• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

(s.i.e)

★skydragon★
Ligt eraan hoeveel je weegt :p

Verdorie, m'n vriendin is vandaag in elkaar geslagen op het strand. We deden helemaal niks en ineens werden we uitgescholden voor dikkerds en klaagden ze over seksuele intimidatie terwijl we niet eens bij hen in de buurt waren geweest. Toen ging m'n vriendin gewoon rustig vragen wat er aan de hand was en ineens begon zo'n vent op haar in te meppen.

random violence, je hoort het steeds vaker=/
politie bellen, die zal ze wel even boeken voor een tijdje.
 

pajama

SNAIL <3
Naar welke festivals ben jij gegaan/ga je naartoe?
Alleen 1 dag van de Lokerse Feesten vanwege de Manic Street Preachers, voor de rest niets dit jaar. Ik ga sowieso niet heel vaak naar Festivals tenzij de line-up het ook echt waard is.

En Solstice wat heb jij er verder aan gedaan nog? Want nu klinkt het alsof je er niets aan deed....
 

(s.i.e)

★skydragon★
En Solstice wat heb jij er verder aan gedaan nog? Want nu klinkt het alsof je er niets aan deed....

wat kun je er aan doen in dit land, zodra je ook alleen maar verweert dan kan je al aangeklaagd worden door je eigen belagers voor geweldpleging. we zitten in een landje met hypocriete kruimeldieven die daar wel baat bij hebben.

maargoed laten we daar niet over beginnen, ik en eigenlijk ook best wel geintreseerd in wat solstice heeft geprobeert om zijn vriendin te beschermen van haar belagers, waarschijnlijk was die eerste klap een onverwachte verassing maar als dat mijn vriendin was had ik wel ingegrepen.
 
Last edited:

Solstice

The Kyogre is back
wat kun je er aan doen in dit land, zodra je ook alleen maar verweert dan kan je al aangeklaagd worden door je eigen belagers voor geweldpleging. we zitten in een landje met hypocriete kruimeldieven die daar wel baat bij hebben.

maargoed laten we daar niet over beginnen, ik en eigenlijk ook best wel geintreseerd in wat solstice heeft geprobeert om zijn vriendin te beschermen van haar belagers, waarschijnlijk was die eerste klap een onverwachte verassing maar als dat mijn vriendin was had ik wel ingegrepen.

Precies, daar heb ik dus geen zin in bovenop de seksuele intimidatie. Bovendien was het 5 tegen 2, dus het enige wat ik kon doen was ze uit elkaar houden en weggaan.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Precies, daar heb ik dus geen zin in bovenop de seksuele intimidatie. Bovendien was het 5 tegen 2, dus het enige wat ik kon doen was ze uit elkaar houden en weggaan.

5 tegen 2, ze durven het ook niet meer aan met minder tegenwoordig=/
heb je al een aangifte gedaan bij de politie?
 

noobiess

6 different pokemon
Ik vind het raar dat dat zomaar gebeurt... Op het strand zijn er toch normaal veel mensen. Als ik dat zou zien dan zou ik ingrijpen hoor. Vroeger deden ze dat ook veel meer, als er een dief was ofzo hielpen random mensen ook gewoon. Tegenwoordig doen ze dat nooit meer. Ik heb dat ook al een keer gehad, ik kwam van een examen en een paar jongens van een jaar lager begonnen mij lastig te vallen. Ik kende zelfs 1 van die kerels (maar niet persoonlijk ofzo), maar als ze met heel veel zijn kun je natuurlijk niets doen. Gelukkig ben ik er mee weggekomen met een kapotte snelbinder.

Laatste dagen aan mijn team gewerkt en het gaat verdacht goed vooruit. Ik heb ontdekt dat er bij ik bij speed 1 punt minder nodig had dan ik had opgezocht . Daarom vond ik dus geen perfecte tentacool X(
 

Orange

Sweet & Fresh
Hallo homies! Daar is Orange weer! Laten we met elkaar weer een fijne tijd beleven.


Naar welke festivals ben jij gegaan/ga je naartoe?


Beatstad Den Haag! En misschien nog een dagje naar Flevo.


Hoe lang zit je gemiddeld achter je PC per dag?


Uurtje of twee, drie denk ik.
 

Solstice

The Kyogre is back
heb je al een aangifte gedaan bij de politie?
Nee, ik weet helemaal niks van ze, ook niet hoe ze eruit zien. Het zou alleen maar tegen me werken omdat het 5 tegen 2 is en ik blijkbaar begonnen ben.
 

