• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

.:The New French Club:.

Status
Not open for further replies.

dabou

Pokemon Master
hey guys! this is a club for the french, and yes, it is approved, by PsiUmbreon/
hey tout le monde! ceci est un club pour les francais, et oui, ces permit, par PsiUmbreon

-now there are some rulez:/ voici les regle:

no spam, certainly not!/ ne "postez" pas sans vouloir rien dire!

-plz don't do "i claim this french person" "no, i claim him" "well, to bad" "@&%#"/
n'essaier pas de faire "je clame cette personne francaise" "non! moi je la clame" "ben tant pis" "TABAR****"

-you can speak both languages in this club, French and English!/ vous pouvez sois parler en francais ou en anglais!

-have fun/amuser vous

if there's any more rulez, tell me!/ s'il y a d'autre regle, disez le moi!

members/membre:

Dabou8: president
Shinz: vice president
broken wings: vice president
mutten641: membre
spectre: membre
pika2000: membre
Solarbeam: membre
Pikablu: membre
Sango: membre

now enjoy!/amuser vous!

Last edited:
S

shinz

Guest
Yes Dabou8 I'll join email me oor PM me whatever it is caled

S

shinz

Guest
Oh yes Dabou8 you spelt english wrong it is anglais not englais

dabou

Pokemon Master
ok since shinz got banned, he cant be vice pres, so the position is up fo grabs/ ok, depuis que shinz a ete "banned" il ne peux plus etre vice, alors le post est la si vous voulez.

ces si triste perdre es membre... mais j'espere que plus de vous allez vous joindre

dabou

Pokemon Master
Broken Wings said:
Bonjour ! Est-ce que je peux me joindre ? Je suis dans le Français de l'ensemble 2 de l'année sept ! Est-ce que je peux veuillez être un vice-président ?

mais, ben sur te peux te joindre! j'va aller te mettre tout de suite!

*ajoute*

Yahou! un nouveaux vice!

M

Magical Trevor

Guest
Je parle un petit per de fraincais mais juste un petit per

Last edited by a moderator:

dabou

Pokemon Master
mutten641 said:
Je parle un petit per de fraincais

tres bien, tres bien! *met sur la liste*

quelqu'un d'autre?

M

Magical Trevor

Guest
Are we allowed to speak english on this thread because my french is alright but not good

Kaimorse

Well-Known Member
Salut! Je mappelle Dale. Je suis australien! Je suis cinquante-ans! Est-ce que je peux me joindre? J'aime le Pokemon, le 007 et la musique de danser.

dabou

Pokemon Master
Are we allowed to speak english on this thread because my french is alright but not good

read the first post

Bandana Guy Dale said:
Salut! Je mappelle Dale. Je suis australien! Je suis cinquante-ans! Est-ce que je peux me joindre? J'aime le Pokemon, le 007 et la musique de danser.

bien sure, mais je suis pas si sure si tu as 50 ans...

dabou

Pokemon Master
Bandana Guy Dale said:
Oooops! Je suis quinze ans!

c'est se que je pensais

dabou

Pokemon Master
mutten641 said:
et il est tres chaud dans Nouvelle Zealande

le temps ici est froid, mais pas tres froid

Status
Not open for further replies.