• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Mistynia

Funga Fufu
Mijn hart ging ervan racen. Ik zag het ook op de site, en net zoals Orange en Hunter_RuLe vind ik het er mooi uitzien. Ik kan ook niet wachten en ik weet zeker dat ik er iedereen mee lastig ga vallen (net zoals wat ik nu doe op DeviantART met alleen maar tekeningen van HG en SS te posten xD) omdat ik simpel er weg van ben ^^
 

Nielsspeler

Well-Known Member
Nederland is zeg maar een k*t land... ik vind er echt geen reet aan :p
Later naar Amerika verhuizen..
 

Achi

Member
Heey, zou ik ook lid mogen worden?
Ik had verwacht dat het heel makkelijk zou zijn om hele zinnen engels te type.
Maar dat valt me dus tegen =(
 

Orange

Sweet & Fresh
Nederland is zeg maar een k*t land... ik vind er echt geen reet aan :p
Later naar Amerika verhuizen..

Wat, Nederland is superieur aan Amerika.


Heey, zou ik ook lid mogen worden?
Ik had verwacht dat het heel makkelijk zou zijn om hele zinnen engels te type.
Maar dat valt me dus tegen =(

Uiteraard! Welkom bij de club.
 

noobiess

6 different pokemon
hoi,
terug van wseggeweest :p

hg/ss

ik kon het niet laten om het illegaal te downloaden op mijn zus haar R4 kaart
--- ontwijkt de gegooide tomaten---
Maar zeg nu zelf, als je nu kunt kiezen om gratis en zonder moeite iets te krijgen of iets dat veel geld en moeite kost...
En ik maak ern u ook geen misbruik van dat kaartje, ik download niet lek spelletje dat erl uek uitziet ofzo.
Dus ik zit al aan het begin van kanto, met mijn monowater team: feraligatr,qwilfish,gyarados(shiny natuurlijk) en slowbro

pokemno white/black

nog niet echt een wouweffect gehad, maar hopelijk komt dat nog.
 

Orange

Sweet & Fresh
k*tland? van mij mag je nou wel gaan-_-

anyway, hoe gaat het hier? nog wat nieuws gebeurt de laatste tijd?

Ja 't gaat wel lekker. Kom net terug uit Italië, dat is wel gaaf.

En volgende week vakantie!

Nog vakantieplannen?
Starcraft 2 en Pokémon voor mij!
 

(s.i.e)

★skydragon★
Ja 't gaat wel lekker. Kom net terug uit Italië, dat is wel gaaf.

toe maar italie, een beetje vroeg voor het jaar maar volgens mij is het weer nog wel goed te doen op moment. hoe was het?

Nog vakantieplannen?
nee, geld is op vanwege verbouwingen, misschien een dagtrip of 2 ofzo.
 

Orange

Sweet & Fresh
toe maar italie, een beetje vroeg voor het jaar maar volgens mij is het weer nog wel goed te doen op moment. hoe was het?

Nog vakantieplannen?
nee, geld is op vanwege verbouwingen, misschien een dagtrip of 2 ofzo.

Italië was ontzettend gaaf, maar 't weer viel wel een beetje tegen. Nog vrij veel regen gehad.
 

enjoiseth

Member
Hello everyone, I'm not looking to become part of the look (though i do want to move to the netherlands when i'm older)

Ik kunt een beetje nederlands gespreeken maar het is niet goed. Sorry voor die engels.

I have family up in the netherlands and i really wanted to know if the pokemon games are in dutch, they're coming down soon so an answer quick would be great so that i can have almost all my favorite games in my favorite language.

Bedankt!
 

Orange

Sweet & Fresh
Hello everyone, I'm not looking to become part of the look (though i do want to move to the netherlands when i'm older)

Ik kunt een beetje nederlands gespreeken maar het is niet goed. Sorry voor die engels.

I have family up in the netherlands and i really wanted to know if the pokemon games are in dutch, they're coming down soon so an answer quick would be great so that i can have almost all my favorite games in my favorite language.

Bedankt!

What's up.

The Pokémon games aren't in Dutch; most Dutch people know how to speak English and the country is usually too small to make translating a profitable thing to do.
 

enjoiseth

Member
What a shame, I went when i was younger and i remember a lot of the adults and older kids could speak to me in english easily but when i tried palaying with other kids it was a bit harder because they knew a bit of english and i only knew spanish and very little dutch (Kinderen voor kinderen! Lol)

dankje wel!
 

(s.i.e)

★skydragon★
Italië was ontzettend gaaf, maar 't weer viel wel een beetje tegen. Nog vrij veel regen gehad.

lullige timing maar helaas dat is heel gewoon in april, het weer schommelt in deze tijd van het jaar.
maargoed niemand kan het erger hebben gehad dan ik op vakantie alla 2003 in spanje, daar stortregende het een week lang, die huizen zijn daar niet op gebouwt met als gevolg dat we elk half uur de woonkamer moesten dwijlen en de lift niet konden gebruiken omdat het water de zaak ontregelt had (we zaten 17 verdiepingen hoog>_<), ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel gekaart heb in een vakantie.

What's up.

The Pokémon games aren't in Dutch; most Dutch people know how to speak English and the country is usually too small to make translating a profitable thing to do.

te klein? man als er nog meer kinderen geboren worden dan barsten de dijken. het wordt eens tijd dat we belgie eens lief aankijken, die lui hebben schijnbaar land teveel op moment.


trouwens jullie raden nooit wat ik gisteravond gevonden heb, de EERSTE meikever van het jaar (in april:p). dat gekke beest lag gister op de rug onder een lantarenpaal dus ik heb hem overeind geholpen, hij was me zo dankbaar dat hij op m'n hoed vloog^^
 
Last edited:

Sandslash007

Champion Jan
kan ik ook lid worden ? :)
ik ben wel een belg en geen nederlander , maa dat is dezelfde taal he
top 3 pokemons
1-sandslash
2-ampharos
3-absol
 
Last edited:

Orange

Sweet & Fresh
kan ik ook lid worden ? :)
ik ben wel een belg en geen nederlander , maa dat is dezelfde taal he
top 3 pokemons
1-sandslash
2-ampharos
3-absol

Welkom!

Aan de nieuwkomer de eer om het nieuwe onderwerp te verzinnen.
 
Status
Not open for further replies.
Top