Hunter_RuLe

< Guess who's back?
Ligt eraan hoeveel je weegt :p

Verdorie, m'n vriendin is vandaag in elkaar geslagen op het strand. We deden helemaal niks en ineens werden we uitgescholden voor dikkerds en klaagden ze over seksuele intimidatie terwijl we niet eens bij hen in de buurt waren geweest. Toen ging m'n vriendin gewoon rustig vragen wat er aan de hand was en ineens begon zo'n vent op haar in te meppen.

Tenzij je aan zware anorexia lijdt denk ik dat het gewicht van zo'n fles echt wel meevalt ten opzichte van je gewicht hoor. Ik denk niet dat een fles veel zwaarder is dan een kilo of 15-20, ik heb ook slanke vrouwen van 1.60 zo'n fles zien dragen zonder van hun stokkie te gaan. Natuurlijk moet je er geen marathons mee gaan lopen, maar voor dat stukkie op de boot of aan de zeekust moet het gewicht geen probleem zijn, het is dan ook vooral de logheid van je apparatuur dat het lopen wat lastig maakt.

Over je strandincident, klinkt er klote man. Kan je nu dan ook niet eens meer lekker naar het strand zonder ruziezoekers tegen te komen? Je kan blijkbaar niks meer zeggen voor mensen je komen bedreigen :/

Ow en welkom terug Orange, zo te zien komen we allemaal weer terug van onze vakanties =)
 

Orange

Sweet & Fresh
Hoi hoi, Orange is er weer! Op vakantie geweest?

Soort van. Ik had de DPC nog niet bij mijn bookmarks gezet en dan is de drempel om de club te bezoeken opeens wel heel erg hoog.
 

Riyu*

殺してあげる~
Wel, leuk dat je nu terug bent. ^^ Ondertussen hebben wij je walk-in fridge leeggeroofd lekker mooi proper gemaakt ^__^

Mijn vriend heeft tijdens het formatteren van zijn pc hem helemaal naar de knoppen geholpen, en hij kon er blijkbaar niks aan doen. Ik ben wel geïnteresseerd, dus ik zou een nieuw topic naar voor willen schuiven:

Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?

Ik had voor ik mijn eigen pc had nog een hele oude pc, maar echt een hele oude. Mijn pa wou er maar geen nieuwe kopen dus er kwamen telkens nieuwe versies van Windows op, jaja, van windows 98, naar windows 2000, ME (grootste brol aller tijden, erger dan vista), en dan natuurlijk XP. Ik had 2 tekentabletten, en ik had beide stuurprogramma's geïnstalleerd. ...Wat dus blijkbaar geen goed idee was. Ik kon mijn pc niet meer deftig opstarten en hij zat vast in een restart loop. We hebben de pc binnen gedaan, en blijkbaar had ik de helft van mijn C schijf naar de knoppen gedaan, het lege deel dus. Van een (ietwat kleine) 32GB ging ik plots naar 18GB ^__^;;; Gelukkig heb ik nu een nieuwe pc. Good riddance.
 

noobiess

6 different pokemon
Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?

Ik had voor ik mijn eigen pc had nog een hele oude pc, maar echt een hele oude. Mijn pa wou er maar geen nieuwe kopen dus er kwamen telkens nieuwe versies van Windows op, jaja, van windows 98, naar windows 2000, ME (grootste brol aller tijden, erger dan vista), en dan natuurlijk XP. Ik had 2 tekentabletten, en ik had beide stuurprogramma's geïnstalleerd. ...Wat dus blijkbaar geen goed idee was. Ik kon mijn pc niet meer deftig opstarten en hij zat vast in een restart loop. We hebben de pc binnen gedaan, en blijkbaar had ik de helft van mijn C schijf naar de knoppen gedaan, het lege deel dus. Van een (ietwat kleine) 32GB ging ik plots naar 18GB ^__^;;; Gelukkig heb ik nu een nieuwe pc. Good riddance.
Zalig XD

Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?

Niets eigelijk... XD

Ik heb vandaag koekjes gebakken :) ik ben er wel heel slecht in maar het was wel tof XD

Sinds ik gisteren heb opgezocht over die tekentabletten praat plots iedereen er over. Ik wil er misschien ook wel 1 kopen. Ik teken heel graag maar ik vind van mezelf dat ik niet zo goed ben. Ik heb eigleijk geen idee waarvoor ik het ozu kunnen gebruiken (behalve dat het wel handig is om al mijn tekeningen op pc te hebben)
 
Last edited:

Mistynia

Funga Fufu
Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?
Kazaa geïnstalleerd... >_>

