• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Californian_DJ

help Pokémon survive
onterecht? ik kan niet onder woorden brengen wat ik hierover vind. als je het echt wilt weten, kijk dan in het world cup topic hier op serebii.
 

umbreunatic

Well-Known Member
Toen ik dat las dacht ik even dat je wilde zeggen dat Nederland terecht had verloren.

-Figo had erui8t gemoeten voor zijn acteerwerk.
-Kyut was zo'n 8 keer in het strafschopgebied onderuitgehaald, nooit opgetreden door de scheids.
-tijdens de wraakacties van portugal deed de scheids niks, en tijdens die van nederland maakt hij overuren, twee gele kaarten tegelijk.
-na veel acteerwerk van de portugezen werd de wedstrijd meer een rel dan een wedstrijd.
- de tijd van 6 minuten extra was veel te weinig, hadden er meer dan 15 moeten zijn.
-bijna de helft van de extra speeltijd ging naar "blessures" van Portugal.


Ik kan nog wel meer noemen maar kortom de scheids moet nooit meer een wedstrijd fluiten. En Portugal verdiende dit niet (op deze manier).
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
een kennis van mij omschreef de scheids als een "randdebiel" wat dat dan ook zijn mag.

dit omschrijft de wedstrijd voor mij:

ivanov.jpg
 

umbreunatic

Well-Known Member
Ja zo is het wel geweest en natuurlijk vooral veel gele kaarten voor Nederland, terrecht en onterrecht natuurlijk, maar de meeste komen gewoon door de scheids, die was niet consequent en daarom vielen de Nederlanders ook aan in wraak partijen. wat ik dus eigenlijk zeg het komt door hem zelf dat hij zoveel gele/rode kaarten gaf, ik hoop dat hij nooit meer werkt als scheids iig bij een wk
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
ik ben echt vol ongeloof...
 

Liam-Kun

My precious!
mag ik ook lid zijn :p?
 

Prof. 9

Well-Known Member
~Dark_EZRA~ said:
weetje wat kut is als het hier smiddags is is het op serebii in de nacht/avond:p
Dus als wij dan posten kunne we lang wachte op reactie
Wat zeg ik nou, niet schelden! Nog een waarschuwing erbij.
liam-kun said:
mag ik ook lid zijn ?
Tuurlijk joh! *voegt toe* Hoe meer zielen hoe meer vreugd![/grim reaper]
Californian_DJ said:
een kennis van mij omschreef de scheids als een "randdebiel" wat dat dan ook zijn mag.
Een "randdebiel" is volgens mij een plat woord. Ik snap het ook niet helemaal, maar een "debiel" is een een idioot.

Heeft Nederland verloren? Hmm, ik heb de wedstrijd niet gezien. *fluit* Tja, ik geef niks om voetbal. Wat is er nou leuk aan een bal de hele tijd heen-en-weer schoppen? Tennis vindt ik véél leuker, maar daar kijk ik ook niet naar. Ik kijk eigenlijk nooit naar sport.
 

SilverFire

Abzebel
Prof. 9 said:
Heeft Nederland verloren? Hmm, ik heb de wedstrijd niet gezien. *fluit* Tja, ik geef niks om voetbal. Wat is er nou leuk aan een bal de hele tijd heen-en-weer schoppen? Tennis vindt ik véél leuker, maar daar kijk ik ook niet naar. Ik kijk eigenlijk nooit naar sport.
Basketball is een goede sport, hoewel ik het liever speel dan kijk, hetzelfde met honkbal, waarbij ik op school bijna altijd pitcher ben.
 

Mistynia

Funga Fufu
Uhm, ik denk ook wel dat er veel meer dan pokémon is op de wereld ^^;;;;

Anyways, ik hou ook niet zo van voetbal, maar WK's of EK's vind ik wel wat leuker. De sfeer is er gewoon anders. Veel gezelliger ^^
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
op tv kijk ik alleen grote tournaments zoals de world cup. nou is voetbal in america niet zo heel erg populair, maar daarnaast zie ik het nut niet in elek wedstrijd te kijken. zelf heb ik wel voetbal gespeeld toen ik jonger was.

australia er nu ook al uit, dat is de ergste manier van verliezen...penalty tijdens de laatste second. die coach was toch nederlands?
 

SilverFire

Abzebel
Californian_DJ said:
australia er nu ook al uit, dat is de ergste manier van verliezen...penalty tijdens de laatste second. die coach was toch nederlands?
Volgens mij wel, een aantal Nederlandse coaches coachten andere landen in het WK
 

Masumi

Fog Trainer
Hehehehehehe...Precies! Maar toch, voor wie zijn jullie nu? Nu, Nederland is uitgeschakeld? Ik heb bijna de nijging om voor Duitsland te zijn... ^^;;;
 

SilverFire

Abzebel
Masumi said:
Hehehehehehe...Precies! Maar toch, voor wie zijn jullie nu? Nu, Nederland is uitgeschakeld? Ik heb bijna de nijging om voor Duitsland te zijn... ^^;;;
Argentinië mag eigenlijk nu van mij wel winnen.
 

Californian_DJ

help Pokémon survive
agreed, Argentina mag van mij winnen, de rest gun ik het niet (italy, Portugal) of vind ik minder goed (duitsland (sp), Ukraine)
 

skatervince

team maker expert
voetballen boeit me geen ene reet ik ga liever gamen en andere dingen doen dan mijn tijd verspillen aan het kijken naar voetbal :p:p
en trouwens daar hebben we pokemon toch voor om onze toch al nutteloze tijd te verspillen :)
 

Liam-Kun

My precious!
voetbal is dan wel saai, maar het WK is leuk :p
 
Status
Not open for further replies.
Top