• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Finnish club

Status
Not open for further replies.

Mustasiipi

Nose or GTFO.
Ruukaako kukaan täällä muuten ottaa bättleä Wi-fin kautta? Pitäis itte kehata koota UU-tiimi Wiille nyt kun sai käsiin harvinaisia berryjäkin ettei niitä pieksetä heti kättelyssä (kai). : o Tähän asti vaan kaveria vastaan pelannu Wiin DS-modessa, pitäis uskaltaa ihan online koittaan kans ku tuli se wi-fi-tikkukin ostettua.
 
Last edited:

Walking Contradiction

Feed Us a Fetus
No tässäpä tällainen turha aloitusviestini, nyt täytynee mennä lukemaan ah-niin-ihanaa ruotsia, koeviikko kun on. Tämän viikon kun selviän, niin iloinen olen!
Woah, itsellä enää terveystiedon koe jäljellä perjantaina, tänään ja huomenna vapaapäivät :).
Voisinpa vielä kysyä, miten juhlitte koulujen päättymistä, jos juhlitte? Itse meinaan varmaankin porukoiden kanssa käydä jossakin kallissa ravintelissa syömässä (he kustantavat, tietenkin), ja lopulta hengata kavereiden kanssa ja vähän bailabaila lopun lauantai-iltaa :) Katotaan, kuinka sitä sunnuntai-aamuna jaksaa sitten herätä...
Varmaan ehkä mennään porukoiden kanssa jonnekin syömään ?ehkä? ja sitten varmaan kotiin nukkumaan. Yeah, olen tylsä.
 
Last edited:

ShinyPalkia

Well-Known Member
En juhli koulujen päättymistä, koska kyllähän jokainen rakennus joskus loppuu. ;P

Okei, meidän perheessä ei ole tapana juhlia luokalta toiselle siirtymistä (kesäloman alkua). :( Mieluiten kuitenkin juhlisin sitä niin, että kaikki oppilaat kerääntyisivät koulun ympärille ja tuhoisivat koulun esim. räjäyttäisivät. Se olisi niin upeaa...

Kokeet loppuivat viime/toissa viikolla. Viimeinen oli historian koe. *haluaa entisen historian opettajan takaisin. Hänen kokeistaan kaikki (jopa pojat) saivat aina vähintään 6. Tunnit olivat ihania: viikko pari opiskelua ja sen jälkeen katsottiin jotain kivaa elokuvaa 2~3 tuntia. Ja päästiin joka tunti 5~10 minuuttia aikaisemmin.*

Ainiin tervetuloa Munchy! ^_^ (toivottavasti en unohtanut ketään toivottaa tervetulleeksi.)

Mustasiivelle: Minulla on myös Wi-fi yhteydet. Voin otella kesälomalla sitten kun saan joukkueeni valmiiksi. En tosin ole koskaan otellut Wi-fin kautta.

Pokemon foorumi kun tämä on, kysyn Pokemon aiheisen kysymyksen. Lempihahmosi Pokemonissa?Voi olla animesta tai pelistä ja useampiakin saa sanoa.

Minun on Saturnus (näin suomalaisittain kirjoitettuna). Syy: komea, nuorekas, huoliteltu/siisti olemus (varmaan viettää paljon aikaa miestenhuoneessa siis laittautumiseen :p), ihana ääni (ei malttaisi odotta kesäkuun alkuun. Haluaa jo tietää onko hän dubissa nainen vai mies), ihanat silmät ja söpö tukka. Hän on siis niin ihana. <3 *alkaa tuijottamaan Saturnuksen kuvaa ja melkein kuolaa kuvan päälle*.
 

Plusle Frontier

A fresh start
Pokemon foorumi kun tämä on, kysyn Pokemon aiheisen kysymyksen. Lempihahmosi Pokemonissa?Voi olla animesta tai pelistä ja useampiakin saa sanoa.
Mietitäänpäs. Itse en animea oikein katso joten tohon ei oikein voi vastata. Mutta peleistä suosikkihahmoni on Yellow:in pelihahmo. :)

Wi-fissä kävisin jos toimisi. Tiimejä kyllä rakentelen.
 

