• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

7 tyranitars

Well-Known Member
s i e had je het nou over mij? :eek:
en mijn sig is net iets ingekort door dat ze er naar een maandje achter kwamen dat mijn sig te groot was :s
 

Mistynia

Funga Fufu
Zo, vandaag de eerste wedstrijd van Nederland. Natuurlijk heb ik zitten kijken, met nog 50 kinderen uit groep 6 en 7 :3 Dat maakt het altijd leuk! The world was orange today.

Maar een matige wedstrijd; Nederland had veel kansen. Ach, misschien kunnen ze maar beter geen goede start hebben net zoals het EK 2008 xD

Goedendag jongelui. Hoe is het met jullie?

Volgens mij is deze club niet meer echt... populair onder ons. En wat wil ik nou bereiken door deze club weer naar de eerste pagina te schoppen? Misschien weer ouderwets kletsen? Mh, goede vraag.

Nederland geen wereldkampioen. Oei, oei, oei wat waren wij dichtbij! Maar de finale wat matig al stelde Spanje zich ook wel aan waardoor de gele kaarten over het veld vlogen. Toegegeven, Nederland was hard in de wedstrijd, Robben had prachtige kansen maar het mocht niet zo zijn. Al was het een feest gister in A'dam!

Iedereen een beetje aan het genieten van de zomer? Ben je geslaagd? Heb je werk gevonden? Ben je al ver weg hiervandaan geweest? Helaaas zal ik het moeten doen deze zomer met Nederland en een baan zoeken aangezien ik nu een Sociaal Pedagogisch Werkster ben in de kinderopvang.

Ja, ik denk dat ik met deze post een beetje poolshoogte wil opdoen om te kijken hoe het met iedereen gaat hier :) Want de meeste kennen elkaar (binnen de club, maar het kan er natuurlijk ook buiten zijn) al sinds 2006. Zo zie je ook maar weer dat iedereen ouder wordt en andere dingen gaat doen.

Dit was Mistynia, over en uit :)
 
Last edited by a moderator:

MegaJunior

Pokemon Hunter
Nee, hoor. Op zich zijn alle Nederlandssprekenden welkom. Als Prof er weer is zal hij je toevoegen aan de ledenlijst.

Mistynia, ik check de club om de zoveel tijd voor nieuwe posts, ben er zeker van dan enkele anderen dat ook doen.
 

Solstice

The Kyogre is back
Ik check af en toe wel ja, om vervolgens tot de conclusie te komen dat er weer niks gepost is.
 

Solstice

The Kyogre is back
Ik heb gewoon zo weinig te vertellen. Nya, ik zit nu 1,5 week in Gent voor de Gentse Feesten.
 

(s.i.e)

★skydragon★
als de zaak nu toch zo boeiend is als ik denk dat het is zullen we iets nuttigs gaan doen? een contestje ofzo of misschien domme tekeningen van mekaar maken?
 

noobiess

6 different pokemon
hoi,
ik ben net terug van vakntie en was eens benieuwd wat hier nog allemaal gaane is.
Ik ben blij dat iedereen weer terug wel hier wilt post en hoop dat het ook lukt :)

Ben net terug van 3 weken frankerijk en vond het wel leuk. Deze keer hebben we wel veel meer rondgerezen en dat was minder tof. Je kan niet egt vrienden maken als je maar 5 dagen op een camping blijft. Maar het was wel leuk om terug wat familie-time te hebben want dit is mijn eerste jaar op kot en da zie je je familie alleen in het weekend.

Over school gesproken, ik heb 2 herexamens. Niet echt slecht als je het mij zegt voor mijn eerste jaar. Veel mensen hadden er meer als het dubbele dus.... Nu alleen nog die vakken terug leren. Ik wou het ook op vakantie doen zodat ik toch een beetje vakantiewerk kon nemen maar was mijn boeken vergeten :p.

Ik heb een stuk van de finale van het WK gekeken maar ben al snel afgehaakt. Voetbal vind ik gewoon saai :p Maar vond het wel tof dat Nederland 2des was, en stiekem hoopte ik wel dat ze zou winnen :p.

Nog mijn plannen voor de zomer: amuzeren met vrienden, leren X(, film maken (maar daar moet je niet te veel van verwachten, de bloopers duurde vorig jaar langer als de film zelfs XD, maar zal misschien is de link geven als we er in slagen om hem af te krijgen) en voor de rest misschien nog wat werken aan mijn eigen pokémon-region.

Zo, hoe zit het met jullie? plannen? gewoon leuke weetje of gebeurtenissen?
ps: dat contestje zie ik wel zitten SIE
 

noobiess

6 different pokemon
nee, niet echt
Maar het is nu ni echt aanlokkelijk om vrienden te maken als je als terug weg bent als je eindelijk hun namen kent :p

Niet veel volk hier :( Hopelijk komen er snel wat meer
 

natie

Mr. F
Spamspamspam.

MEER BELGEN! Nu!
 

Solstice

The Kyogre is back
Je kan wel lid worden, maarja, het is dood dus.
 

Sorcix

New Member
Joehoe, je moeder hier, hoe kom 't dat het zo stil is hier?

Mijn vrouw speelt de laatste tijd met zo'n gek ding, waardoor ze "muntjes" kan verdienen.

Mijn zoon verwaarloost me weer is omdat ik hem geen Tv laat kijken.

Ik kijk graag naar kookprogramma's, oooohhh CREME FRAICHE.
 
Status
Not open for further replies.
Top