• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

pajama

SNAIL <3
eurovisiesongfestival
Ik zeg, kap er mee. Het is dat Nederland nu eens een keertje wint (al was het voor de junioren) maar normaal gesproken is het zo dat alle landen "moeite" doen. En op het einde stemmen alle oostbloklanden lekker op elkaar. hoezo vriendjes politiek?

De floppers waren super slecht dit jaar en volgend jaar zal ook niet veel worden want vader Abraham gaat het liedje schrijven. Dus we zullen wel een smurf-achtig liedje krijgen.

Eerlijk gezegd hebben de oostblok landen vaak wel de leukste nummers, daarmee bedoel ik in dit geval natuurlijk het minst slecht. En iedereen kent het Smurfenlied dus is blijkbaar een goed nummer.

Nog geen plannen voor eind december here.
 

Solstice

The Kyogre is back
Oostbloklanden hebben vaak wel goede nummers, dus is het terecht dat ze hoger komen dan Duitsland, Nederland en België. Nederland kan wel gewoon kans maken, als ze eens bands als Within Temptation sturen ipv de flutmuziek van de laatste jaren.
 

noobiess

6 different pokemon
netm ijn eerste sporcle-quiz gemaakt Mathijs:
http://www.sporcle.com/games/noobiess/namethatplant

Als je dat kunt ben je goed...
Moet ik gewoon kennen dus is wel handig :p
Maar eigleijk moet ik ook die planten herkennen als ze op foto staan, maat heb geen idee hoe ik foto's er bij zou moeten plaatsen..

songfestival
ik denk dat bands zoals within temptation wel beter dingen te doen hebben. Maar het ozu wel tof zijn als het spel een grotere prijs had, zodat eigleijk de beste artiest van elk land (met hun best verzonnen liedje) naar daar mocht. Dan zou het echt the battle of the tytans zijn :p...

Wat is eiglejk de beste artiest van nederland...
Bij ons is het redleijk duidelijk welke de beste izjn zoals milow, milc inc (alhoewel da ik er helemaal geen fan van ben),...
Bij nederlandse artieste popt alleen anouk in mijn hoofd op.. Zij is dan ook wel vreselijk goed.
 
netm ijn eerste sporcle-quiz gemaakt Mathijs:
http://www.sporcle.com/games/noobiess/namethatplant

Als je dat kunt ben je goed...
Moet ik gewoon kennen dus is wel handig :p
Maar eigleijk moet ik ook die planten herkennen als ze op foto staan, maat heb geen idee hoe ik foto's er bij zou moeten plaatsen..
Officieel kan je er geen plaatjes bij zetten maar er is wel een soort bug gevonden:

'For those curious how to put an image for the source, all you need to do is put < img src="URL"> in the Source URL box, and Source Description box. Then replace the URL with the link to the image. Keep the quotation marks around the link and remove the first space!'
 

Tropios

':o Me is stinky??'
eerlijk gezegd vind ik vaak maar 1 of 2 oostblok lande hun liedjes goed, bij junior dit jaar geen enkel, maar soms zijn het er ook meer die ik goed vind
 

(s.i.e)

★skydragon★
Oostbloklanden hebben vaak wel goede nummers, dus is het terecht dat ze hoger komen dan Duitsland, Nederland en België. Nederland kan wel gewoon kans maken, als ze eens bands als Within Temptation sturen ipv de flutmuziek van de laatste jaren.

nou, daar kunnen wij vaak niet tegenop met onze frans bouwer, hij is goed voor de zwaar gehandicapten maar helaas is hij globaal iets minder populair.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Frans Bouwer? Dan moet je wel heel zwaar gehandicapt zijn.

ik ben gehandicapt maar lang niet zwaar genoeg, zolang ik kan lopen blijf ik er uit de buurt, helaas hebben sommigen dat lot niet kunnen ontlopen (ivb met rolstoel op rem), waarom denk je dat zoveel van die lui altijd 24/7 luiers dragen.

