1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice

The Dutch Pokémon Club

Discussion in 'Clubs' started by Prof. 9, Jun 20, 2006.

?

What do you think of the Netherlands?

1. Yaaaaay! :D

62.3%
  2. Great! :)

12.2%
  3. Good. :

10.7%
  4. |Bad! :(

4.3%
  5. I hate them all! >:O

10.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Orange

Orange Sweet & Fresh

Ja en terecht natuurlijk. Niet meer doen! :)

Zin in het WK?

Ja, wordt weer ontzettend gaaf!

2. Sandslash007

Sandslash007 Champion Jan

ja ben ik ook niet van plan , maar ik zag geen dubble post ? dat vind ik raar...

3. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

jongens onthoud wel even dat sppf's z'n server erg overbelast is de laatste tijd zeker met pkmn black/white die eraan staan te komen, en het zal nog wel erger worden ook. doubleposts komen dan voor en daar wordt op de hele forum wordt ook rekening mee gehouden door mod & member sinds de grote lagperiode van 2008. misschien wordt het eens tijd dat hier ook te doen?

er is weinig nut aan om iemand voor wangedrag te rapporteren als het iets is waar de OP geen controle over heeft ivb met serverlag.

Last edited: May 31, 2010
  4. noobiess

noobiess 6 different pokemon Staff Member Moderator

hey,
    net de eerste week lbok achter de rug en daarna no examens, bus ben spijtig genoeg ontzettend druk,
    maar toch heb ik een beetje tijd gemaakt om hier te sture :)

leuk weetje over meikevers : wist je dat ze in het engels cockshafers noeme :p
    wie verzint die naam nu voor zo'n beest?

WK

sorry, geen voetbalfan. Dus kijk ook niet.

5th gen pokemon
    vanaf nu zien ze er spijtig genoeg niet echt veelbelovend uit :(
    hoop gewoon dat er nog een paar leuke tussen zitten zodat je teminste een team van 6 pokemon kunt maken dat je leuk vindt :p
    Maar propaganda maakt alles beter lijke :p dus misschien vind ik de starters tegen dan al niet meer zo slecht :p

Ik heb er nu al een beetje last van, serebii.net gaat echt traag bij mij.

5. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

lolwut:p

in de ochtend en begin van de middag valt het nog mee, rond 15:00 begint het pas goed want dan wordt de oostkust van amerika langzaam wakker waar tevens de meeste activiteit vandaankomt. na die tijd kan de site vaak zichzelf niet eens refreshen na het plaatsen van een post. daarom gebruik ik ook altijd de F5 knop om het handmatig te doen.

6. Prof. 9

Prof. 9 Well-Known Member

Zin in het WK?
    Ha ha ha,
    nee.

Generation V
    Starters zijn erg tof, Zekrom is stoer, Reshiram is afschuwelijk. Ik ga prolly voor White Version nu.

Serebii is flitsend snel hier.
    EDIT: Whoa dat neem ik terug

Dat was het wel weer voor mijn jaarlijkse post.

7. Solstice

Solstice The Kyogre is back

Niemand snapt iets van me :p
    Maar goed, mijn PS3 staat al een jaar lang merendeel van de tijd te folden. Maar ik game ook gewoon nog een beetje hoor, alleen heb ik er dus veel minder tijd voor. Dat ik hier niet meer zo actief ben heeft verschillende redenen. Ten eerste is de algehele activiteit behoorlijk laag. Ten tweede de eerder genoemde lag. Het forum doet het vaak niet, dus dan gaat posten lastig worden.

WK
    Zal ik wel weer redelijk gaan volgen denk ik, maar ben niet zo'n grote voetbalfan.

5th gen
    Ik zat er wel naar uit te kijken. Maar van de starters heb ik nu niet echt een die ik echt leuk vind. Ik moet er iig erg aan wennen.

8. Sandslash007

Nog even eens iets posten.
    Wat denken jullie dat de 2de types zijn van zekrom/reshiram?

9. Alpha Saluno

Alpha Saluno New Member

Hallo iedereen, blij dat ik niet de enige Nederlander hier ben. Kan ik ook lid worden?

WK:
    Meh, ik ben niet zo'n voetbalfan.

5th gen:
    Zekrom: Dark.
    Reshiram: Physic of Ice. (Nee, geen 'light type'.)

Groeten uit Gelderland!

10. Sandslash007

Reshiram Word meer flying denk ik...