Mustasiipi

Nose or GTFO.
Lempihahmo on ehdottomasti Goldin & Silverin vastustaja. Ainoa joka ei jossain vaiheessa ystävysty päähahmon kanssa. Kunnon röyhkeä raggari joka pöllii ekan pokemoninsa, kivat vaatteet ja hiukset. Mii laiks. ^^
 
Kiitos kiitos vain tervetulotoivotuksista!

Pokemon foorumi kun tämä on, kysyn Pokemon aiheisen kysymyksen. Lempihahmosi Pokemonissa?Voi olla animesta tai pelistä ja useampiakin saa sanoa.
Lempihahmoni animesta on ehdottomasti May. Syy lieneekin jo selvä - hän omistaa mahtavimmista Pokémoneista mahtavimman - siis Munchlaxin tietenkin :D Pelien hahmoista paras on varmaankin Lucas. Harmi, kun näitä pelien miespuolisia pelattavia hahmoja harvoin näytetään animessa... Mutta, onhan sitä naiskauneutta kivempi katsoa, hehe.
 

Haritsuki

Active Member
Taidanpas liittyä kun tällainen perustettiin... sana voi olla vaikka jääpuikko.
Pokemon foorumi kun tämä on, kysyn Pokemon aiheisen kysymyksen. Lempihahmosi Pokemonissa?Voi olla animesta tai pelistä ja useampiakin saa sanoa.
Varmaankin James. Ensimmäisissä jaksoissa tuli revettyä useampaan kertaan sen sanomisille ja ääninäyttelijäkin osasi hommansa hyvin. Nykyään en hirveämmin animea katso, mutta onhan ihan hauskoja hahmoja joskus tullut vastaan. Peleistä lempparini oli muinoin ainakin Lance ja G/S/C Rival. Niissä kun sattui olemaan tietynlaista asennetta :p.
 

Walking Contradiction

Feed Us a Fetus
Pokemon foorumi kun tämä on, kysyn Pokemon aiheisen kysymyksen. Lempihahmosi Pokemonissa?Voi olla animesta tai pelistä ja useampiakin saa sanoa.
Anime: paha mennä sanomaan, ei tule katsottua.
Pelit: Hmmm, varmaan Gold/Silver versioiden rival, inhottava pikku nilkki ja juuri sen takia suosikki.
 

ShinyPalkia

Well-Known Member
Minulla ei ole Gold/Silveriä eikä edes Crystalia. :(
Olen silloin niin pieni ja tyhmä; luulin ettei ne toimi GB Colorilla ja olin ihan varma ettei äiti ostaisi sitä. Toivottavasti serkku myy/antaa joskus Crystalinsa minulle.

Tänään oli ysien tanssit. Vihaan, siis VIHAAN tanssia. Kaikki kappaleet olivat tietysti tylsiä (gigapoo + mitä lie), mutta yksi niistä kappaleista oli Missä Miehet Ratsastaa (ikivanhoissa tansseissa soitetaan Teräsbetonia *_*).

Enää huominen: nimeltämainitsematon historian tunti ja sitten noin yhteen asti Viljo gaalaa. Jep, tietääköhän kukaan mikä koulu? < Ei ollut kysymys. Ai niin lauantaina kevätjuhla.

Jos haluatte tietää Viljo gaalasta niin tässä on: on ollut jo monena vuonna koulun perinne, mediksen, kuviksen, musiikin ja ehkä liikunnan valinnaiset ryhmät esittävät tuotoksiaan:elokuvia ja muita kuvattuja juttuja (oppilaiden tekemiä, joskus on ollut ope speciaalikin=opettajien tekemä) + musiikkia + muuta kivaa.
Uskoisin, että juhla on nimetty kaikkien aikojen parhaan opettajan mukaan (se mies siis on paras + rennoin + kiltein + mahtavin opettaja ikinä) Tosin meidän koulusta löytyy myös maailman surkein + kamalin opettaja.

Kaikista koulu jutuista huolimatta, Tervetuloa Haritsuki! ^_^

Munchylle: Kuka naisia haluaa katsella, kun voi katsella transseksuaaleja? :p Minulla onkin kamera täynnä kuvia Saturnuksesta *kuolaa upean sinihiuksisen pojan päälle* Oikeasti, kortille mahtuu noin 200~300 kuvaa (voi siinä toki olla videoitakin) ja varmaan puolet niistä on kuvia hänestä, yli 50 kuvaa ainakin. Joo tiedän ei ole puolet.

