• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

pokegamefreak

Active Member
huh, eindelijk terug van mijn eerste halfjaar stage. Ik loop stage bij een dierenpension, omdat ik later iets met dieren wil doen. Het ging niet erg goed, omdat ik prongelijk een kleine poes weg liet lopen. Gelukkig waren alle deuren dicht en kon ik de poes na een paar minuten pakken zonder dat iemand het merkte. (Niet doordenken XD).

Ik heb jaren niet meer zo lekker geslapen vannacht. Serieus, jaren. Net verschoonde lakens, nieuw kussen, regen, onweer, bliksem, donder :)

Na een half uur woelen sliep ik al. Normaal duurt dat minimaal drie uur. Goh, wat heb ik lekker geslapen.
DRIE UUR! Normaal slaap ik al na 30 seconden als ik in mijn bed lig. Dan slaap ik zo vast dat het lijkt alsof ik in een coma lig en dan wordt ik pas wakker rond 10 uur 's ochtends. ( het liefst nog langer :p)
 

noobiess

6 different pokemon
DRIE UUR! Normaal slaap ik al na 30 seconden als ik in mijn bed lig. Dan slaap ik zo vast dat het lijkt alsof ik in een coma lig en dan wordt ik pas wakker rond 10 uur 's ochtends. ( het liefst nog langer :p)

Wow, zon' mensen vind ik echt gelukzakken. Ik heb altijd heel veel problemen met in slaap te vallen... Het varieert wel hoe alng ik erover doe (meestal als het school is, ben ik redelijk moe en dan val ik na een half uur/een uur in slaap). Maar in de vakantie slaap ik meestal pas na 2 uur in mijn bed te woelen. Ik zie zelfs soms de zon terug opkomen. Meestal slaap ik dan ook tot 11 uur ofzo...
 

Prof. 9

Well-Known Member
Wow, zon' mensen vind ik echt gelukzakken. Ik heb altijd heel veel problemen met in slaap te vallen... Het varieert wel hoe alng ik erover doe (meestal als het school is, ben ik redelijk moe en dan val ik na een half uur/een uur in slaap). Maar in de vakantie slaap ik meestal pas na 2 uur in mijn bed te woelen. Ik zie zelfs soms de zon terug opkomen. Meestal slaap ik dan ook tot 11 uur ofzo...
Argh, slapen. Na enkele minuten liggen ligt mijn kussen al niet meer lekker en draai ik me om. Dat herhaalt zich meer dan negenduizend keer tot ik eindelijk in slaap val.

En dan wordt ik wakker, en ligt mijn kussen zo lekker dat ik eigenlijk al niet meer wil opstaan. FML
 

Hunter_RuLe

< Guess who's back?
Ik lig ook weleens flink te draaien voor ik in slaap kom. Meestal werkt het bij mij wel om tot laat tv (yeah Comedy Central en poker) te kijken, naar een tijdje worden m'n ogen dan zo moe dat slapen weinig moeite meer kost.

Topic dan maar?

Op welke games zit jij te wachten?

Ik heb niet echt vaak dat ik op een game zit te wachten, maar Uncharted 2 lijkt me toch wel erg tof om te spelen. Verder houd ik ook God Of War III goed in de gaten en uiteraard de G/S remake die waarschijnlijk volgend jaar uitkomt. Met mijn broetje New Super Mario Bros op zijn wii spelen lijkt me ookwel fun trouwens.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Op welke games zit jij te wachten?

- modern warfare 2
- ratchet & clank: a crack in time.

beide zijn voor m'n PS3. overigens zit ik ook vol ongeduld te wachten op de PS3 points, die komen zeer spoedig naar europa, ik kan dan eindelijk al die map expansions kopen via een puntenkaart zoals dat al kan met de wii. ik baal er namelijk al een tijd van dat creditcards de enige betaalmiddel is op de PS3 onlineshop wat dus geld kost. maargoed salvation is gelukkig near:p


maargoed stelletje slaapmutsen, hebben jullie nog gehoort van dat martelincident in groot britannie? twee kinderen hebben twee andere kinderen gemartelt met stokken en allerlei andere voorwerpen. het is echt te bizar voor woorden: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/6130899/Schoolboys-plead-guilty-to-torture-attack.html
 
Last edited:

Riyu*

殺してあげる~
Hoezee, herexamens zijn gedaan! Recht ging niet zonder stoten maar hopelijk ben ik er toch door (en daarmee, ook vanaf).

Ik heb ook een kutritme, ik val 's avonds moeilijk in slaap (vergelijkbaar met MegaJunior) en 's morgens kan ik niet uit m'n bed. Vrij irritant.

Op welke games zit jij te wachten?

Golden Sun DS, HeartGold/SoulSilver, Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth, KH 358/2, ... Maar eigenlijk heb ik een wii nodig voor de games die ik echt wil spelen, maar het is me te duur. Jammer.
 

