• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Mistynia

Funga Fufu
muziek
Klinkt afgezaagd, maar gewoon alles wat goed klinkt. Zelf heb ik meer de voorkeur aan Rock, J-rock/pop, een beetje Pop, een beetje Metal. Geen Rap, absoluut geen rap >_>

By the by, ik zag dat HeartGold en SoulSilver in maart uitkomen in Europa. Ja, dat boeit de meeste niet, misschien, maar je hebt ook van die mensen die het niet importeren of dowloaden, zoals ik :) Ik ben wel blij dat het al in maart uitkomt :D Zo lang hoeven wij dus niet meer te wachten (is optimist).
 

Empoleon Bonaparte

Well-Known Member
lol, eindelijk een nieuw topic.

muziek
Zo goed als alles. Ben niet zo van de screamo en cheesy shizz. Vooral goeie metal en pop.

En HG/SS, ja. Twee weken na Amerika en een week na Australië volgens mij. Naja, die verdienen het wel, met zo'n vreselijk internet filter.
 

(s.i.e)

★skydragon★
muziek
VGM is m'n basis, maar metal en klassiek/orkest doet het ook aardig wat ik tevens veel van vind in de VGM, als ik een spel speel waarvan ik de soundtrack mooi van vind (killzone 2, medal of honor, final fantasy, etc) dan torrent ik of ik doe het gewoon lomp een googlesearch met als gevolg dat al ik al het internetgespuis weer eens mag trotseren. een betere manier bestaat er niet aangezien dat de beste VGM CD's moeilijk te vinden zijn buiten japan als ze uberhaubt bestaan.
 

Orange

Sweet & Fresh
Hoi vrienden, ik ben weer terug uit Amerika. Ze zijn daar gek op stroopwafels, ik denk dat ik daar een business ga opzetten.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Hoi vrienden, ik ben weer terug uit Amerika. Ze zijn daar gek op stroopwafels, ik denk dat ik daar een business ga opzetten.

die stroopwafels worden onderhand wereldwijd uitgemolken door hollanders,
weet je wat pas leuk is? drop meenemen naar azie, kan je lachen.

edit:
gefeliciteerd profmans =D
 
Last edited:

noobiess

6 different pokemon
die stroopwafels worden onderhand wereldwijd uitgemolken door hollanders,
weet je wat pas leuk is? drop meenemen naar azie, kan je lachen.

edit:
gefeliciteerd profmans =D

wat gebeurd er als je drop importeert naar azië?

ik zal is wat leven in deze threath proberen te blazen want anders komen er nog gieren... En ik ben allergisch aan vogels X(.

misschien een stomme topic om over te babbele maar het is er één...
rubix cube
Ik heb me er tijdens de examenperiode met bezig gehouden om zo'n ding op tel ossen zonder de stomme trucje te kennen.... Ik was een bijna geraakt...nog 5 blokjes staan verkeerd X( Nu wil ik die toch wel oplossen maar een rubixcube expert (gewoon een vriend die ze in deen minuut kan oplossen (hoe frustrerend is da ni)) zegt wel dat mijne onmogelijk is om nog op te losse :( ...
En wa zijn jullie rubix cube ervaringen... iemand zo gek als die vriend van mij? of gewoon al een door het raam gesmete :p
 

The M

New Member
hallo mag ik in de club
ik hou van pokemon en ik ben belg
ik mag geen r4 van mn ma dus zal ik nog moeten wachten tot eind maart
en over rubix cube ik heb er 5min me bezig geweest en daarna nooit meer aangeraakt
 

7 tyranitars

Well-Known Member
Hallo mede Nederlanders en Vlaamen, mag ik bij jullie club?
een over stroopwaffels, in Groot Britanië verkopen ze ook goed. :p
 

Mistynia

Funga Fufu
ik mag geen r4 van mn ma dus zal ik nog moeten wachten tot eind maart
Argh, NIET DOEN! Om die rede halen ze Miles Edgeworth niet meer naar de Benelux >_>

Ah, juist, welkom terug, Orange! Nog wat foto's die je met ons wilt delen?

rubix cube
Oh, ik heb er één... maar ik ben er niet slim genoeg voor :D Ik laat mijn neefje er lekker mee spelen, misschien lost hij hem nog wel eens op.
 

Empoleon Bonaparte

Well-Known Member
Ah joh, zo lang Nintendo er niets aan doet is het hun eigen schuld.

rubix cube
Deed ik vroeger veel, maar ik kreeg vaak maar een of twee kanten gedaan. Nogal moeilijk :|


Also, waarom heeft niemand het nog over de val van het kabinet gehad? Zeker te saai?
 

7 tyranitars

Well-Known Member
Also, waarom heeft niemand het nog over de val van het kabinet gehad? Zeker te saai

denk het.. grote gedeelte van het publiek interseert het hier misschien ook niet?
 

