• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The ''New'' Dutch Pokémon Club!

Assassin9399

Wanna hug?
Wauw, het is hier dood. 0_0 Sorry voor latre reactie, maar gelukkig nieuwjaar enz. xd

Maar heeft iemand een idee voor een ander wedstrijd? Dat grote wedstrijd zal denk ik nooit komen. :p

Challenge Cup? Ik ben een beetje CC verslaafd 8D
 

svenosman

I'll judge you...
Vind ik een goeie. Alvast wat ideeën?
 

Prof. 9

Well-Known Member
Erg tof om te zien hoe de DPC nog steeds voortleeft, weliswaar in een andere thread, maar dan nog. Er is veel gebeurd sinds ik de eerste thread startte, bijna 6 jaar geleden nu. Ik kom tegenwoordig niet meer op Serebii Forums, maar deze club heeft een speciaal plaatsje in mijn herinneringen. De enige plek in de grote Serebii-wereld waar je gewoon Nederlands kunt praten.

Een beetje laat, maar voor de echte DPC-veteranen die hem nog kennen:
arceuskoek.png


Ik word hier vast voor gemod, maar ach, wat kan mij het schelen.
 

Orange

Sweet & Fresh
adgfkhj.jpg
 

Attachments

  • adgfkhj.jpg
    adgfkhj.jpg
    17.3 KB · Views: 72

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
@MegaJunior: Je mag alleen posten als je lid bent. =.= Lees de regels. *steekt tong uit*
@Assassin: Yeah, lol.

Ik heb een vermoede dat de club dood is. :(
 

Orange

Sweet & Fresh
Goedemiddag. Kom ik ongelegen?
 

Orange

Sweet & Fresh
Een echte Chatot? Daar zal die klant wel bijzonder diep voor ik de buidel hebben moeten tasten.
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Wis en waarachtig. Het broedgebied van de Zuid-Sinnohse Chatot strekt zich uit van de uitlopers van het Coronet-gebergte tot aan de pampa's van Mt. Silver. Een volwassen exemplaar haalt een spanwijdte waar iedere vogelliefhebber U tegen zegt. Eieren voor zijn geld kiezen, zeggen ze wel eens, maar in het onderhavige geval gaat die vlieger niet op.
 

Orange

Sweet & Fresh
En wie mag zich de gelukkige bezitter van de zo zeldzame Chatot noemen?
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
Een klant van lichte zeden en tevens een goede bekende van de politie. In het nachtleven van deze stad gebeuren soms dingen met Chatot die het daglicht niet kunnen velen. Maar aangezien het hier om een trouwe klant gaat die bovendien goed in zijn slappe was zit, knijp ik voor één keer graag een oogje toe. Wat kan ik voor u betekenen?
 

Orange

Sweet & Fresh
Ik lijd aan een pikaplaag.
 
Top