• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

(s.i.e)

★skydragon★
Klinkt er bekend in de oren. Het werd bij mij namelijk nog erger. Jong en naief als ik was toen, dacht ik dat ik maar eens een gratis firewall moest downloaden tegen de troep van Kazaa.Onder het motto 'een foto zegt meer dan duizend woorden'.
trojan_wooden_horse.jpg

je kreeg een gigantische hoop brandhout via de voordeur naarbinnen gerold?
 

Orange

Sweet & Fresh
Hebben jullie de winnaars van de Pokémon Card Game World Championship al gezien?

RYG65uDs333lV76L9z4hA86hUw99MY6k.jpg


XFD ik wou dat het een grap was.
 

pajama

SNAIL <3
Wie draagt er nou een kyogre muts? (ook al is het design nog best ok)

Ergste PC/laptop ooit aangedaan

Er pepsi over laten vallen :3 Gelukkig doet hij het nog (als je het regelmatig uitvallen niet meetelt). Pepsi uit je laptop zien stromen is dan wel weer best awesome.
 

Banana_Split

Darkness is Rising
Zo'n Kyogre muts is inderdaad wel grappig maar zou hem zelf nooit opzetten o_o'. Is die iets bredere nou een man of een vrouw? Ik denk een man...
 

noobiess

6 different pokemon
Erge foto!!!!


Waar hou je je deze vakantie voornameijk met bezig?

Ik ben momenteel een film aan het maken met mijn vrienden. Het script is er al en zaterdag is de eerste draaidag. Dat gaat hilarisch worden.
Vorr de rest hou ik me bezig met de WSC wedstrijden op deze forum (dan moet een bepaalde sprties maken) Erg leuk :p (subtiele hint op voor mij te stemmen :p)
En voor de rest , gewoon met vrienden rondhangen...
En ik ben me ook aan het voorbereiden op het kotleven natuurlijk :)
 

Banana_Split

Darkness is Rising
Waar hou je je deze vakantie voornameijk met bezig?
Tja vanalles. Doe veel aan sport en spreek ook af met vrienden. Dat was het eigenlijk wel - gewoon een beetje relaxen :D
 

(s.i.e)

★skydragon★
Hebben jullie de winnaars van de Pokémon Card Game World Championship al gezien?

RYG65uDs333lV76L9z4hA86hUw99MY6k.jpg


XFD ik wou dat het een grap was.

het kon ook weer niet anders he? het zijn altijd dat soort volwassen hambo's die winnen van de 12 jarige talentjes.
wat heeft hij gewonnen trouwens? een jaar gratis hot dogs?


Waar hou je je deze vakantie voornameijk met bezig?
deze zomer? naast de dagelijkse dingen ben ik erg druk met het inzamelen en oplappen van gebruikte videogames en consoles van vroeger, verwaarloosde oudewetse videospellen en consoles kosten geen drol een beetje schroeven en oplappen en ze zijn weer als nieuw^^
 
Last edited:

Riyu*

殺してあげる~
Wat is het ergste dat je een pc ooit hebt aangedaan?
leuke topic, mijn ergste ding wat ik ooit een PC heb aangedaan is dat ik hem heb gelanceerd met een kataput, we hadden zo'n ding gemaakt op de scouting van hout, touw, en een olievat gevuld met water en we hadden nog een ouwe windows 95 koffiemolen liggen dus hebben we die erop gedaan.
dat ding vloog wel 20 meter door de lucht, het was het vegen waard^^

(s.i.e) wint. Ö

Hoe KAN je jezelf toch zo vet laten worden? x_x Doet me denken aan Simply Sara: http://www.youtube.com/watch?v=u4zw99VsoMA

Die Kyogre muts is best wel cool, en dat jochie staat er best wel schattig mee ^^ Op die leeftijd is het nog geoorloofd om met zo'n dingen op je hoofd rond te lopen.


Waar hou je je deze vakantie voornameijk met bezig?

Leren ;; Geschiedenis moet ik nu enkel nog eens herhalen, maar het Belgisch recht wacht op me. Ik ben ook begonnen met Castlevania: Portrait of Ruin.
 

Orange

Sweet & Fresh
Die foto is hilarisch, arme Japanse kindertjes. Die Kyogre muts is tof man. Stomme dikke Amerikanen ook.

De nummer 4 van het toernooi stond er eerst ook, maar die bollert heeft 'm opgegeten.


Waar hou je je deze vakantie voornameijk met bezig?


Heb gewerkt, nu nog wat aan het chillen.
 

Mistynia

Funga Fufu
Klinkt er bekend in de oren. Het werd bij mij namelijk nog erger. Jong en naief als ik was toen, dacht ik dat ik maar eens een gratis firewall moest downloaden tegen de troep van Kazaa.Onder het motto 'een foto zegt meer dan duizend woorden'.
trojan_wooden_horse.jpg
Je kreeg het paard van Troje?

j/k j/k ik weet precies wat je bedoelt... >_>

Nou nou mensen, wat is dat toch voor discriminatie tegen dikke mensen? >_> Ben ik nou de enige die denkt: 'Goh, als ik nou mijn best had gedaan in dat andere Children's Card Game dan had ik daar ook kunnen staan!' Ja, heh? Ik ben de enige, heh?

