• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The ''New'' Dutch Pokémon Club!

MegaJunior

Pokemon Hunter
De verpakking bevat vijf capsules met strijdgas. Het is officieel in ons land verboden, maar voor een goede klant als u maak ik een uitzondering. Succes ermee! Ik zou maar wat graag in uw schoenen willen staan om de gezichten van die Pikachu te zien wanneer de robomuis hen een welverdiend koekje van eigen deeg geeft!
 

7 tyranitars

Well-Known Member
Oh, deze club leeft ook nog.
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Voor dat iedereen post, alsjeblieft lees de regels!!! Alleen leden mogen posten! :mad:
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
Luister, ik heb hem gemaakt. En je luistert naar de regels, is dat begrepen?

Als het inactief is, dan mag iemand een nieuwe maken, dus Ik ben de nieuwe eigennaar, dus ik maak de regels uit.
 

Orange

Sweet & Fresh
Zou je serieus liever hebben dat we een nieuwe maken ipv proberen deze wat leven in te blazen?
 

7 tyranitars

Well-Known Member
Luister, ik heb hem gemaakt. En je luistert naar de regels, is dat begrepen?

Als het inactief is, dan mag iemand een nieuwe maken, dus Ik ben de nieuwe eigennaar, dus ik maak de regels uit.

Net gechecked, staat niet in de regels :p.


De regels:
(Voor de normale forum regels: http://www.serebiiforums.com/showthread.php?t=397567 (Deze tellen gewoon ook mee!)

1. Hier mag je ALLEEN maar Nederlands praten.
2. Geen gevloek, flame enz.
3. Elke fout word met een Waarschuwing gestraft.
4. Elke regel telt van de Club en Forum Regels!
 

Trickster Zorua

AMUSING STARTER FTW
^Het is wel toegestaan, maar je moet lid zijn.

Oh. 0-0 Wel, dan moet ik eens ik mijn beginpost veranderen.

@MJ: Behalve als je vraagt om te joinen. *facepalm*
 

Flippd

Active Member
En? Is het hier nog een beetje actief? :D
 

svenosman

I'll judge you...
Is er nog iemand?
 
Top