• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The ''New'' Dutch Pokémon Club!

7 tyranitars

Well-Known Member
Als je qoute klikt bij de eerste post en dan de editor mode (helemaal rechts boven in de hoek van het tekstvak ding) veranderd krijg je van iedere userbar de image code te zien.

Ah bedankt :).
 

Gryghaim

InfernalBlaze

Gryghaim

InfernalBlaze
Ik zie wel een signature, maar geen user bar of zit die er nog niet in?

@ Mew_: Ik woon in Gelderland. Ik ga volgend jaar naar 6VWO
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Niet?
Ik zie mijn signature gewoon... vreemd.

@Mew
Ik zit op het MBO, 3e leer jaar.
Ik doe de opleiding voor accountancy.

Je moet ook de IMG code kopieëren en plakken in je sig. ;)
qoute de beginpost en dan de eerste IMG code die je ziet.
 
Ik heb nog maar net een account gemaakt en dan zag ik toevallig dit hier staan, lijkt me wel leuk (ik had gezien dat er vroeger een oude was, maar die hebben ze gesloten? ik hoop dat dat hier ook niet gebeurt) hopelijk komen er nog meer mensen op af :)

en voor de favoriete pokémon, ik heb er een paar verschillende, maar ik zal dan maar Gardevoir pakken als ik echt moet kiezen :)
 

MHBigBoss

Shiny collector
Kijk is aan. Hij doet het.
Dank jullie.
 

7 tyranitars

Well-Known Member
volgend jaar Havo 5 woon in Friesland, maar kan dat gekke taaltje niet hoor. :p
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Welkom Sconosciuto! De oude was door mij gesloten. Ik had deze nieuwe opgericht om dat de oude meer dan 4 weken niet actief was. Dan mag je een vervolg maken. Maar, als je nu lid bent, wil je dan AUB de eerste rang in je sig doen? (qoute de beginpost en dan de eerste
 

biggy

Member
Lid worden?

Ik zou ook graag lid van deze groep worden!

Btw: ik ben eigenaar van Pokevana.be, is het goed als ik daar ook een groep aanmaak voor The New Dutch Pokemon Club
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
@Dialga6: moet dat echt? ik wil niet dat iedereen (buiten hier dan) weet waar ik woon, sorry :s



awel, ikke :D

trouwens, ik vroeg me af hoe oud jullie ongeveer zijn?

Ik bedoel dat je hier gewoon Nederlands/Vlaams kan spreken.

En biggy, je bent welkom. Ik doe vanmiddag effe de beginpost updaten.
En wie komt er trouwens uit Limburg? (Wel Nederland) En wie is eigenlijk 12?
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Guys! Goed nieuws! Ik heb op een Nederlandse game forum de password van de Pikachu C-Gear Skin gevonden! Het is: PikachuCGear
Heb het getest! Het werkt ook nog! :)
En wat denken jullie van de ''toekomstige'' games van de pokemon serie?
Ik denk een remake van Ruby en Shappire, of een nieuwe ranger deel, of een Pokemon Mystery Dungeon. Ik hoop de remakes en een nieuwe PMD deel. :)
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Ik zou ook graag lid van deze groep worden!

Btw: ik ben eigenaar van Pokevana.be, is het goed als ik daar ook een groep aanmaak voor The New Dutch Pokemon Club

Vergeten te zeggen: wilt u aub je favo pokemon erbij zetten? Ik denk dat het zeker Tepig is.
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Graage daan! Heb ik echt gevonden. Dat Serebii zelf dat nog niet heeft. ;')
Ga effe voor hun de code posten.
 
Top