11. Mistynia

Mistynia Funga Fufu

Weeeeelllllll...:

31/05/2010
    Pokémon™ Black Version en Pokémon White Version voor Nintendo DS komen lente 2011 naar Europa
    Pokémon™ Black Version en Pokémon White Version voor Nintendo DS komen lente 2011 naar Europa

31 mei 2010 — The Pokémon Company International en Nintendo maken bekend dat twee nieuwe Pokémon™-spellen, Pokémon Black Version en Pokémon White Version, met de volgende generatie van geheel nieuwe Pokémon, in de lente van 2011 zal verschijnen voor de verschillende Nintendo DS-systemen in Europa. Daarnaast verschijnen de nieuwe legendarische Pokémon Reshiram™ (Pokémon Black Version) en Zekrom™ (Pokémon White Version) wereldwijd op de covers van de twee gloednieuwe releases.

“Je treft zelden een franchise met de universele aantrekkingskracht en zoveel enthousiaste fans als bij Pokémon,” zegt Laurent Fischer, Managing Director Marketing & PR, Nintendo of Europe. “We melden onze fans met veel plezier dat dit veelbelovende avontuur, met een geheel nieuwe generatie Pokémon, in de lente van 2011 in Europa wordt gelanceerd.”

Met de lancering van Pokémon Black Version en Pokémon White Version wordt voortgeborduurd op de populaire Pokémon HeartGold Version en Pokémon SoulSilver Version, waarvan tot op heden wereldwijd meer dan 8,4 miljoen exemplaren zijn verkocht. In Pokémon HeartGold Version en Pokémon SoulSilver Version keren spelers terug naar de sfeervolle Johto-regio die voor het eerst kon worden bezocht in de spellen Pokémon Gold Version en Pokémon Silver Version, die bijna tien jaar geleden werden gelanceerd. Sinds de start van de Pokémon-serie veertien jaar geleden, zijn wereldwijd meer dan 200 miljoen videogames in deze serie verkocht.

Bron: Nintendo.nl

Oud nieuws? Nieuw nieuws? Wat boeit het; ik heb iets om naar uit te kijken! (ugh, wat triest :3)

12. Sandslash007

Jongens , ik heb even een vraagje voor jullie.
    Kunnen jullie zien hoeveel posts ik al gezet heb ?
    bij mij staat al 3 dagen 59posts maar heb er al 6 meer gezet...

13. MegaJunior

MegaJunior Pokemon Hunter

Niet elk forum telt mee voor je postcount.

14. Swellow_91

Swellow_91 I won't give up!

De DPC leeft nog, na al die tijd?

WK: VOETBAL! Als je als Nederlander zijnde geen zin hebt in een maand vol met topvoetbal, moet je je schamen. Zelf zal ik voornamelijk Nederland en Spanje intensief gaan volgen, maar mij kennende kijk ik vrijwel elke wedstrijd van begin tot eind, voor zover mijn studie het toelaat. Ik ben sowieso gek van voetbal, ik kijk als het moet ook gewoon een wedstrijdje uit de Portugese competitie ofzo.

5th gen: Tsutaaja is geweldig. De rest kan wat mij betreft op een dienblad worden gezet dat op het punt staat om richting vuilnisbak te gaan. Mij kennende zal mijn mening over de 5th gen wel positiever worden naarmate er meer pokémon verschijnen. Het zal wel weer gewoon wennen zijn.

15. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

JA! gek he? dat had ik ook niet verwacht.
    het geeft een aardig idee van de algemene verwachtingen van mensen die hier langskomen.

16. natie

natie Mr. F

Haha, ik wist ook niet meer dat de DPC bestond (ik zou niet eens weten of ik er nog lid van ben :p)

BTW, Prof9, toch grappig hoe we allebei van dezelfde forums zijn lid geworden, niet? :D

17. Prof. 9

Prof. 9 Well-Known Member

En jij bent?

Zin in het WK?
    Ha ha ha,
    nee.

Generation V
    Starters zijn erg tof, Zekrom is stoer, Reshiram is afschuwelijk. Ik ga prolly voor White Version nu.

18. 7 tyranitars

7 tyranitars Well-Known Member

zin in het wK?

tuurlijk met een van de beste teams zou je je moeten schamen als je niet op z'n minst het nederlands elftal volgt, ik ga denk ik aardig wat kijken ook al is het volgende week toetsweek :S

19. (s.i.e)

(s.i.e) ★skydragon★

zo zo, we hebben een patsertje op bezoek =P
    ik heb natie al een paar keer op de forums bezig gezien, ondanks de E-tough guy spul op z'n siggie etc stelt hij niet veel voor. dat je het even weet.

Last edited: Jun 11, 2010
  20. natie

natie Mr. F

:rolleyes:

Ik hou mijn sig liever kort en bondig dan enorm groot, aangezien ik op een 10" netbook werk en de meeste van jullie sigs heel mijn scherm innemen D:

BTW, Prof9, ik heb je een PM gestuurd, aangezien het een forum over 'piraterij' betreft en dat, als ik het mij goed herinner, hier nog steeds verboden is :p

Hoe kom je er trouwens op dat ik een e-tough guy ben? :confused:

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page