Outoa, monet näyttävät pitävän Silveristä ja Jamestä. Itse olen aina vihannut Silveriä. James taasen on kyllästyttänyt pahasti jo pitkän aikaa. (Oikeasti, Jessie alkaa käydä "pokemonien kauneuskilpailussa" vaikka on ennen ollut poikamainen ja kuuluu pahis jengiin. Siis kirjoittajat potkaiskaa TR+Ash + kumppanit pois ja laittakaa tilalle Saturnusta sekä muita Galaksillisia.

Olen varmaankin hieman "epätavallinen" klubin johtaja. No, ainakin siitä saa hyvää palkaa :p Ehkä pisin viestini ikinä.
 

Nenäpää

Well-Known Member
Munchylle: Kuka naisia haluaa katsella, kun voi katsella transseksuaaleja? :p ------ James taasen on kyllästyttänyt pahasti jo pitkän aikaa.
Mitäs tämä nyt on? Jameshan se pahin transseksuaali on. (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/90/James_breasts.jpg/180px-James_breasts.jpg)

Viimeisimmässä katsomassani Pokemon-jaksossa ei ollut vielä edes GSC:n pokemoneja, joten en oikein muista mitään hahmoista. :p

Ja minullapas on huomenna enää kevätjuhlaharjoitukset + lauantain kevätjuhla, ja sitten on peruskoulu suoritettu. \o/ Tämäkin viikko meni työharjoittelussa ihan mukavasti. Ysien tanssitkin olivat jo talvella. Kevätjuhlasuunnitelmatkaan eivät ole vielä aivan selvät. Jotain olisi ilmeisesti tarkoitus mennä kaveriporukalla tekemään.
 
Haha, kieltämättä joo :D James on yllättävän viehättävän näköinen tuossa, hrm. Kyllä se May kuitenkin voiton vie - 10-vuotias ja muodot kuin aikuisella! (krhm, joo, ja kyseessähän on "piirretty"...)

Jepajepjee, koeviikko loppui tänään. Saksan koe meni nyt vähän penkin alle kuten odottaa saattoi, mutta ainakin se on ohi. Huomenissa saan kokeita takaisin ja lauantaina vielä kevätjuhla ja sitten koittaa kauan odotettu vapaus!

Viimeisimmässä katsomassani Pokemon-jaksossa ei ollut vielä edes GSC:n pokemoneja, joten en oikein muista mitään hahmoista. :p
Hehe, tosiaan, en ole itsekään varsinaisesti katsonut Pokémonia telkkarista aikoihin - viimeisin on varmaankin jakso, jossa esitellään May ja samalla vissiin koko Hoennin alue (ei aavistustakaan missä jaksossa täällä Suomessa mennään nyt, mutta tuosta minkä viimeksi näin on kyllä jo reippaasti aikaa). Olen myöhemmin katsellut jaksojen kuvia sitten mm. Serebiin ja Filb.de:n hyvistä episodilistoista, ja siten pysynyt jotenkuten kärryill missä mennään.
 

Walking Contradiction

Feed Us a Fetus
Kuka naisia haluaa katsella, kun voi katsella transseksuaaleja?
Esim. minä...
(Oikeasti, Jessie alkaa käydä "pokemonien kauneuskilpailussa" vaikka on ennen ollut poikamainen ja kuuluu pahis jengiin. Siis kirjoittajat potkaiskaa TR+Ash + kumppanit pois ja laittakaa tilalle Saturnusta sekä muita Galaksillisia.
Mistä lähtien Pokemon ohjelmassa on ollut joku järki? En ihan äkkiseltään muista. Sitäpaitsi ohjelman kohdeyleisö ei huomaa tuollaisia. Mutta anyway, Ash ottaa suunnillen kaikkia pattin.

Koeviikko ohi ja kokeet palautettu (paitsi terveystieto, se oli tänään). Kaikki muut meni aika putkeen paitsi se terveystieto. Olin luultavasti vähän lomatunnelmissa, kun oli 2 vapaapäivää ja silti aloitin kokeisiin lukemisen (vaatimattomat 150 sivua) vasta eilen kuudelta. phew.

