• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Dreamer

living in a dream
ik weet nog niks zeker, ik wacht op bericht van nintendo. tot die tijd is het niet volledig betrouwbaar.

en Joe heeft het ook wel eens fout. ik heb deze info ook naar hem gestuurd, en bellofd hem op de hoogte te houden...

en we praten nu :) off-topic, maar goed
 

Hercule

average shiny hunter
Je moet je niet erop verheugen.
Dan duurt het wachten minder lang.
Ga gewoon naar je plaatselijke import winkel en vraag of ze de amerikaanse versie voor je bestellen en je een telefoontje geven wanneer ze het binnenkrijgen.
En voor de wat minder bedeelde onder ons (de mensen die niet hard gewerkt hebben in de zomervakantie) import is maar 5 euro duurder.
Maar soms kan omport goedkoper zijn.
Pokemon emerald was 35 euro eerstehands bijvoorbeeld.
 

Prof. 9

Well-Known Member
Ik ga D/P in ieder geval NIET importeren. Ik wacht wel op de europese versie, want in de amerikaanse versies kunnen nog wel wat fouten zitten *wijst naar Celebi Glitch* die er in de europese versie al lang uitgehaald zijn...
 

Prof. 9

Well-Known Member
Als je Pokémon Ruby/Sapphire op de eerste dag dat ie uit was hebt gekocht (in amerika) dan zit de Celebi Glitch er soms op... dus die glitch bestond wel degelijk (nu natuurlijk niet meer). Maar dit kan weer gebeuren en erger.
 

umbreunatic

Well-Known Member
Als je Pokémon Ruby/Sapphire op de eerste dag dat ie uit was hebt gekocht (in amerika) dan zit de Celebi Glitch er soms op... dus die glitch bestond wel degelijk (nu natuurlijk niet meer). Maar dit kan weer gebeuren en erger.

I ga ook niet importeren ,maar dit lijkt me eerder een voorargument, dus een argument om wel te importeren.
 

Kingiej

Cascade Trainer
Idd,helemaal gelijk.Ik snap waarom mensen niet kunnen wachten,het ziet er allemaal geweldig uit,nieuwe Pokémons,aanvallen,stragegieën en whatever.Alleen jammer voor de mensen zonder DS.
 

Kazuki

Pokémon Ranger
We hebben ook nog Ranger en Dungeon om ons in de tussentijd bezig te houden he. ;)
 

Dreamer

living in a dream
ja, maar toch, de andere games zien er goed uit, maar tegen D/P kunnen ze niet op.

heb trouwens net een e-mail van nintendo, zeer kort, maar wel duidelijk

ik had gevraagd of de datum van 15 november klopt vor de release van D/P, en dit kreeg ik terug:

Beste Danny,

deze datum is amerikaans, voor europa is nog geen datum bekend.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

op zich lijkt me dat dit mailtje voor zichzelf spreekt, nietwaar?
 

Mistynia

Funga Fufu
Wow, kort maar krachtig, inderdaad.
Dan lijkt het me dus wel duidelijk dat we voorlopig niks moeten aantrekken van wat andere sites zeggen over de release datums.

Kingiej said:
Alleen jammer voor de mensen zonder DS.
De mensen hebben nog genoeg tijd om er één te kopen voordat het uitkomt ^^
 

Dreamer

living in a dream
niet iedereen kan zich een DS veroorloven, wat best wel jammer is, aangezien ze langzamerhand volledig overstappen naar de DS.

en ik heb serebii deze info ook doorgegeven (release date) en erbij gezegd dat ik NoA hier ook me geconfronteerd heb.

en tegen de tijd dat D/P hier in nederland uitkomen zijn we idd een maand of 6-8 verder...
 

umbreunatic

Well-Known Member
naja november voor amerika wil dus zeggen 15-11 en het was voor japan 28-9, dus zeg maar anderhalve maand later is amerika, dat is veel sneller dan normaal! Misschien krijgen wij het wel na nieuwjaar, ik hoop zo dat we het voor begin feburari krijgen. En dan ben ik denk ik wel redelijk.
 

Dreamer

living in a dream
veranderingen zijn altijd voorbehouden. ik wacht nog op een bericht van nintendo of america voordat ik dit als een officiële datum zie.
 

Hercule

average shiny hunter
Jullie zijn een stel geduldige mensen hierzo
ik ga hem natuurlijk importeren.
Die 5 euro verschil maakt mij geen donder uit.
Ik gewoon niet wachten
En Ranger koop ik wel europees.
ik denk dat ik dan ranger en diamond & pearl tegelijk heb.
 
Status
Not open for further replies.
Top