• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Prof. 9

Well-Known Member
kan ik lid worden? pm maar als het kan, alleen dat ene "welkom bij serebii" berichtje staat zo saai:)

sorry datk jullie lastig moest vallen op deze manier ik wist niet hoe ik anders lid kon worden als pm niet kan
Tuurlijk! *voegt toe*

Tjonge, wat ben ik er op een ruwe manier achtergekomen dat ik niet van Monster Houses houd. -_-;;
 

pajama

SNAIL <3
WIIIIIIIIIII mijn swampert is 100 *danst rond kamer* Heb nu ook: Raikou, suicune, deoxys, rayquaza en groudon. En ik heb iets heeeel vreemds meegemaakt. Ik heb nu een graveler uit team rumblerockO.O. Nee ik heb geen cheats gebruikt. Ik zat gewoon te trainen(swampert 97 met friend bow) en opeens kwam ik op de 3e floor versloeg de rechter graveler en toen wilde hij joinen. Nog vreemder is dat de 5e keer daarna diezelfde graveler weer wou joineno_O. En ik heb echt GEEN cheats gebruikt. (heb niet eens ds cheat device)
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
Bij mij lukte suicune niet met joinen die lukte nadat ik hem z'on 15x verslagen had.En rayquaza had ik de eerste x al je moet gewoon geluk hebben.

Pajama jij hebt zn geluk ik heb het team rumble rock ook al vaak verslagen mkaar joinen doen ze niet.
en ps waar uit Schiedam kom je presies?
 

pajama

SNAIL <3
Uhmm ligt eraan. Op dit moment zit ik bij mijn vader in het centrum.
Maar ik kan ook bij mijn moeder in svea parken (geen idee of je het zo schrijft) zitten.

*on-topic* Suicune en groudon lukte me de 1e keer. Rayquaza de 3e keer en deoxys deed vervelend dus deed ik er 8 keer over.
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
wel leuk ik woon ook schiedam:)
on topic :Ik heb nu alle legendaries bevriend.
 
Last edited:

pajama

SNAIL <3
Wat is het toch een kleine wereld waar we in leven.

Ben nu bezig met m'n vibrava en m'n combusken te trainen. Weet iemand trouwens waar je blue gummies kan vinden?

O en k ben in een zekere zin al bezig met m'n examens (sectorwerkstuk) maar ik heb na de vakantie mijn toetsweek en een stuk of 3 presentatiesO.O.
 

pajama

SNAIL <3
Ja mijn Blaziken was in 2 hits dood en om 1 of andere reden deed m'n reviver seed het niet ><
Maar ja,ik ga weer verder met trainen

Had je item master (IQ skill) wel aan staan? Anders doet ie t inderdaad niet. Gebeurde mij jammer genoeg ook op de 50e floor van de silver trench.
 

halohunterkiller

dragon keeper
heeye

ja ik heb toch maar voor rayquaza gekozen. mijn team is dus nu rayquaza en salamence. kan niemand meer bij team size is nu 6. salamence 2 en rayquaza 4. en inderdaad prof 9 monster houses zijn behoorlijk irritant maar leveren behoorlijk veel exp.points op
 

pajama

SNAIL <3
Ik vind monster houses niet zo heel erg meer sinds ik earthquake kan. Maar ik heb nog wel een andere strategie. Loop de gang in waar je net vandaankomt (neem de dichtsbijzijnde gang als je begint in een monster house) En loop 2 stappen die gang in. Zo kan je al die pokemon een voor een verslaan:D.
 

Caterpie Master

Oh My! Noodlesoup!
Ik ben gek op Monster Houses!
Goeie manier om te trainen..
Ze zijn wel vervelend als je er 4 achter elkaar tegenkomt..Ik spreek uit ervaring
 

Orange

Sweet & Fresh
"Oh, ik heb trouwens vandaag dat pikachuspel gekocht."

"Je bedoelt Mysterious Dungeon?"

"Ja, die blauwe, met die pikachu voorop. Ik was geloof ik zelf ook een pikachu, nadat ik allemaal vragen moest beantwoorden. Jij mag 'm ook wel spelen."


Mijn oogjes glommen van plezier en mijn buikje knorde van pret. Ik wist namelijk al dat mijn broer het spel na tien minuten nooit meer zou spelen. Ik ga maar eens langs als hij een Wii heeft gekocht. Vervolgens neem ik gelijk MD mee. Ook maar gelijk de Wii, aangezien dat ding bij hem toch alleen maar stof gaat verzamelen.
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Mijn oogjes glommen van plezier en mijn buikje knorde van pret. Ik wist namelijk al dat mijn broer het spel na tien minuten nooit meer zou spelen. Ik ga maar eens langs als hij een Wii heeft gekocht. Vervolgens neem ik gelijk MD mee. Ook maar gelijk de Wii, aangezien dat ding bij hem toch alleen maar stof gaat verzamelen.
XD

Jij boft maar met zo'n broer.
 

c0nnor

Rentoraa <3
Ik vind monster houses wel vet om tegen te komen
Behalve als er aerodactyls zijn ><
Ik vind dat deuntje ook leuk

@Orange:Ik wil ook wel zo een broer ^^
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
monster houses zijn irri vooral in purity forest en wish cave(alleen niet als je een alakazam bent)dan kan je jezelf de hele tijd warpen.:)

en ps weet iemand of er een site is waar je een banner kan maken en gelijk de URL krijgt?(als dat bestaat)alvast bedankt
 

pajama

SNAIL <3
Zien hoeveel mensen de wii krijgen maakt me bijna depressief aangezien ik moet wachten tot september volgend jaar. Mijn zus wou er eigenlijk een kopen maar mijn moeder dacht dat ik haar beïnvloed had dus mag ze er geen kopen (nee ik heb haar niet beïnvloed) Maar ja dan kan ik misschien wel een suer smash brothers brawl combi pack kopen.

Het goede nieuws is dat ik lucario rank ben (dus alle statues heb) en mijn swampert max IQ heeft. O en k heb regirock :D.
 

halohunterkiller

dragon keeper
heeey

Zien hoeveel mensen de wii krijgen maakt me bijna depressief aangezien ik moet wachten tot september volgend jaar. Mijn zus wou er eigenlijk een kopen maar mijn moeder dacht dat ik haar beïnvloed had dus mag ze er geen kopen (nee ik heb haar niet beïnvloed) Maar ja dan kan ik misschien wel een suer smash brothers brawl combi pack kopen.

Het goede nieuws is dat ik lucario rank ben (dus alle statues heb) en mijn swampert max IQ heeft. O en k heb regirock :D.

hoe kom je aan de statues van weavile en mime.jr ik krijg ze maar niet.
 
Status
Not open for further replies.
Top