Volgens mij moet je sowieso redelijk gehandicapt zijn om naar nederlandstalige muziek te luisteren. helemaal naar dit

gehandicapt? vastgeketend aan de bumper van een SUV zul je bedoelen D:
 
Last edited:

Shiny Bashamo

Isn't it cute ^^
Just to be sure, het was niet mijn bedoeling om je te beledingen (sie) mocht je het wel zo opgevat hebben, sorry daarvoor.

en om niet te spammen ene nieuwe topic:

Het wordt weer kouder en voor later deze week sneeuw voorspeld, yay or nay?

Ik vind het zelf helemaal niets, doe mij de zomer maar. zeker de sneeuw vind ik helemaal niets.
 

noobiess

6 different pokemon
winter:
ni echt voor de winter, maar oo niet echt tegen. Ik vind het sosm wel tof dat je zo extreem alert kunt izjn als het een beetje koud is. Ik heb ook niet snel last van de kou, tegenover andere mensen. Ik ben al gesignaleerd met een korte broek wanneer het hard vriest :p
(ja gistere zat er iemand over mij met een korte broek en sandalen die bezig was over of kinderen nu de bijbel in het oud of het nieuw hebreeuws leren. Hoevaak kom je dat tegen XD)

gelovig
gewoon curieus wie er allemaal 'gelooft'...
Ik niet in ieder geval. Ik ben officieel katholiek maar onofficieel atheïst
 

(s.i.e)

★skydragon★
Just to be sure, het was niet mijn bedoeling om je te beledingen (sie) mocht je het wel zo opgevat hebben, sorry daarvoor.

geen haar op mijn hoofd die daaraan dacht dus maak je geen zorgen.
besides je moet hier tegen een opmerking kunnen.

winter:
ik vind het heerlijk alleen het is een ramp als je in de ochtend je warme nest uitmoet om richting werk te gaan, dat is de enige moment van de dag dat ik last heb van het koude winterweer.

gelovig
we zitten in een tijd dat religie het maar fout blijft hebben en nog altijd koppig blijft doorgeloven met hun theories of life. de blinden volgen de dommen ik spendeer er geen tijd aan =D
 

Mistynia

Funga Fufu
winter:
Om 7 uur 's ochtends op de fiets zitten met -7 graden is heerlijk! Ik ben zelf dol op de winter, met sneeuw en hopelijk ook weer schaatsen op natuurijs. Met de zomer heb ik helemaal niks.

gelovig
Nee. Ik moet eerlijk zeggen; ik ben blij dat ik atheïst ben. Mijn moeder is zelf katholiek, maar zo is zij opgevoed. Gelukkig heeft ze ons gewoon ons eigen weg laten gaan.

@Shiny_Bashamo: Ligt het aan mij, of is die Dusknoir in je sig HUGE? Hij is echt... groot.
 
Last edited:

Orange

Sweet & Fresh
De image in zijn signature wordt random gegenereerd. Heel irritant als je het mij vraagt en het zou eigenlijk bannable moeten zijn want vaak is de signature hierdoor simpelweg gewoon te groot.

Mee eens!


Het wordt weer kouder en voor later deze week sneeuw voorspeld, yay or nay?


Bah. Winter vind ik prima, sneeuw heb ik echt een hekel aan. Behalve als je binnen zit natuurlijk.
 

(s.i.e)

★skydragon★
De image in zijn signature wordt random gegenereerd. Heel irritant als je het mij vraagt en het zou eigenlijk bannable moeten zijn want vaak is de signature hierdoor simpelweg gewoon te groot.

hm, ik vraag me af of hij het zelf wel doorheeft.
sommige mensen schaffen gewoon mooi glimmend spul aan zonder stil te staan bij de mogelijke nadelen.

EDIT:
ik heb hem gevraagd om er even aan wat te doen, hij zegt dat hij er even naar zal kijken.

oh, en ik heb nog wat leuks gevonden op jouwtube: http://www.youtube.com/watch?v=16U394NZSTk
laat het een bron van vermaak zijn voor jullie.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top