• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders

The Swedish pokemon lover club

Status
Not open for further replies.

Lord wackruntlje

Speed up, n00b!
Hejsan. I got approvment from Psiumbreon to start this club for swedish memmbers. So if anyone wanna join, post it here.

Tänkte att det kan behövas regler...
1. Precis som på alla ställen på serebii´s forum, ingen SPAM. SPAM inkluderar att posta med enbart reklam syfte, enbart posta om saker som inte har med klubben att göra, E.T.C...
2. Det är förbjudet att säga "Banna den här personen". Om det är någon som SPAMar så sköter jag det.
3. Dom på listan som har spoiler-skydd på sig är bannade.

Jag har en lista där jag skriver upp dom som bryter mot reglerna. Så om någon bryter mot reglerna 3 gånger, blir den utkickad ur klubben. Om personen fortsätter posta här om den är kickad så säger jag till någon mod.

MEMBERS:
Lord Wackruntlje(owner)
16 years later
[SPOIL]Alexander of the Cubone[/SPOIL]
Blue_Poliwhirl24
Dafearo(svensk)
Ekimaster
EeveeLover
ForeverFlygon
Kekyu
KoBeN
LatiosLover
Legendary shadow
love_sweden
Ludicolo von Nosepass
Master of sceptiles
Master Sweden
munclax master
Mutanton_91
Picxel
RukarioMunchlax93
Sailor Universe
Twitch
wozfe
Yami Bakura
Z.T
@lex

Svenska-pratande, men bor inte i sverige...
Fantasy88
Rikori
Tohru Honda
.::Crystal::.
¤Umbreon¤

Last edited:

Anton_91

Comic Trainer!
Sigh... Fine, I'll join. :p need any proof that I'm from sweden?

Hej, jag gillar inte potatis särskilt mycket men pannkakor är bara goda. :D Undrar just vad jag ska hitta på i kväll, eftersom min tjej inte har lust att va tillsammans längre eftersom det går "för snabbt" :S

Enough? ;)

Lord wackruntlje

Speed up, n00b!
Mutanton_91 said:
Sigh... Fine, I'll join. :p need any proof that I'm from sweden?

Hej, jag gillar inte potatis särskilt mycket men pannkakor är bara goda. :D Undrar just vad jag ska hitta på i kväll, eftersom min tjej inte har lust att va tillsammans längre eftersom det går "för snabbt" :S

Enough? ;)
Sure, your in:D guess i have to do a member list now...

B

Blue_Poliwhirl24

Guest
I'm from Sweden, the last time I checked. Så svenska borde inte vara svårt att snacka/skriva så that's why I'll join hehe ^^

B

Blue_Poliwhirl24

Guest
ska vi snacka svenska or english? det e ju en svensk klubb så svenska skulle inte va så fel. hursomhelst jag skulle vilja börja fråga alla vilka deras favoritpokémon e?

Lord wackruntlje

Speed up, n00b!
Sailor Universe said:
Men jag tror att det är bäst att vi pratar engelska... Annarts kanske någon moderator får för sig att vi spammar.
Nej, varför skulle dom det? Om dom får för sig det så får jag väl förklara att vi vill prata vårt eget språk.

Blue poliwhirl 24, om du har kollat på i princip någon annan thread jag postat i så kan du nog gissa vilken som är min favorite;) Men om du inte vet så är det Electabuzz.

Dafearo(svensk)

Voodoobear
Jag joinar,jag joinar, jag joinar!!!

Favvopokemon: sneasel!!!
Ålder(behövs säkert inte,men ändå...):10
...:...

en fråga bara, vad gör man i denna klubben?

Rikori

Lucas, gib meh soda.
Me join, me from japan..

Ja, jag kan svenska.. Jag kommer från japan, men.. vadå då? Jag älskar RAMEN...! Och Umbreon... <3

Och, som Alex sa; Vad gör man i denna lilla klubb? o_O

ForeverFlygon

Coconut Grunt (TM)
*Joins*
Yup, I'm from Sweden aswell >>
No, really.

Ja, det är jag. Inte visste jag att det fanns så många svenskar här, inte. Senast jag kolla var det väl en 4-5 stycken. Enda andra jag vetat var Eeveelover, och ReKkUzA, ellet något liknande.

Och favorit pokemon? Ja, hur kan man inte älska Flygon? ;)

Last edited:

Lord wackruntlje

Speed up, n00b!
BagonBaby, jag gör en egen kategori för de som pratar svenska, men som inte är ifrån sverige.

ForeverFlygon, säg gärna till de andra svenskarna du känner till att det finns en klubb för dom nu.

B

Blue_Poliwhirl24

Guest
Lord wack så klart hade jag klurat ut vilken pokémon som e din favorit men det var lika bra att fråga ^^*
glömde säga vilken Pokémon som e min favorit, det är Poliwhirl (men Politoed är också cool)

~Espeon~

Yay, I'm happy!
tjaba grabbar och tjejer vad är era favorit pokemon i start pokemon bublasaur charmander squirtle chikorita cyndaquil totodile treecko torchic eller mudkip?

Lord wackruntlje

Speed up, n00b!
Alexander of the Cubone said:
tjaba grabbar och tjejer vad är era favorit pokemon i start pokemon bublasaur charmander squirtle chikorita cyndaquil totodile treecko torchic eller mudkip?

Vill du bara störa eller vill du bli medlem? Om det är en riktig fråga så väntar vi med den tills det har gått ett tag till med den nuvarnde frågan, vilket är vilken pokemon som är din favorit.

Lord wackruntlje

Speed up, n00b!
Alexander of the Cubone said:
jag ville vara medlem här
Bra. MEN! Du ska fortfarande följa några av forumets grundregler. Bara så du vet. Och det är jag säger till när vi byter diskussionsämne. Uppfattat?

Status
Not open for further replies.