Ik zou een moord die voor die Kyogre muts! Toch zou ik eerder voor een Pikachu/Lugia/Espeon/Mime Jr. zijn gegaan...

Waar hou je je deze vakantie voornameijk met bezig?
Gesport (vooral gefietst), gegamed, lekker wezen chillen en toen was het alweer voorbij. Heh, bassie!
 

Solstice

The Kyogre is back
Waar hou je je deze vakantie voornamelijk mee bezig?
Eerste helft was voornamelijk saai thuis zitten. Maar ja, nu breng ik aardig wat tijd door met m'n vriendin.

De nummer 4 van het toernooi stond er eerst ook, maar die bollert heeft 'm opgegeten.
Nya, eigenlijk de top 10.

En Kyogre mutsen zijn hip.
 

(s.i.e)

★skydragon★
De nummer 4 van het toernooi stond er eerst ook, maar die bollert heeft 'm opgegeten.

hoe ging dat ook al weer? i'm bigger then you, i'm higher in the foodchain! get in mah belleh!!!

Nou nou mensen, wat is dat toch voor discriminatie tegen dikke mensen? >_> Ben ik nou de enige die denkt: 'Goh, als ik nou mijn best had gedaan in dat andere Children's Card Game dan had ik daar ook kunnen staan!' Ja, heh? Ik ben de enige, heh?

enerzijds yes maar aan de andere kant we zouden er geen misbruik van maken door er serieus mensen mee te beledigen. besides ik ben zelf ook dik dus ik mag het>_>
 

Hunter_RuLe

< Guess who's back?
Je kreeg het paard van Troje?

j/k j/k ik weet precies wat je bedoelt... >_>

Nou nou mensen, wat is dat toch voor discriminatie tegen dikke mensen? >_> Ben ik nou de enige die denkt: 'Goh, als ik nou mijn best had gedaan in dat andere Children's Card Game dan had ik daar ook kunnen staan!' Ja, heh? Ik ben de enige, heh?

We wouldn't stand a ghost of a chance. Who would have though a child could win a children's card game?... in America.

Die muts is idd gewoon tof, als tienjarig aziatisch jochie zou ik maar wat jaloers zijn =)

Waar hou je je deze vakantie voornameijk met bezig?
Ben twee keer op reis geweest en verder gewoon veel chillen eigenlijk. Ik ben ook bezig geweest met schrijven van artikelen voor een groot faculteitsblad en ook internetten, gamen, fietsen en shoppen zonder veel geld uit te geven doe ik veel in de vrije tijd waar ik nog een weekje van kan genieten.
 

Mistynia

Funga Fufu
enerzijds yes maar aan de andere kant we zouden er geen misbruik van maken door er serieus mensen mee te beledigen. besides ik ben zelf ook dik dus ik mag het>_>
That makes me sad...

Hunter_RuLe said:
We wouldn't stand a ghost of a chance. Who would have though a child could win a children's card game?... in America.
I predict that he won't win another children's Card Game. Ever. And he probably isn't fat, but just British.
 

(s.i.e)

★skydragon★
That makes me sad...

niet doen, het was maar een grap.
het enige wat ik wou zeggen is dat dit soort dingen met een korreltje zout moeten worden genomen, we zitten hier met de hele zooi nou wel over dikke mensen te grappen maar ik wil wedden dat geeneen van ons het het in z'n hoofd zal halen om het serieus toe te passen als een vorm van racisme.

niet te serieus nemen maar ook niet alles toelaten, dat is hoe ik over het algemeen over dit soort dingen denk.
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
niet doen, het was maar een grap.
het enige wat ik wou zeggen is dat dit soort dingen met een korreltje zout moeten worden genomen, we zitten hier met de hele zooi nou wel over dikke mensen te grappen maar ik wil wedden dat geeneen van ons het het in z'n hoofd zal halen om het serieus toe te passen als een vorm van racisme.

Oh, dat heb je verkeerd gezien, sie. Ik haat dikke mensen. Het liefst stop ik ze allemaal in kooien zodat we er met een hooivork naar kunnen prikken.

Nieuw topic.

School! Heb je er al zin in?
Ja, best wel. Altijd wel weer leuk na de zomervakantie. Dit jaar ook nog stage.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Oh, dat heb je verkeerd gezien, sie. Ik haat dikke mensen. Het liefst stop ik ze allemaal in kooien zodat we er met een hooivork naar kunnen prikken.

ach wat moet jij nou met een hooivork? als een stadsvogel als jij die dikkertjes in hun kooien probeert te prikken met dat ding dan gaan ze gewoon in staking:cool:



School! Heb je er al zin in?
ik heb werk, de schooltijden zijn helaas voorbij voor mij._.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top