• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The ''New'' Dutch Pokémon Club!

Orange

Sweet & Fresh
Maar dat is een Meowth!
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
De gelijkenis is inderdaad treffend, maar schijn bedriegt. Dit is een originele Zuid-Kantonese Persian. Als de kat van huis is, dansen de muizen, luidt het spreekwoord, maar daar waar de Persian eenmaal heeft huisgehouden, ligt de balzaal er doorgaans verlaten bij. Dit dier heeft zijn sporen in de graanschuren van de Zuid-Kantonese regio ruimschoots verdiend. Als u er twee neemt zal uw Pikaprobleem voorgoed tot het verleden behoren.
 

Orange

Sweet & Fresh
Twee Persian? Kan deze het karwei soms niet in zijn eentje klaren?
 

Orange

Sweet & Fresh
Wat gaat me dat geintje kosten?
 

Orange

Sweet & Fresh
Goeie hemel! Dat gaat me te veel in de papieren lopen. Heeft u niet een goedkopere oplossing?
 

Orange

Sweet & Fresh
Voor wie houdt U mij eigenlijk? Ik ben Giovanni niet!
 

Orange

Sweet & Fresh
En wat mag dat dan wel zijn?
 

MegaJunior

Pokemon Hunter
De robomuis. Niet van echt te onderscheiden. De robomuis loopt door alle woonvertrekken en lokt het electrische ongedierte achter zich aan. Als hij ze allemaal om zich heen heeft verzameld, vertelt hij ze een verhaal, verspreidt hij een dodelijk strijdgas, waar uw kleine plaaggeesten niet van terug zullen hebben.
 

Orange

Sweet & Fresh
Is dat niet gevaarlijk?
 

Orange

Sweet & Fresh
Vooruit met de geit. Ik ga voor die robomuis!
 
Top