• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Caterpie Master

Oh My! Noodlesoup!
Je hebt gewoon mazzel nodig.
Of een Wondermail Generator:p
 

pajama

SNAIL <3
Je bent me voor.

Kan iemand me en tip geven voor de wish cave? Ben weer verslagen (ging als swampert)

O en bijna 2000 posts en 100 pagina's:D!!!!!!!
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
Ik heb wel wat tips voor wish cave
1.recruid een abra en laat die evalueren(schrijf het verkeert)in alakazam
2.neem riviver seeds mee(ik had er zo'n 8)
3.een pass scarf(weerkaatst de aanval op een andere pokemon kan ook op je partner)
4.tight belt(zorgt ervoor dat je belly niet omlaag gaat)neem voor de zekerheid ook 2 of 3 appels mee
5.max elixer
6.en 3 frustrations dan kan je jirahi op het eind makkelijk verslaan
*en (hoeft niet persee)een link box dan kan je je aanvalen linken voor Jirachi dan versla je hem nog makkelijker(maar jirachi is makkelijk te verslaan en doet aleen maar zwakke aanvallen van 18damage enz)

een alakazam leert op level 1 al teleport(dan kan je je teleporten als je in een monster house komt of een testerke pokemon voor je staat)kinsinis en confusion

als je wilt kan ik je voor tight belt pass scarf en andere items die je nodig hebt een wondermail code geven (heb de generator)
als je meer wilt weten zeg je het maar ;)
 

pajama

SNAIL <3
Thnx maar k moet eerst nog medicham redden (hij zit er al een stuk of 100 dagen ik denk zelfs meer.) En dat can die wondermail codes klinkt niet slecht:p

Heb al een alakazam:D
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
good dat je een alakazam hebt! daar heb ik de dungeon wish cave mee geklaard als je wat codes wilt zeg dan ff welke items en ik geef je dr een paar ;)
 

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
jhaa ik had wish ook zn 10x over gedaan voor ik hem klaarde...
Purity forest is pas moeilijk...

edit dit is echt de leukste CLUB!!:D
 
Last edited:

MegaJunior

Pokemon Hunter
Ik heb gisteren 42 spel klassiekers gekocht. Als iemand er wat voor voelt Wi-Fi te schaken(chess), bluffen(I doubt it) of bowlen(bowling), laat het me dan weten, dan spreken we een keer online af.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe pokemon nu er wat meer Sugimori-arts bekend zijn? Ik vind Mikaruge er bijzonder lelijk uitzien. Erureido en die Hippo vind ik dan wel weer cool.
Hier is een linkje voor de onwetenden.
 
Last edited:

-tOtOdiLeLover-

Espeon~*~Umbreon
ik vind dat sommige diamont&pearl pokemon er niet leuk uit zien.. ik vond de 2e generatie het leukst
 
Last edited:

halohunterkiller

dragon keeper
heeeeey

ja he het lijkt net of de ideen voor pokemon van nintendo op raken. sommige vind ik echt niet mooi. maar die nieuwe draken pokemon vind ik wel mooi. en met MD heb ik lugia als vriend gekregen en moet nu deoxys hep hem al verslagen maar die grot is best wel irritant omdat je maar 3 items mee mag nemen. ben al heel vaak dood gegaan van de honger. maar die grotten van jirachi en celebii zijn ook behoorlijk irritant. maar de wich cave is me al een heel stuk gelukt ben alleen nog niet bij jirachi geweest.
 

Kingiej

Cascade Trainer
Ik heb gisteren 42 spel klassiekers gekocht. Als iemand er wat voor voelt Wi-Fi te schaken(chess), bluffen(I doubt it) of bowlen(bowling), laat het me dan weten, dan spreken we een keer online af.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe pokemon nu er wat meer Sugimori-arts bekend zijn? Ik vind Mikaruge er bijzonder lelijk uitzien. Erureido en die Hippo vind ik dan wel weer cool.
Hier is een linkje voor de onwetenden.

Op je Wii of je DS? Ik ken aangezien anders nog mensen die, die spellen hebben.

Edit: Juah,na mss 5 a 6 maanden niet te posten ben ik er weer! XD
 

c0nnor

Rentoraa <3
o_O,Ben net geklaard door een perish song van politoed in nortwind relic op de 29e floor...
Ik haat die dungeons!!!!!!!
Maar ja,ik kan nou ook naar de wish cave,ik heb ook een alakazam(Ik vind het grappig om een lvl 16 alakazam te zien)
 

pajama

SNAIL <3
De wonder mail voor de tight belt als het kan. Ik heb gisteren een pass scarf gevonden. B.V.D

>.< gisteren door buried relic heen. K had regice gerecruit en toen ging ik op zoek naar mew. K was m een keer (57e floor ofzo) tegengekomen en toen wou ie niet joinen en m'n regice vie in een pitfall trap dus die ben ik ook kwijt.

@halohunterkiller Mijn tip voor meteor cave is zorg dat je IQ zo hoog is dat je trap seer heb. (hiermee werken traps niet de eerste keer dat je erop staat)
Hou x-ray specs vast zodat je kan zien waar deoxys is en zorg dat je over water hen kan (vooral handig voor de laatste floors). EN neem nog 3 apples mee voor je honger. Zo haalde ik het met gemak.
 
Last edited:

pajama

SNAIL <3
Het is idd wel een grappige reactie op de post van josh.

MD: K heb eindelijk alle regi's :D alleen ben ik na 3 keer nog steeds geen mew tegengekomen>.<
 

c0nnor

Rentoraa <3
Het is idd wel een grappige reactie op de post van josh.

MD: K heb eindelijk alle regi's :D alleen ben ik na 3 keer nog steeds geen mew tegengekomen>.<

w00t,ging regice weer alleen maar Explosion doen =P
En ik heb eindelijk Ho-Oh
Voorlopig ga ik die field dungeons niet meer in,ik haat ze echt
Maar ik probeer nou groudon te joinen maar hij wil niet >.<
 

pajama

SNAIL <3
Nee nadat ik regice had gerecruit gebruikte ik een escape orb. Maar m'n registeel wel een keer. Groudon heeft trouwens een recruit rate van -10%
 
Status
Not open for further replies.
Top