• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The ''New'' Dutch Pokémon Club!

Assassin9399

Wanna hug?
Nederlandstaligen dus (A)

Mogen de shinies ook uit Trades komen? zo ja heb ik er acht, zo nee, heb ik er geen een ><

Vraagje: Wie is voor jullie de echte NL pokemon? Dus een pokemon die je aan NL/Belgie doet denken. Bij mij is het Bidoof, maar ik heb geen hoge pet op van Nederland :p
 

Gryghaim

InfernalBlaze
Jammer dat er geen kaas Pokémon is ofzo. XD

Maar ja de kleuren van de Togekiss lijn. passen er wel goed bij.
Of anders Taillow. Heeft met politiek te maken en ik heb geen zin om dat uit te leggen.
 

Flippd

Active Member
Zoals anderen al zeiden: Togekiss. Maar dat geldt ook voor Togepi en Togietic he?
 

Assassin9399

Wanna hug?
Nederlanders zijn geen Belgen ;D

Eigenlijk ben ik ook niet echt een Belg, ik kom van Frankrijk maar ik woon nu in België =)

Een Nederlands sprekende Franse Belg op een Engels forum... das nou wat je een wereldburger noemt :3
 

Flippd

Active Member
Een Nederlands sprekende Franse Belg op een Engels forum... das nou wat je een wereldburger noemt :3
Indd.. dan ben je Nederlands, Belgisch, Engels EN Frans. Dan heb je ook veel gezien :):533::533::533::533::533:
 

Oshawhat

Member
Ow ja Ik heb Pokerus Op mijn black Willen jullie ook maar helaas heb ik geen wifi.

En ik sta voorschut als ik Buiten naar andere wifi zitten te zoeken :S Dus ik moet nog nieuwe draadloos internet kopen want me oude is al 2/3 weken Kapot gegaan :S.

Veel plezier nog met posten ;068;;068;;068;;068;
 

AuraWarior

Knight of the old
Een Nederlands sprekende Franse Belg op een Engels forum... das nou wat je een wereldburger noemt :3
Ik spreek ook nog Italiaans en een beetje IJslands. En ik ben pas 14 B)

Maar ik ben nog nooit naar Nederland geweest, misschien een paar keer door gereden met de auto om naar mijn vrienden in Denemarken/Duitsland te gaan, maar verder niet.
 
Last edited:

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Nederlandstaligen dus (A)

Mogen de shinies ook uit Trades komen? zo ja heb ik er acht, zo nee, heb ik er geen een ><

Vraagje: Wie is voor jullie de echte NL pokemon? Dus een pokemon die je aan NL/Belgie doet denken. Bij mij is het Bidoof, maar ik heb geen hoge pet op van Nederland :p

1. Helaas niet, je moet voor de ramg moet je je eigen Shiny hebben. Niet getraded dus. Je mag wel deze methodes gebruiken: RNG, van oudere games overzetten, Masuda Methode, normaal tegenkomen, Soft Resetten. Cheats van de Action Replay en R4 en andere flashcards met Cheats zijn niet toegestaan.

2. Suicune, is een water pokemon, dus denk ik meteen aan Zeeland en aande stranden van ons... =3
 

Oshawhat

Member
Nederlandstaligen dus (A)

Mogen de shinies ook uit Trades komen? zo ja heb ik er acht, zo nee, heb ik er geen een ><

Vraagje: Wie is voor jullie de echte NL pokemon? Dus een pokemon die je aan NL/Belgie doet denken. Bij mij is het Bidoof, maar ik heb geen hoge pet op van Nederland :p

voor mij vind ik pidove bidoof en lilipup want er zijn maar weinig saaie dieren op nederland dat meen ik niet hoor ;245;
 

noobiess

6 different pokemon
hey,
ik zou ook wel willen joinen :)

Ik ben een belg en zat eigenlijk ook in de oude'dutch pokemon club' maar die is spijtiggenoeg een beetje doodgegaan.
Ik hou me hier bezig met sprites maken van pokemon (ik ben zelfs nu samen met fanal met een paar sprites bezig :) )
Oh, en mijn favoriete pokemon..... euhm ik heb er veel, maar ga maar voor exeggcute. ;102;

ps:
als jullie een mascotte zoeken voor declub, stel ik thundurus voor. Het lijkt van ontrek wel een beetje als de landlijnen van de benelux. België is de wolk, Nederland het lichaam en de eilandjes bij nederland is die rare halve cirkel op thundurus.
Landorus lijkt er eigenlijk harder op maar landorus is ground/flying en dat doet met denken aan hoog gelegen landen. Dan pas thundurus beter want wij hebben toch zoveel regne en donderbuien.
Swellow vind ik ook nog wel iets hebben. Het heeft de kleuren van de vlag van nederland en leeft dicht bij ons.
 
Last edited:

7 tyranitars

Well-Known Member
O_O Nieuwe mensen.. miss word het toch nog actief.
 

AuraWarior

Knight of the old
Vraagje: Wie is voor jullie de echte NL pokemon? Dus een pokemon die je aan NL/Belgie doet denken. Bij mij is het Bidoof, maar ik heb geen hoge pet op van Nederland :p
Een Voltorb voor elke bol van het Atonium :D
 
Nieuwe leden, leuk ;D welkom iedereen!

Nederlandse pokémon zijn er precies veel, maar Belgische? :d
ik zou zeggen pikachu, de heeft geel rood en zwart, maar een beetje teveel geel en een beetje te weinig rood en zwart :p

starly, pidgeot, buneary, door de vogeltjes en konijntjes dat hier zijn? growlite qua hond? maar die dingen kan je wel overal zeggen :d

iemand zei voltorb voor het atoniom, dan zou ik magneton nemen, dan hebben we al 3 bollen :D

misschien beedril voor de overdosis muggen, bijen en wespen in de zomer?

zo kan ik voort blijven gaan ;D toch leuk dat het hier alwat actiever is :p
 

Flippd

Active Member
NEEEEE DE SITE MAG NIET VALLEEEE!!!!!... Nee serieus, het word wat minder nu.
 

noobiess

6 different pokemon
Er is hier preciesn iet zoveel activiteit :s
Bij de vorige beginnen we dan altijd over random topic te l*llen :p

Mascotte voor de club
Ik zeg nog altijd tornadus

Beste 5th gen pokémon
Galvantula en Joltik
Beide een supergoed design, supersgattig en heel pokemonachtig :)
 
Top