• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Orange

Sweet & Fresh
niet slecht, die maleisische mensen weten aardig wat van aantrekkelijke prijzen, in wat voor taal komen de spellen + cover en uit wat voor regio komen ze?

Gewoon alles via eBay kopen man. Of Zavvi.com als de pond relaxt staat.

PS3 games hebben toch geen regio lock.
 

Solstice

The Kyogre is back
niet slecht, die maleisische mensen weten aardig wat van aantrekkelijke prijzen, in wat voor taal komen de spellen + cover en uit wat voor regio komen ze?

Is eigenlijk willekeurig. Maar ze zijn wel allemaal in het Engels en zoniet, dan krijg je je geld terug. FIFA bijvoorbeeld heeft een hoesje uit Taiwan geloof ik met regio 3.
 

(s.i.e)

★skydragon★
pokemon heartgold en soulsilverzijn overrated zeggen sommigen, maar toch wie gaat hem morgen kopen? (topictijd)

ga jij HG/SS kopen?
heb ik al gedaan, een import versie via de lokale gameshop.
 

Mistynia

Funga Fufu
ga jij HG/SS kopen?
Ik heb hem, indeed! Ik kon het niet laten, en een dag eerder dan de geplande release. Mijn pokéwalker wijkt niet meer af van mijn broek ^^
 

Orange

Sweet & Fresh

ga jij HG/SS kopen?


Was het eerst niet van plan, maar uiteindelijk bij de Bart Smit een preorder geplaatst. Heb 'm nog niet gespeeld, maar ik begin er over een paar dagen aan denk ik.

Welke starter neem jij?
Ik ga sowieso voor Cyndaquil. Is ook de enige goede keuze en mensen die dat niet vinden denken verkeerd.
 

raptorx85

Dragon Tamer
okay, dus nog niemand hier die klaagt dat zn spel niet werkt.. vraag me dan toch af waarom ze zonodig de release officieel uitstellen.. in Engeland geld dat namelijk niet.. dikke onzin dus. De gameshop heeft morgen een groot probleem als ik morgen geen gold en silver krijg. *is already highly agitated*
 

Orange

Sweet & Fresh
okay, dus nog niemand hier die klaagt dat zn spel niet werkt.. vraag me dan toch af waarom ze zonodig de release officieel uitstellen.. in Engeland geld dat namelijk niet.. dikke onzin dus. De gameshop heeft morgen een groot probleem als ik morgen geen gold en silver krijg. *is already highly agitated*

Ik wens die gameshop een hoop succes, je zou toch een boze raptorx85 op je afkrijgen, poeh zeg. Je bent ook vast niet de enige, dus misschien kun je dan met wat lotgenoten wel een stelling omver duwen ofzo!

Mistynia, nog gefeliciteerd trouwens. Had eigenlijk nog willen bellen, maar je weet hoe dat gaat enzo. Ik weet niet of ik volgende week nog pizza kan eten maar een weekje later gaat zeker lukken. Laat 't nog maar weten.
 

raptorx85

Dragon Tamer
sigh.. ik vind het nog steeds grote onzin maar ik ga ze dus niet krijgen vandaag -_-

ik heb er dus grote spijt van gekregen dit keer de europese versies te nemen.. Terwijl ik al jaren de amerikaanse bestel.. Is eigenlijk nog steeds een optie, ik ga niet nog een maand wachten.
 

7 tyranitars

Well-Known Member
ik heb mijne al besteld en betaald alleen nu komt ie dus niet vind het echt nergens op slaan..
goeie manier om klanten te behouden zeg eerst de game corner dat je geen coins kan kopen nu dit gaat lekker berg afwaards
 

Mistynia

Funga Fufu
Ik had het ook gehoord over die bug. Komt toch alleen voor in HG?

pajama said:
Same, ding be awesome².
Hell yeah. E= MCPokéwalker. (Ikzelf heb SoulSilver)

Welke starter neem jij?
Ik ben nu met Chikorita begonnen, maar echt, dat is altijd ander bij mij. Meestal is het of Chikorita of Cyndaquil.