Extra coolia kesää kaikille!
 
Koeviikko ohi ja kokeet palautettu (paitsi terveystieto, se oli tänään). Kaikki muut meni aika putkeen paitsi se terveystieto. Olin luultavasti vähän lomatunnelmissa, kun oli 2 vapaapäivää ja silti aloitin kokeisiin lukemisen (vaatimattomat 150 sivua) vasta eilen kuudelta. phew.
Huh, jep, koeviikko nyt onnellisesti ohi. Kokeita palauteltiin tosiaan tänään, aika monta pettymystähän sieltä tuli, sillä samalla lailla oli minulle käynyt - liian suurissa kesälomafiilingeissä pyörin, enkä siten jaksanut yhtään lukea mihinkään. Kaikki kuitenkin jotenkuten läpi, joten ei hätiä mitiä. Nyt voi kesä tulla ja ryminällä, jejee!

Tosiaan, khuulii kesää vaa, tästä se alkaa :)

...tai onhan tässä vielä huomisen kevätjuhla, mutta se nyt ei ole este eikä mikään kesälomafiilinkien saamiseksi, hah.
 

Nenäpää

Well-Known Member
Huh, jep, koeviikko nyt onnellisesti ohi. Kokeita palauteltiin tosiaan tänään, aika monta pettymystähän sieltä tuli, sillä samalla lailla oli minulle käynyt - liian suurissa kesälomafiilingeissä pyörin, enkä siten jaksanut yhtään lukea mihinkään. Kaikki kuitenkin jotenkuten läpi, joten ei hätiä mitiä. Nyt voi kesä tulla ja ryminällä, jejee!
Hah, joillapas kokeet on tehty jo muutama viikko sitten. :p Ei silloin ollut mitään esteitä lukea niihin, kun oli vielä niin ankeaa pihallakin.

...tai onhan tässä vielä huomisen kevätjuhla, mutta se nyt ei ole este eikä mikään kesälomafiilinkien saamiseksi, hah.
Sama juttu. Tuntuu tosin vieläkin siltä, ettei kesä olisi alkanut, vaikka on peräti kaksi tuntia koulua jäljellä. o_O Olen outo. Täytyisi vissiin vielä suunnitella koko lukion lukkarit alustavasti ennen tuloksien tulemista, eli pääsenkö lukioon. Tosin olen jo varma, että pääsen, joten siinähän menee koko kesäfiilis kun pitää jotain tehdä kesällä. :|
 

Solstice

The Kyogre is back
Cool, there's a Finnish club. Finland is one of my favorite countries, or maybe it is my favorite. I don't know why. I'm Dutch btw. Maybe I'm moving to Finland, eventually. This country is a mess. Take the taxes for example. Not only are they very high, but there are also a lot. We have at least 5 taxes for the car: when buying one, when owning one, when using the road, extra high taxes on fuel and this one: You get money back if you buy a clean car (low fuel consumption, hybrid, etc.) but you have to pay extra if it isn't. Sounds good, but it's far away from that. Basicly it means you get 500 euro back if you buy a Toyota Prius, but you have to pay a few thousand euro extra for a cheap car like a Daihatsu or Lada.
So, how's politics in Finland? Good or crap like here?
I wanted to learn Finnish at school, but I couldn't. They think it's not worth it. It can alwas be useful imo. Maybe I want to move to Finland and work as a translator.
Does anybody want to teach me Finnish? I can teach you Dutch in return, so we both learn a new language.
 

Walking Contradiction

Feed Us a Fetus
Cool, there's a Finnish club. Finland is one of my favorite countries, or maybe it is my favorite. I don't know why. I'm Dutch btw.
I think Netherlands is my favorite country.
This country is a mess. Take the taxes for example. Not only are they very high, but there are also a lot. We have at least 5 taxes for the car: when buying one, when owning one, when using the road, extra high taxes on fuel and this one: You get money back if you buy a clean car (low fuel consumption, hybrid, etc.) but you have to pay extra if it isn't. Sounds good, but it's far away from that. Basicly it means you get 500 euro back if you buy a Toyota Prius, but you have to pay a few thousand euro extra for a cheap car like a Daihatsu or Lada.
So here. And we have the same policy with cars also. Hybrids have very little taxes, while SUV buyers have shirts taxed off their backs. Oh yeah, and every country is a mess.
So, how's politics in Finland? Good or crap like here?
Crap. We have three major parties that are basically all the same. One party is Centrist, one's Centre-right and one's Centre-left. Then there are some smaller parties that are insignificant. Currently, the government is working on restricting free press and freedom of speech. What's wrong with Dutch politics, I thought that your government was liberal?

