1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

The Dutch Pokémon Club

Discussion in 'Clubs' started by Prof. 9, Jun 20, 2006.

?

What do you think of the Netherlands?

1. Yaaaaay! :D

62.3%
  2. Great! :)

12.2%
  3. Good. :

10.7%
  4. |Bad! :(

4.3%
  5. I hate them all! >:O

10.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mistynia

Mistynia Funga Fufu

Mijn hart ging ervan racen. Ik zag het ook op de site, en net zoals Orange en Hunter_RuLe vind ik het er mooi uitzien. Ik kan ook niet wachten en ik weet zeker dat ik er iedereen mee lastig ga vallen (net zoals wat ik nu doe op DeviantART met alleen maar tekeningen van HG en SS te posten xD) omdat ik simpel er weg van ben ^^

2. Nielsspeler

Nielsspeler Well-Known Member

Nederland is zeg maar een k*t land... ik vind er echt geen reet aan :p
    Later naar Amerika verhuizen..

3. Achi

Achi Member

Heey, zou ik ook lid mogen worden?
    Ik had verwacht dat het heel makkelijk zou zijn om hele zinnen engels te type.
    Maar dat valt me dus tegen =(

4. Orange

Orange Sweet & Fresh

Wat, Nederland is superieur aan Amerika.

Uiteraard! Welkom bij de club.

5. HumanHunter

HumanHunter Member

Dees hadik nog niet gezien hier op it forum, kan ik bij de club?

6. Rukario4NL

Rukario4NL New Member

o gaaf, over nederland gesproken, ik heb een nederlandse pokemon site. lijkt een beetje op serebii kijk mar, ps: staat in me signature

7. noobiess

noobiess 6 different pokemon Staff Member Moderator

hoi,
    terug van wseggeweest :p

hg/ss

ik kon het niet laten om het illegaal te downloaden op mijn zus haar R4 kaart
    --- ontwijkt de gegooide tomaten---
    Maar zeg nu zelf, als je nu kunt kiezen om gratis en zonder moeite iets te krijgen of iets dat veel geld en moeite kost...
    En ik maak ern u ook geen misbruik van dat kaartje, ik download niet lek spelletje dat erl uek uitziet ofzo.
    Dus ik zit al aan het begin van kanto, met mijn monowater team: feraligatr,qwilfish,gyarados(shiny natuurlijk) en slowbro

pokemno white/black

nog niet echt een wouweffect gehad, maar hopelijk komt dat nog.

8. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

k*tland? van mij mag je nou wel gaan-_-

anyway, hoe gaat het hier? nog wat nieuws gebeurt de laatste tijd?

9. Orange

Orange Sweet & Fresh

Ja 't gaat wel lekker. Kom net terug uit Italië, dat is wel gaaf.

En volgende week vakantie!

Nog vakantieplannen?
    Starcraft 2 en Pokémon voor mij!

10. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

toe maar italie, een beetje vroeg voor het jaar maar volgens mij is het weer nog wel goed te doen op moment. hoe was het?

Nog vakantieplannen?
    nee, geld is op vanwege verbouwingen, misschien een dagtrip of 2 ofzo.

11. Orange

Orange Sweet & Fresh

Italië was ontzettend gaaf, maar 't weer viel wel een beetje tegen. Nog vrij veel regen gehad.

12. enjoiseth

enjoiseth Member

Hello everyone, I'm not looking to become part of the look (though i do want to move to the netherlands when i'm older)

Ik kunt een beetje nederlands gespreeken maar het is niet goed. Sorry voor die engels.

I have family up in the netherlands and i really wanted to know if the pokemon games are in dutch, they're coming down soon so an answer quick would be great so that i can have almost all my favorite games in my favorite language.

Bedankt!

13. Orange

Orange Sweet & Fresh

What's up.

The Pokémon games aren't in Dutch; most Dutch people know how to speak English and the country is usually too small to make translating a profitable thing to do.

14. enjoiseth

enjoiseth Member

What a shame, I went when i was younger and i remember a lot of the adults and older kids could speak to me in english easily but when i tried palaying with other kids it was a bit harder because they knew a bit of english and i only knew spanish and very little dutch (Kinderen voor kinderen! Lol)

dankje wel!

15. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

lullige timing maar helaas dat is heel gewoon in april, het weer schommelt in deze tijd van het jaar.
    maargoed niemand kan het erger hebben gehad dan ik op vakantie alla 2003 in spanje, daar stortregende het een week lang, die huizen zijn daar niet op gebouwt met als gevolg dat we elk half uur de woonkamer moesten dwijlen en de lift niet konden gebruiken omdat het water de zaak ontregelt had (we zaten 17 verdiepingen hoog>_<), ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel gekaart heb in een vakantie.

te klein? man als er nog meer kinderen geboren worden dan barsten de dijken. het wordt eens tijd dat we belgie eens lief aankijken, die lui hebben schijnbaar land teveel op moment.

trouwens jullie raden nooit wat ik gisteravond gevonden heb, de EERSTE meikever van het jaar (in april:p). dat gekke beest lag gister op de rug onder een lantarenpaal dus ik heb hem overeind geholpen, hij was me zo dankbaar dat hij op m'n hoed vloog^^

Last edited: Apr 29, 2010
  16. Sandslash007

Sandslash007 Champion Jan

kan ik ook lid worden ? :)
    ik ben wel een belg en geen nederlander , maa dat is dezelfde taal he
    top 3 pokemons
    1-sandslash
    2-ampharos
    3-absol

Last edited: May 2, 2010
  17. Orange

Orange Sweet & Fresh

Welkom!

Aan de nieuwkomer de eer om het nieuwe onderwerp te verzinnen.

18. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

wat zie ik nu? is het belgisch activiteit in deze club weer met 100% gestegen?

19. Sandslash007

Sandslash007 Champion Jan

een onderwerp voor ? :S

20. MegaJunior

MegaJunior Pokemon Hunter

Voor waar we het over gaan hebben.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page