Mistynia, nog gefeliciteerd trouwens. Had eigenlijk nog willen bellen, maar je weet hoe dat gaat enzo. Ik weet niet of ik volgende week nog pizza kan eten maar een weekje later gaat zeker lukken. Laat 't nog maar weten.
Dank je wel, Orange! Ja, ik weet dat je het druk hebt; ik heb je agenda doorgelezen. Sorry nog, daarvoor.
Een pizza lijkt mij toppie, je laat het maar weten, ik denk dat ik nog wel een gaatje voor jou kan vrijmaken.
 
Last edited:

Miltank Lover

Breeder, Miltank Ftw
Zonet met een vriend heel alkmaar doorgezocht voor Heart Gold, maar was overal uitgesteld.
 

7 tyranitars

Well-Known Member
de site waar ik hem heb besteld zegt dat we moeten wachten tot week 15 :/
 

Solstice

The Kyogre is back
Ik koop SS wel over een week of 2, als ik weer geld heb. Ik zou hem sowieso al kopen, want ik had destijds ook al Silver. HG kan ik later alsnog wel kopen. Ik ben trouwens ook van plan om de originele Gold en Diamond te kopen, voor de collectie.
 

Ledyba

I sleep with bugz.
Hee jongens,

Een tijdje niet gepost maar ik ben er weer.

Kwou het ff hebben over dat belachelijke nieuws dat de release wordt uitgesteld. Een vriend en ik hebben nu het hele weekend door HGSS gespeeld en er is niks aan de hand.

Jep, we hebben hem en Intertoys verkoopt ze gewoon. Die man aan de kassa zei ook dat er niks aan de hand was.

We schrokken ons dood dat het werd uitgesteld, maargoed bij Intertoys niet dus.

Heeft iemand een spel met een bug en waar wordt ie allemaal uitgesteld?

~De groetn.
 

Ledyba

I sleep with bugz.
Hee jongens,

Een tijdje niet gepost maar ik ben er weer.

Kwou het ff hebben over dat belachelijke nieuws dat de release wordt uitgesteld. Een vriend en ik hebben nu het hele weekend door HGSS gespeeld en er is niks aan de hand.

Jep, we hebben hem en Intertoys verkoopt ze gewoon. Die man aan de kassa zei ook dat er niks aan de hand was.

We schrokken ons dood dat het werd uitgesteld, maargoed bij Intertoys niet dus.

Heeft iemand een spel met een bug en waar wordt ie allemaal uitgesteld?

~De groetn.
 

Orange

Sweet & Fresh
Dus, Pokémon Black en White.

Eerste screens zien er gelikt uit. Ik gok op wat toffe 3DS gimmicks en gok op een gelijktijdige release (= binnen een aantal weken na elkaar) om dat systeem een beetje te boosten. Wellicht zelfs een bundel met een zwarte en witte 3DS ofzo, afhankelijk van de game die je koopt.

Hopelijk wordt de metagame ook (weer) interessant.
 

Hunter_RuLe

< Guess who's back?
Dus, Pokémon Black en White.

Eerste screens zien er gelikt uit. Ik gok op wat toffe 3DS gimmicks en gok op een gelijktijdige release (= binnen een aantal weken na elkaar) om dat systeem een beetje te boosten. Wellicht zelfs een bundel met een zwarte en witte 3DS ofzo, afhankelijk van de game die je koopt.

Hopelijk wordt de metagame ook (weer) interessant.

De nieuwe aankondiging was in ieder geval voldoende om mij weer eens op deze site te krijgen ^_^

Net als Orange ben ik weer erg benieuwd, de pokémon franchise blijft zoiets magisch hebben dat elke nieuwe generatie je toch weer grijpt. Het kind in me komt gewoon weer helemaal naar boven :)

Voorlopig zijn Black & White trouwens nog gewoon voor de DS aangekondigd door Nintendo.
 
Status
Not open for further replies.
Top