• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Dutch Pokémon Club

What do you think of the Netherlands?


  • Total voters
    467
Status
Not open for further replies.

Bert

Untitled
Nederlandse NB clan

Als ooit zoiets opgericht word, ben ik de eerste om te joinen ^^

@ Swellow : onder voorbehoud dat ik morgen wegens enkele feiten geen kamerarrest krijg, zal ik om 3 uur op de smogon/dutch server zijn.

Beste mop

Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen.
De vrouw neemt op (een blondje), even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens:
"HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN"
en gooit de telefoon terug toe.
De man vraagt: wie was dat zo vroeg ? Weet ik niet zegt de blondine, een of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was!!!!!!


Er was eens een spiegen die iedereen die liegt doet verdwijnen : een blondine, een brunette en een zwartharige gaan naar deze spiegel toe.
De brunette gaazt eerst : ik denk dat ik de mooiste vrouw ter wereld ben. *en weg was ze*
Dan de zwartharige : ik denk dat IK de mooiste vrouw ter wereld ben *en weg was ze* ten slotte komt de blondine :
Ik denk.... *en weg was ze*
 
Last edited:

Mistynia

Funga Fufu
Ik zag net op MTV trouwens een leuk stuk over Jrock. En of ander concert in Nederlands met Japanse artiesten en Nederlanders die Japans zongen en heel veel cosplayers. Het blijkt dat in onder andere Duitsland en Zweden japanse nummers steeds meer in de top 40 verschijnen en ze hoopten met die optredens het ook in Nederland wat bekender te maken. Ik zag geen L'arc~en~Ciel of andere artiesten die ik al kon trouwens.

Serieus?! Ein-de-lijk! Ik hoop dat het hier ook gebeurt, en dat ook Japanse nummers in de top 40 komen ^0^ Dat zou pas lachen zijn xD

Wat is de leukste grap die je ooit hebt gehoord/verzonnen?
*kuch* Ik vertelde deze stees over en over op kamp in de eerste klas (ze onderbreekt me steeds met lachen! 0_o)
Homo en Jantje waren aan het spelen in het bos. Beide beklommen ze een boom, maar opeens viel Homo eruit. Jantje rende snel naar Homo's vader en roep: Homo viel!

Snappie? Ach, hij is ook best wel slap... xD

graftekst
Oh, bassie, degene die ik wist, heeft iedereen al verteld! ;_;
 

Orange

Sweet & Fresh
Ik voel aan mijn haren dat er zometeen een kunstwerk van MegaJunior staat.
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Ik teken wel eens in mijn vrije tijd en tekende pas Swellow_91. Ik post hier een schets waarin hij zijn Luvdisc meeneemt om aan Stacey te geven. Swellow, ik hoop niet dat je het vervelend vind, anders haal ik het wel weg.
Het tweede schetsje laat zien hoe het plan op een fiasco uitloopt en Ludvisc gebruikt zijn Water Gun op Stacey.

swellowscannedlu6.jpg
 

pajama

SNAIL <3
ok er zijn maar 2 letters nodig om die comic te reviewen en dat zijn XD

In ieder geval je kan goed tekenen MegaJunior. Ik wil dat ik dat kan.
 

Bert

Untitled
tjaa..leuke comic ^^ zou jem nie inkleuren ? :D

Btw : iemand netbattle match ? (gewoon team wel te verstaan geen uber of first stage ^^ )
 

pajama

SNAIL <3
Ik vind de comic geweldig:p Leuk gedaan MegaJunior! Gelukkig dat dat me niet in het echt kan overkomen...

Ja stel je voor jij en een swellow shirt :p

In ieder geval ik heb een nieuw topicje:
Wat vindt je van je leven op dit moment?
In mijn geval had het beter gekund (het is nu een week en een dag geleden dat ik mijn gedicht gaf aan carmen en ik heb nog steeds geen antwoord:() Maar in het algemeen ben ik wel tevreden met mijn leven.
 

Orange

Sweet & Fresh

Wat vind je van je leven op dit moment?


Redelijk aardig eigenlijk. Ik speel gratis de retail versie van World of Warcraft, heb altijd een halve liter water op m'n bureau staan, heb genoeg muziek om 46 uur non-stop te luisteren, cijfers op school zijn niet slecht, heb keelpastilles binnen handbereik (ze hadden het er best wat groter op mogen zetten dat je er maar drie per dag mag..) en ik mis eigenlijk niets. Maar dat kan ook komen omdat ik die dingen nog nooit gehad heb.
 

Jurrit

<--Bends Your Spoons
Wat vind je van je leven op dit moment?(wat een vraag ook =P)

Nouw, wat ik er van vind , 't gaat (eindelijk) weer is 'Goed' in mijn leven =D (beetje Down periode gehad, achja.. maakt 't uit...) Maar nu gaat 't weer, Lieve Vriendin [A], Goede Vrienden, school werkt ook nog mee, Damn.. wat klink ik Positief :p, maarja.. this wel zo =D

nu alleen nog slagen, en dan krijg ik nog een geweldige zomer ook =P (Yeah, Terschellig, 2 weken vakantie(met/naar me vriendin) en Lowlands =D en heel heel misschien Graspop in Belgie =P )

Wat klink ik ook Filosofies xD
 

Kingiej

Cascade Trainer
Wat vind je van je leven op dit moment?

Sja..soms leuk, soms saai. Naja, iedereen heeft wel ups & downs, I guess. ^^ Het ene moment kan ik me doodlachen met de dingen die me vriend doet, en de andere keer intresseert he me geen bal. That's life. Mja, ik voel me elke dag toch wel goed in me vel.
 

Incarnati0n

Just as planned.
Wat vindt je van je leven op dit moment?
goed, gewoon relaxed. het gaat goed op school en met tennis, maar bovendien *cliché alarm! Cliché alarm!* ben ik gezond:)
het enige dat ik nog wel zou willen is wat geld en een leuke vriendin.
 

latiaswindblast

Well-Known Member
Wat vind je van je leven op dit moment?

...........................Ik heb 5 buizen op school.............................
 

Incarnati0n

Just as planned.
ik neem aan dat het toernooi niet meer doorgaat? het is nu 15:10 en de server is niet eens online:(... jammer
Wat vind je van je leven op dit moment?

...........................Ik heb 5 buizen op school.............................
wat bedoel je met buizen?
 
Status
Not open for further replies.
Top