Welkom terug, Orange. Blij dat je toch die grote stap hebt durven wagen! En zoals Riyu al zei; de walk-in-fridge ziet er weer keurig uit!

noobiess said:
Sinds ik gisteren heb opgezocht over die tekentabletten praat plots iedereen er over. Ik wil er misschien ook wel 1 kopen. Ik teken heel graag maar ik vind van mezelf dat ik niet zo goed ben. Ik heb eigleijk geen idee waarvoor ik het ozu kunnen gebruiken (behalve dat het wel handig is om al mijn tekeningen op pc te hebben)
Daarom moet je ook oefenen :) Ik teken ook al jaren, maar ik oefen nog elke dag. Of het nou digitaal is of traditioneel, je raakt nooit uitgeleerd. En je ziet vanzelf het resultaat ^^
Bedoel je niet dat je een scanner nodig hebt om al je tekeningen op je pc te hebben i.p.v. een tablet?
 
Last edited:

noobiess

6 different pokemon
Daarom moet je ook oefenen Ik teken ook al jaren, maar ik oefen nog elke dag. Of het nou digitaal is of traditioneel, je raakt nooit uitgeleerd. En je ziet vanzelf het resultaat ^^
Bedoel je niet dat je een scanner nodig hebt om al je tekeningen op je pc te hebben i.p.v. een tablet?

Nee, ik bedoel mijn toekomstige tekeningen die ik dan kan opslaan op de pc... :p
Maar ik zie niet egt een doel dat ik veel teken... want het meeste teken ik eigelijk nog in de les (meestal wiskunde :p ik heb zelfs in mijn wiskunde schrift een onderverdeling: tekeningen en theorie :p + ik had zelfs op een van mijn lesbeurten getekent :p). Maar ik wil gewoon iets vinden wat ik kan vragen voor mijn 18de verjaardag. Normaal wou ik een laptop vragen maar ik heb er nu al 1 voor op mijn toekomstig kot.
 

Solstice

The Kyogre is back
Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?
Uhm... Op school hadden we een oude kapotte computer. Ik mocht ermee doen wat ik wou, dus heb ik hem helemaal uit elkaar gehaald en elke losse onderdeel kapot geslagen met een hamer xD
Alles, behalve zo'n roostertje die ik af en toe als onderzetter gebruik.
 

pokegamefreak

Active Member
Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?
Mijn toetsenbord kapotgegooid. Ik heb namelijk nog steeds een windows 98 computer en vorig jaar zat ik daarop een groot werkstuk te maken van 30 bladzijden. Ik had al 10 bladzijden getypt zonder alles op te slaan en na een tijdje liep de computer opeens vast en startte hij opnieuw op. Toen was ik zo boos dat ik al mijn 10 bladzijden kwijt was dat ik mijn toetsenbord pakte, de snoeren ervan lostrok en hem keihard op de grond gooide waardoor die kapot ging. Mij ouders waren woedend en nu hebben we een draadloos toetsenbord. Gelukkig was ik mijn 10 bladzijden uiteindelijk niet kwijt, want word had hem automatisch opgeslagen.
 

Orange

Sweet & Fresh

Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?

Bij het vervangen van een onderdeel in mijn PC met een schroevendraaier kortsluiting gemaakt en daarmee mijn moederbord gefrituurd. Was wel even balen, maar toen mocht ik van mijzelf wel een nieuw moederbord kopen en dat was wel vet.

Trouwens, fijn zo'n mooie koelkast! Ik zie dat hier en daar wat dingen verdwenen zijn, maar dat gun ik jullie van harte!
 

(s.i.e)

★skydragon★
Trouwens, fijn zo'n mooie koelkast! Ik zie dat hier en daar wat dingen verdwenen zijn, maar dat gun ik jullie van harte!

*vreet* *vreet* *vreet*...... hm?


Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?
leuke topic, mijn ergste ding wat ik ooit een PC heb aangedaan is dat ik hem heb gelanceerd met een kataput, we hadden zo'n ding gemaakt op de scouting van hout, touw, en een olievat gevuld met water en we hadden nog een ouwe windows 95 koffiemolen liggen dus hebben we die erop gedaan.
dat ding vloog wel 20 meter door de lucht, het was het vegen waard^^
 

Hunter_RuLe

< Guess who's back?
Mistynia said:
Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?
Kazaa geïnstalleerd... >_>

Klinkt er bekend in de oren. Het werd bij mij namelijk nog erger. Jong en naief als ik was toen, dacht ik dat ik maar eens een gratis firewall moest downloaden tegen de troep van Kazaa.Onder het motto 'een foto zegt meer dan duizend woorden'.
trojan_wooden_horse.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Top