(s.i.e)

★skydragon★
Maar eigenlijk heb ik een wii nodig voor de games die ik echt wil spelen, maar het is me te duur. Jammer.

ik dacht dat ook eens, maar dankzij zorgvuldig sparen heb ik nou 12 consoles klaar voor gebruiks staan op m'n kamers:3
het is een feit de meeste zijn zo oud dat er weinig waarde van over is maar ik heb net voor de grap even al die bedragen bij mekaar geteld dat ik er per stuk voor betaald heb en dit is het resultaat: €1,119

en dat is zonder de losse games en accesoires.
dat heb ik ook allemaal gespaard, ik moet eerlijk zeggen ik sta er zelf nog versteld van.
 
Last edited:

jorisw

Well-Known Member
Hoera, deze week was mijn school weer begonnen. Ik heb nu ook mijn nieuwe rooster gekregen en ik kwam er achter dat mijn weeken 3 dagen duurt. En gym viel ook uit dus school was opeens niet zo erg meer.

Op welke games zit jij te wachten?
Alle spellen uit de professor layton serie die hier nog niet zijn uitgekomen.
Super Mario Bros. Wii
Metroid Prime Trilogy (nog een paar weken)
Golden Sun DS en natuurlijk Scribblenauts.
 

Mistynia

Funga Fufu
Op welke games zit jij te wachten?
Tales of Symphonia: Dawn of the new world;
Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth;
Pokémon Heartgold/Soulsilver;
KH 358/2.

Mh, ja, dat zijn mijn prioriteiten :D
 

noobiess

6 different pokemon
Op welke games zit jij te wachten

Op gen eigenlijk... Behalve misschien SS/HG maar i kzit niet cde dagen af te tellen ofzo... Ik hb zelfs geen idee wanneer het released word... Ik zal het wel merken zeker :p
Ik heb mijn handen momenteel wel vol met andere dingen :p
 

Orange

Sweet & Fresh
Op welke games zit jij te wachten?
Absoluut:
Call of Duty: Modern Warfare 2
Diablo 3
StarCraft 2

Soort van:
Pokémon
Scribblenauts
Ace Attorney
 

Solstice

The Kyogre is back
Ik zat heel erg op Pokémon Platinum te wachten. Heb het amper gespeeld, zit nog maar in Jubilife. Dat geeft wel aan hoeveel ik nog met Pokémon bezig ben.
 

(s.i.e)

★skydragon★
zo daar was ik weer, ik ben net terug van het ziekenhuis, ik had in m'n lip een bult zitten die moest met het mes verwijderd worden, die verdoving doet wonderen maar zodra het uitgewerkt is dan wordt het nog best wel ellendig. het voelt hier net aan als zo'n irritant papiersneetje.
 

Orange

Sweet & Fresh
zo daar was ik weer, ik ben net terug van het ziekenhuis, ik had in m'n lip een bult zitten die moest met het mes verwijderd worden, die verdoving doet wonderen maar zodra het uitgewerkt is dan wordt het nog best wel ellendig. het voelt hier net aan als zo'n irritant papiersneetje.

Heb je het proces wel laten filmen?!
 

Solstice

The Kyogre is back
Heb m'n arm gebroken en ben opgepakt door de politie. Hoe was jullie avond?
 

(s.i.e)

★skydragon★
Heb m'n arm gebroken en ben opgepakt door de politie. Hoe was jullie avond?

ik ben bij opa op bezoek geweest en heb 5 euro gekregen om wat lekkers voor te kopen.

Tijdens een operatie? En plak hem wel in een spoiler, brr.

wat is er prof? bang dat ik mijn vlees aan je laat zien?

he he, hier is ie:
hni0079.jpg

ik heb de mooiste voor jullie uitgezocht. ze waren toen net bezig om die bult eruit te peuteren die in m'n lip zat.
 

Mistynia

Funga Fufu
Ewwwww! Vies! Oh, wacht, dat is mijn eigen schuld :') Had ik maar niet de spoiler moeten openen.

Dappere, dappere (s.i.e)!

Hoe mijn avond was..? Nou, ik zou huiswerk gaan maken, maar dat had ik niet gedaan.. Curse my laziness!
 

(s.i.e)

★skydragon★
Ewwwww! Vies! Oh, wacht, dat is mijn eigen schuld :') Had ik maar niet de spoiler moeten openen.

Dappere, dappere (s.i.e)!

het was best wel even intensief ik moet het eerlijk toegeven. kijk bij mij zit het namelijk zo, je kan me in een put gooien met de meest gevaarlijke beesten zonder dat het misgaat maar een scalpel en naald en draad wordt ik gek van, ik heb het daar echt niet op>_<

die natte doek die op m'n hoofd zat was ook om de kans te verminderen dat ik flauwviel, het werd me even wazig namelijk:p
 
Status
Not open for further replies.
Top