• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Kazuki

Pokémon Ranger
Een dubbelpost? Mwah i don't care t zal wel goed zijn ;)

Ok ff een nieuwe vraag:

Waarheen ben je op vakantie geweest of ga je nog?

Btw mag je hier links naar andere sites posten?
 

Mistynia

Funga Fufu

Dreamer

living in a dream
Waarheen ben je op vakantie geweest of ga je nog?

ik heb nog een week vakantie, ben nog niet weg geweest, en dat zal in die laatste week ook niet gebeuren...

hadden we deze vraag niet een aantal pagina's terug gehad

trouwens, mistynia, er worden wel vaker links gepost hoor...of bedoel je dat het in deze topic niet mag?
 

Prof. 9

Well-Known Member
Zolang er op dit forum links gepost worden, mag het ook gewoon in deze thread.

Waarheen ben je op vakantie geweest of ga je nog?
Ten eerste mogen alleen Owners en Co-Owners een nieuw topic starten en ten tweede hebben we die vraag pas gehad <>_<>;
 

Cheezz

ONOES
Juist, dus toch nog meer Nederlanders,
Oeh oeh mag ik lid worden?
en ik weet neit of die al lid is maar Shurikono is ook Nederlands xD
 

Mistynia

Funga Fufu
trouwens, mistynia, er worden wel vaker links gepost hoor...of bedoel je dat het in deze topic niet mag?

Oh, ik dacht dat dat niet mocht.... Maar het ligt er ook aan wat voor links van andere sites je post. Je mag bijvoorbeeld geen links van andere forums posten.
 

Prof. 9

Well-Known Member
Ok, een tip: als er sprites op zitten, sla ze dan niet op als JPG, zoals je met die TC gedaan hebt. Want hierdoor gaat het er smooth uitzien.
 

K-os

Bullet Punch
Ok

Ik vind mijn trainer card er niet slecht uitzien.....

Nou ja, hier is ie:

bannerforthedutchsppfclubcopyhb3.gif


~K-os~;249-d;
 

Prof. 9

Well-Known Member
Ten eerste: Niet dubbelposten, 1 warning. Ten tweede is die banner te groot: maximale banner size is 468x100.
 

Kingiej

Cascade Trainer
Ok wtf ladies.Over wat hebben we het nu in het algemeen...
Bij de weg,heeft er iemand al Celebi in z'n party op Pokémon =O
 

K-os

Bullet Punch
Ok wtf ladies.Over wat hebben we het nu in het algemeen...
Bij de weg,heeft er iemand al Celebi in z'n party op Pokémon =O

In elke club van een bepaald land is het altijd hetzelfde; favoriete pokemon etc. iemand moet met een serieuze discussie begginen.

~K-os~;249-d;
 

Mistynia

Funga Fufu
Dat komt heus wel op zn tijd.

Mh, kzal trouwens net op het Jeugdjournaal (^^) dat twee jochies (broertjes) gaan meedoen aan het Pokémon wereldkampioenschap kaartspel. Ha, toen lieten ze ook nog oude beelden zien van de serie zelf. :3
 
Status
Not open for further replies.
Top