Ja suomeksi: Kesäloma lähti käyntiin,tuli hyvä todistus, blaa blaa blaa.
 
Last edited:

Nenäpää

Well-Known Member
Currently, the government is working on restricting free press and freedom of speech.
Is this a joke?
What's wrong with Dutch politics, I thought that your government was liberal?
And so is Finland. I don't think there's any kind of conspiracy why the parties like "Soviet union reunion" (okay, bad example, but whatever) are insignificant. They just don't have enough support from the citizens. Really, I don't see the point in denigrating Finland. I'd say it's like a lottery win to born in any of Northern countries. I agree that the things could be better and some things are worse than in many other countries, but really, if you look at the other countries, they're not any better than us. Most likely they have something that seems even more absurd to me than drunken teens in the streets at friday nights or somewhat big taxes.

I'm not any kind of patriot, I just don't see any point in dissing Finland.

//Also, good luck learning Finnish, since it's ranked as the world's second hardest language to learn. ;)
 
Last edited:

ShinyPalkia

Well-Known Member
Eihän siinä mitään vaikeaa ole, tarvitsee vain osata: "En tiedä", "en halua"," en osaa", "ei kiinnosta". :p

Muuten; saksa nousi 8:sta 9:sään! :D Englanti tosin laski 10:stä 9:siin.

Kesäloma alkoi! Koulu alkaa vasta joskus elokuussa. Ei tosin ole oikein muita kesäsuunnitelmia kuin Pokemon Wi-FI ryhmien koulutus.

Niin, Suomen päättäjät ovat epä järkeviä. :( Korottelevat vain omia 100 000€ palkkioita ja laskevat jo valmiiksi köyhyysrajan alapuolella olevien tuloja. *Milloin minusta tulee maailman yksinvaltias ja kaikki lait joutavat hautausmaalle? mutu mutu*.

Ja kyllä, suomi on hiukan hankalahko kieli, mutta kyllä se siitä kun osaa attribuutit sun muut.

Muistakaa kuitenkin, että tällä klubilla on tarkoitus kirjoittaa suomea, tosin ei se ehkä haittaa jos kertoo Suomesta kiinnostuneelle jotain S(/s)uomesta.

BTW, Solstice if you want to learn Finnish I would like to teach you and learn a new language. ^_^
 

ShinyPalkia

Well-Known Member
Eihän siinä mitään vaikeaa ole, tarvitsee vain osata: "En tiedä", "en halua"," en osaa", "ei kiinnosta". :p

Muuten; saksa nousi 8:sta 9:sään! :D Englanti tosin laski 10:stä 9:siin.

Kesäloma alkoi! Koulu alkaa vasta joskus elokuussa. Ei tosin ole oikein muita kesäsuunnitelmia kuin Pokemon Wi-FI ryhmien koulutus.

Niin, Suomen päättäjät ovat epä järkeviä. :( Korottelevat vain omia 100 000€ palkkioita ja laskevat jo valmiiksi köyhyysrajan alapuolella olevien tuloja. *Milloin minusta tulee maailman yksinvaltias ja kaikki lait joutavat hautausmaalle? mutu mutu*.

Ja kyllä, suomi on hiukan hankalahko kieli, mutta kyllä se siitä kun osaa attribuutit sun muut.

Muistakaa kuitenkin, että tällä klubilla on tarkoitus kirjoittaa suomea, tosin ei se ehkä haittaa jos kertoo Suomesta kiinnostuneelle jotain S(/s)uomesta.

BTW, Solstice if you want to learn Finnish I would like to teach you and learn a new language. ^_^
 
Status
Not open for further replies.
Top