Ik heb het spijtiggenoeg wel moete missen want ik zat op een verjaardagsfeest.
Waren de tegenstanders dan zo slecht of iwj gewoon goed (want ik vond nederland nu eigleijk niet zo speciaal goed ofzo).
En wat vinden jullie? Moeten we blijven meedoen aan eurosong of stoppen zoals bijna elk ander land rondom ons?
 

Shiny Bashamo

Isn't it cute ^^
Het is een poosje geleden maar ik moet maar weer eens een berichtje plaatsen hiero.

Hoe vier jij je kerst/oud en nieuw?
1e kerstdag komen de opa's en oma's op bezoek en gaan we lekker eten.
2e kerstdag moet ik helaas werken -__- Horeca FTL...

Oud en nieuw weet ik nog niet, waarschijnlijk gewoon hier in de straat, maar misschien dat ik voor de verandering eens naar Groningen-stad ga, ik hoorde dat dat ook leuk moet zijn. En vuurwerk mee in de bus FTW

eurovisiesongfestival
Ik zeg, kap er mee. Het is dat Nederland nu eens een keertje wint (al was het voor de junioren) maar normaal gesproken is het zo dat alle landen "moeite" doen. En op het einde stemmen alle oostbloklanden lekker op elkaar. hoezo vriendjes politiek?

De floppers waren super slecht dit jaar en volgend jaar zal ook niet veel worden want vader Abraham gaat het liedje schrijven. Dus we zullen wel een smurf-achtig liedje krijgen.
 
Last edited:

noobiess

6 different pokemon
eurovisiesongfestival
Ik zeg, kap er mee. Het is dat Nederland nu eens een keertje wint (al was het voor de junioren) maar normaal gesproken is het zo dat alle landen "moeite" doen. En op het einde stemmen alle oostbloklanden lekker op elkaar. hoezo vriendjes politiek?

De floppers waren super slecht dit jaar en volgend jaar zal ook niet veel worden want vader Abraham gaat het liedje schrijven. Dus we zullen wel een smurf-achtig liedje krijgen.
mag dat wel?!
Bij ons moeten de kinderen het zelf schrijven.
 

(s.i.e)

★skydragon★
eurovisiesongfestival
Ik zeg, kap er mee. Het is dat Nederland nu eens een keertje wint (al was het voor de junioren) maar normaal gesproken is het zo dat alle landen "moeite" doen. En op het einde stemmen alle oostbloklanden lekker op elkaar. hoezo vriendjes politiek?

De floppers waren super slecht dit jaar en volgend jaar zal ook niet veel worden want vader Abraham gaat het liedje schrijven. Dus we zullen wel een smurf-achtig liedje krijgen.

het is nooit goed en het deugt niet.

favoriete aap ;]:
ik moet eerlijk zeggen dat ik de ringstaartmaki het meest grappig van allen vind, maar de gewone slingeraap is ook wel erg leuk.
 

Shiny Bashamo

Isn't it cute ^^
mag dat wel?!
Bij ons moeten de kinderen het zelf schrijven.

De kinderen moeten ook de liedjes zelf schrijven, maar voor het grote songfestival maakt het niet uit volgens mij. Vorig jaar hebben ze voor de floppers ook een show op tv gehad waarin op meerdere liedjes kon worden gestemd, die door verschillende mensen waren geschreven.

Favoriete aap
Ik ga voor het doodshoofdaapje. Al zal dat meer komen door de Apenheul, daar lopen ze namelijk los rond =3
 
Status
Not open for further replies.
Top