Solstice

The Kyogre is back
Rubix Cube, ik begin er niet aan.
 

Mistynia

Funga Fufu
Ah joh, zo lang Nintendo er niets aan doet is het hun eigen schuld.
Blijkbaar doet Nintendo er wel wat aan want ze releasen nu een spel niet meer (waar ik heerlijk braaf op heb zitten wachten :3) en wie weet nog wel meer spellen in de toekomst >.<

Also, waarom heeft niemand het nog over de val van het kabinet gehad? Zeker te saai?
Het wat? Ach ja, het kabinet. Niet dat we wat aan Balkenende 4 hadden...

Het is nu de Olympische Spelen, baby! Of, dat was het, het is nu alweer bijna voorbij ^^;

Ik heb wel genoten van het schaatsen, moet ik eerlijk zeggen.
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Ah joh, zo lang Nintendo er niets aan doet is het hun eigen schuld.

Wat een onzin, dus ik mag lekker auto's stelen zolang de ontwerpers daarvan de auto niet aanpassen tegen diefstal? Jij bent de reden dat ze nu trouwe fans die wel gewoon games kopen moeten teleurstellen met spellen die niet naar Europa komen. Je wordt bedankt, smerige egoïstische piraat.

Rubik's Cube
Nooit een opgelost maar ik heb het nooit langer dan vijf minuten achter elkaar volgehouden.

Val van het kabinet
Kan me niet schelen

Sven Kramer
rofl
 

Prof. 9

Well-Known Member
Hallo mede Nederlanders en Vlaamen, mag ik bij jullie club?
een over stroopwaffels, in Groot Britanië verkopen ze ook goed. :p
hallo mag ik in de club
ik hou van pokemon en ik ben belg
ik mag geen r4 van mn ma dus zal ik nog moeten wachten tot eind maart
en over rubix cube ik heb er 5min me bezig geweest en daarna nooit meer aangeraakt
Added. En geloof me, je wil ook geen R4.

Argh, NIET DOEN! Om die rede halen ze Miles Edgeworth niet meer naar de Benelux >_>
Dat kwam voornamelijk doordat ze Trials & Tribulations een jaar te laat uitbrachten waardoor iedereen hem al of had geïmporteerd of had gedownload. Dan krijg je inderdaad niet bepaald hoge verkoopcijfers. Het is dan ook erg dom dat ze meteen met de beschuldigende vinger naar de flashkaarten wijzen (lol get it), imo. DS-games verkopen blijkbaar goed genoeg, want Nintendo is nog steeds niet failliet ondanks het feit dat de DS en de Wii verreweg de actiefste en gemakkelijkste piracy hebben van alle platforms.

Blijkbaar doet Nintendo er wel wat aan want ze releasen nu een spel niet meer (waar ik heerlijk braaf op heb zitten wachten :3) en wie weet nog wel meer spellen in de toekomst >.<
Je kunt 'm altijd nog gewoon uit Engeland importeren. Ze hebben overigens totaal geen moeite gedaan voor de Europese Edgeworth. Er zit niet eens een Franse vertaling bij en van een Italiaanse/Spaanse versie heb ik niet gehoord.

Also, check je bronnen. Nintendo en Capcom wisten er beiden niets van. Het was de beslissing van Brizamila, de Capcom-distributeur in de Benelux.

Het is imo trouwens een ontzettend domme zet de games hier niet uit te brengen omdat Capcom hiermee een hoop profit misloopt. De development-kosten voor de EU-versie zijn namelijk al uitgegeven. Daarbij forceer je mensen nu min of meer om het spel te downloaden en dat is nogal counterproductive.

Verder:
Wat een onzin, dus ik mag lekker auto's stelen zolang de ontwerpers daarvan de auto niet aanpassen tegen diefstal? Jij bent de reden dat ze nu trouwe fans die wel gewoon games kopen moeten teleurstellen met spellen die niet naar Europa komen. Je wordt bedankt, smerige egoïstische piraat.

Rubik's Cube
Nooit een opgelost maar ik heb het nooit langer dan vijf minuten achter elkaar volgehouden.

Val van het kabinet
Kan me niet schelen

Sven Kramer
rofl



Dat was het wel weer voor mijn jaarlijkse post.
 

The M

New Member
thax dat ik erin mag
mn vriend heeft een r4 die heeft al 2maand ofzo hg an ss en verklapt alles en als ik vraag of hij niets wil verklappen doet hij dat ... voor 5min
 

Orange

Sweet & Fresh
Ah, juist, welkom terug, Orange! Nog wat foto's die je met ons wilt delen?

Nee.

rubix cube

Heb er eentje staan, wil nog een keer een aantal algoritmen leren om 'm op te lossen.

Val van het kabinet

Serious business. Ben benieuwd hoe de verkiezingen er uit gaan zien.
 
Status
Not open for further replies.
Top