• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The ''New'' Dutch Pokémon Club!

Assassin9399

Wanna hug?
Mascotte? Dat zal dan toch echt Togekiss moeten worden. NL pokemon! Hoewel... das onaardig voor de Belgen... maar 't is de "Dutch" pokemon club 8D

Beste gen V pokemon is denk ik Excadrill, hij slacht teams af competitive... in een zandstorm
 

Flippd

Active Member
004.gif
005.gif
010.gif
013.gif
016.gif
018.gif
025.gif
037.gif
047.gif
058.gif
059.gif
063.gif
064.gif
065.gif
074.gif
075.gif
090.gif
102.gif
103.gif
108.gif
098.gif
125.gif
129.gif
145.gif
Alle Gen. I goudkleurige Shiny Pokemon!
 

Flippd

Active Member
152.gif
153.gif
154.gif
163.gif
164.gif
165.gif
166.gif
172.gif
184.gif
191.gif
192.gif
200.gif
203.gif
204.gif
205.gif
208.gif
221.gif
224.gif
232.gif
234.gif
235.gif
239.gif
240.gif
243.gif
246.gif
248.gif
250.gif
Alle Gen. II goudkleurige Shiny Pokemon!
 

Flippd

Active Member
Ik snap dat je het raar vind, maar ga na hoeveel het zijn.
 

Flippd

Active Member
nou gwn, ik wou het efkez late zien ^^ komen dr nog wat nieuwe posts zo he?
 

AuraWarior

Knight of the old
Er is hier preciesn iet zoveel activiteit :s
Bij de vorige beginnen we dan altijd over random topic te l*llen :p

Mascotte voor de club
Ik zeg nog altijd tornadus

Beste 5th gen pokémon
Galvantula en Joltik
Beide een supergoed design, supersgattig en heel pokemonachtig :)
Ik zou als mascotte Politoed nemen, vanwege de regen in België en Nederland, en er zijn ook veel kikkers in onze landen :p
 

Assassin9399

Wanna hug?
Ik zou als mascotte Politoed nemen, vanwege de regen in België en Nederland, en er zijn ook veel kikkers in onze landen :p

Dan eerder Stunfisk, Nederland is namelijk derp :3
Hoewel ik niet weet of de vlamingen het daar mee eens zijn...
 

Flippd

Active Member
Beste Gen. 5 Pokemon? Zonder legendaries vind ik Durant vrij sterk. Veel mensen hebben hem niet in het team omdat-ie niet kan evolueren, net als Heatmor, en omdat hij nogal klein is. Durant heeft anders een vrij hoge Attack. Ik zag eens op Youtube een Wi-Fi Battle, waarbij zn Durant 4 Pokemon uitschakelde :eek: Eigelijk is het een Scizor 2.0, of Forretress, Genesect, en alle andere Pokemon van het Bug/Steel type. Waarschijnlijk komt Durant wel in mijn derde (ja derde!) Unova team.

Over Genesect gesproken, nieuwe topic: Wanneer zal het Genesect-event uitkomen? Want ik vind m erg gaaf, en hij zal een goede aanwinst zijn voor vele teams, maar wel als Uber. Want nu is er ookal een tweede Victini die je kunt krijgen, dus hij moet echt komen, met Meloetta en Keldeo erachteraan!
 
Last edited:

EzzPeon

just a passerby
Oeeh ik heb een shiny Steelix.

Mascotte? Dat zal dan toch echt Togekiss moeten worden.
Ja, Togekiss!

En de beste 5th gen Pokémon?
Chandelure en Excadrill, voor zover ik weet. Ik heb er niet heel veel echt getraind, vooral mijn gewone team. Maar Excadrill is snel en krachtig, en Chandelure heeft erg hoge Sp.Atk. Da's ook niet alles, maar toch, het zijn mijn twee beste op het moment.
 

Flippd

Active Member
Kijk naar de Pokemon Marathon op Disney XD :D
 

Assassin9399

Wanna hug?
Ik hoef Genesect eigenlijk niet eens :X Ik bedoel, Scizor is al goed genoeg :3

En Durant is niet echt goed, hij mist de dingen die Scizor heeft: Monteur, Zwaardendans en Insect Bijt. 't grootste probleem van Durant is zijn speciale verdediging, zelfs een drakengolf (wat is Pulse? o_O) van Latios dood Durant in twee beurten.
 

Gryghaim

InfernalBlaze
Ik hoef Genesect eigenlijk niet eens :X Ik bedoel, Scizor is al goed genoeg :3

En Durant is niet echt goed, hij mist de dingen die Scizor heeft: Monteur, Zwaardendans en Insect Bijt. 't grootste probleem van Durant is zijn speciale verdediging, zelfs een drakengolf (wat is Pulse? o_O) van Latios dood Durant in twee beurten.
Oké al die vernederlandsde namen zijn vreemd. o_O
En alhoewel Draak niet erg effectief is op Staal is Latios zijn Sp.Aanval best hoog dus dat is ook niet zo heel vreemd.
Volgens is puls een Nederlands woord. En DrakenGolf past niet goed bij die aanval.
 

Assassin9399

Wanna hug?
Oké al die vernederlandsde namen zijn vreemd. o_O
En alhoewel Draak niet erg effectief is op Staal is Latios zijn Sp.Aanval best hoog dus dat is ook niet zo heel vreemd.
Volgens is puls een Nederlands woord. En DrakenGolf past niet goed bij die aanval.

Nee daarom vroeg ik het me ook af met die aanval :3

Maar het stond op Smogon dat twee keer drakenpuls van Latios met een levens bal Durant uitschakelt. En ik vind het gewoon leuk om de nederlandse namen te gebruiken. Dit is de Dutch Club dus dan doen we 't ook in het dutch 8D
 

Flippd

Active Member
Tsja, zn Sp. Verdedeging is niet zo hoog nee, maar met EV en zon drankje dat de Sp. Verdedeging verhoogt kun je dat fixen,
 

AuraWarior

Knight of the old
Nee daarom vroeg ik het me ook af met die aanval :3

Maar het stond op Smogon dat twee keer drakenpuls van Latios met een levens bal Durant uitschakelt. En ik vind het gewoon leuk om de nederlandse namen te gebruiken. Dit is de Dutch Club dus dan doen we 't ook in het dutch 8D

Ik vind het eng.
 
Top